Skip to main content

Κορυφώνεται η κόντρα μεταξύ Συνήγορου του Πολίτη και ΕΠΑ

Και νέα ανακοίνωση εξέδωσε ο Συνήγορος του Πολίτη, με την οποία εκφράζει την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι οι ΕΠΑ Θεσσαλίας και Θεσσαλονίκης, στην πρόσφατη ανακοίνωσή τους ουσιαστικά παραδέχοντα
Ακόμα ένα επεισόδιο ήρθε να προστεθεί στο σίριαλ των αντεγκλήσεων που ανταλλάζουν ο Συνήγορος του Πολίτη και οι Εταιρείες Παροχής Αερίου (ΕΠΑ) Θεσσαλονίκης και Θεσσαλίας για τις τιμές του φυσικού αερίου. Η αρχή εξέδωσε και νέα ανακοίνωση με την οποία εκφράζει την  ικανοποίησή του για το γεγονός ότι οι ΕΠΑ στην πρόσφατη ανακοίνωσή τους (5 Μαρτίου 2010) ουσιαστικά παραδέχονται ότι, κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα, δηλαδή από τον Νοέμβριο 2008 έως τον Φεβρουάριο 2009, οι τιμές με τις οποίες επιβάρυναν τον καταναλωτή ήταν ιδιαίτερα αυξημένες.

«Είναι αξιοσημείωτο, οι δύο εταιρείες αποφεύγουν να εξηγήσουν τον ακριβή τρόπο τιμολόγησης του προϊόντος τους. Αντιθέτως, ισχυρίζονται ότι οι κανόνες τιμολόγησης δεν είναι δυνατόν να αναλυθούν και να παρατεθούν στις τρεις πυκνογραμμένες σελίδες (1400 λέξεις) της ανακοίνωσής τους. Αυτήν ακριβώς την αδιαφάνεια διαπίστωσε ο Συνήγορος του Πολίτη με την έρευνά του»,  αναφέρει η αρχή.

Ο Συνήγορος του Πολίτη «αισθάνεται υποχρεωμένος να επισημάνει ότι, σύμφωνα με την πάγια πρακτική του, δόθηκε η δυνατότητα στις δύο εταιρείες να διατυπώσουν εγκαίρως τις θέσεις τους, αυτές όμως δεν το έπραξαν. Αντίθετα, επιλέγουν σήμερα, και αφού η παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη έφερε το ζήτημα στη δημοσιότητα, να διατυπώσουν τις απόψεις τους με δελτίο Τύπου».

«Επειδή ο Συνήγορος του Πολίτη δεν επιδιώκει τη δημόσια αντιπαράθεση, αλλά αποσκοπεί στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες, δεν προτίθεται να απαντήσει στους χαρακτηρισμούς που του απευθύνουν οι δύο εταιρείες ούτε να σχολιάσει το ύφος με το οποίο ανέπτυξαν τις θέσεις τους δημοσίως», καταλήγει η αρχή.