Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021
x

ΗΡΑΚΛΕΙΟ: ΤΙ ΕΔΕΙΞΕ Η ΝΕΚΡΟΨΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ 87ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ

Ανακοίνωση από τον Διοικητή του ΠΑΓΝΗ Γιώργο Χαλκιαδάκη για τον θάνατο 87χρονου λίγη ώρα μετά τον εμβολιασμό του στο Ηράκλειο.

Σε στένωση στεφανιαίων αγγείων και υπερτροφική καρδιοπάθεια οφείλεται, σύμφωνα με τα ευρήματα της νεκροψίας - νεκροτομής ο θάνατος ηλικιωμένου, λίγο μετά τον εμβολιασμό του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου.

Σε ανακοίνωση που υπογράφεται από τον Διοικητή του ΠΑΓΝΗ Γιώργο Χαλκιαδάκη αναφέρεται:

«Σύμφωνα με τα ευρήματα της Νεκροψίας – Νεκροτομής, σε σχέση με την απώλεια του συμπολίτη μας Φ.Α. ετών 87, λίγη ώρα μετά τον εμβολιασμό του, η απώλειά του οφείλεται, σε στένωση στεφανιαίων αγγείων και υπετροφική καρδιοπάθεια ενώ δεν διαπιστώθηκε εύρημα που να συνηγορεί σε αναφυλακτική αντίδραση ή άλλης, σχετιζόμενης με τον εμβολιασμό.

Εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στους οικείους του».

Όπως είναι γνωστό, ο 87χρονος άνδρας προσήλθε χθες στο νοσοκομείο για τον εμβολιασμό, οι γιατροί πήραν το ιστορικό του σύμφωνα με το πρωτόκολλο και προχώρησαν στον εμβολιασμό καθώς δεν υπήρχε καμία αντένδειξη.

Οκτώ περίπου λεπτά μετά τον εμβολιασμό ο ηλικιωμένος έχασε τις αισθήσεις του, έγινε προσπάθεια καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης. Επανήλθε για 5 λεπτά και στην συνέχεια έχασε και πάλι τις αισθήσεις του.

Η προσπάθεια των γιατρών για να τον επαναφέρουν στην ζωή κράτησε περίπου 50 λεπτά ωστόσο παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειές τους αυτό δεν κατέστη δυνατό.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ