Skip to main content

Η εταιρεία από τη Θεσσαλονίκη που κλείνει τη φύση στα καλλυντικά της

Η Στέλλα Πλιάκη εγκατέλειψε το επάγγελμα της μεταφράστριας και δημιούργησε μαζί με το σύζυγό της την Apeiranthos, μια επιχείρηση φυσικών καλλυντικών.

Όταν ήταν μικρή, μάζευε με την προγιαγιά της λουλούδια και τη βοηθούσε να φτιάχνει αρώματα. Αυτές οι μνήμες της από τη φύση, που της έμοιαζε με τον μεγαλύτερο και πιο γενναιόδωρο… παρασκευαστή καλλυντικών, έμειναν μέσα της και περίμεναν τη σωστή στιγμή για να αναδυθούν.

Το μικρόβιο πέρασε από γενιά σε γενιά και η 32χρονη Στέλλα Πλιάκη αποφάσισε να εγκαταλείψει πριν από μερικά χρόνια την καριέρα της ως μεταφράστρια αγγλικών με ειδίκευση στη λογοτεχνία και να ασχοληθεί μαζί με τον σύζυγό της και γραφίστα, Απόστολο Καμάρη, με τα φυσικά καλλυντικά. Κάπως έτσι δημιούργησε το 2015, μέσα στην «καρδιά» της κρίσης, την Apeiranthos Natural Skincare, παίρνοντας έμπνευση από ένα ορεινό χωριό της Νάξου, το οποίο συνήθιζε να επισκέπτεται στις διακοπές της. Η ενασχόληση της προγιαγιάς της -που ήταν χειροπράκτης- με τα βότανα ήταν η αφορμή για να μάθει η δισέγγονη από νωρίς τις πολλές τους ιδιότητες και η γνώση αυτή δεν πήγε τελικά χαμένη.  

Σήμερα η Apeiranthos διαθέτει 28 κωδικούς προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες περιποίησης προσώπου και σώματος, μεταξύ των οποίων τονωτικές λοσιόν, ενυδατικά έλαια, μάσκες, scrubs, αποσμητικά, κρέμες, αντηλιακά, άλατα και σαπούνια και προμηθεύεται τις πρώτες ύλες της από μικρούς παραγωγούς και μελισσοκόμους. Χρησιμοποιεί μόνο φυσικά υλικά, από λεβάντα και άγρια τριαντάφυλλα μέχρι χαμομήλι, χωρίς προσθήκες, συντηρητικά και αρώματα, θέλοντας να εξυπηρετήσει έναν βασικό στόχο, όπως λέει η Στέλλα Πλιάκη στη Voria.gr, τον σεβασμό τόσο στην φύση όσο και στον άνθρωπο. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο πως το μότο της Apeiranthos είναι «η φύση έχει τη λύση για όλα».

Η στροφή προς τα φυσικά προϊόντα

Αν και η δημιουργία της επιχείρησης σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο φόβισε αρχικά τη νεαρή μεταφράστρια, η ανταπόκριση που βρήκαν τα φυσικά καλλυντικά της Apeiranthos ήταν μεγάλη από την πρώτη στιγμή. Αυτό δεν την ξένισε, αφού είχε αφουγκραστεί την τάση προς τα φυσικά προϊόντα, αλλά και τη στροφή του κόσμου προς τους μικρούς παραγωγούς.

Στην αγνότητα των προϊόντων της, που τη θεωρεί ως ένα από τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα, ήρθε να προστεθεί και ο ενδιαφέρων σχεδιασμός των συσκευασιών τους από τον γραφίστα σύζυγό της, που τους έδωσε μια σύγχρονη και λιτή ταυτότητα.

«Αγαπούμε την απλότητα και καταλαβαίνουμε τις πιεστικές συνθήκες της καθημερινότητας. Έτσι θέλαμε να δημιουργήσουμε προϊόντα που να μπορούν να καλύψουν πολλές ανάγκες και να είναι πολλαπλής δράσης το καθένα ξεχωριστά» λέει η Στέλλα Πλιάκη.  

Για την ώρα το διαδίκτυο είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την ανάπτυξη της Apeiranthos, που όμως έχει αρχίσει να βρίσκει τον δρόμο της στα ράφια καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα και τα νησιά. Στα επόμενα πλάνα είναι και το εξωτερικό, αφού όμως η εταιρεία καταφέρει να πετύχει τους στόχους της στην εγχώρια αγορά.   

«Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια ζεστή σχέση με τον κόσμο, να μπορεί να εμπιστευτεί τα προϊόντα και την εταιρεία μας» εξηγεί η Στέλλα Πλιάκη.