Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020
x

ΟΑΣΘ: ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΑ 180 ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΡΧΕΣ 2021 ΜΕ WI-FI

Ψηφιακά έπεσαν σήμερα οι υπογραφές για τη μίσθωση των 180 νέων λεωφορείων του ΟΑΣΘ, εκ των οποίων τα 101 θα είναι κανονικά και τα 79 αρθρωτά.

Ψηφιακά έπεσαν σήμερα Πέμπτη το μεσημέρι στη διοίκηση του ΟΑΣΘ οι υπογραφές για τη σύμβαση του οργανισμού με την εταιρεία MED BUSS & TRUCK CENTER ΑΕ για τη μίσθωση 180 λεωφορείων, εκ των οποίων τα 101 θα είναι κανονικά και τα 79 αρθρωτά.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Γιώργος Σκόρδας, ο οργανισμός γυρίζει σελίδα και από πρόβλημα, γίνεται μέρος της λύσης. «Ο ΟΑΣΘ της νέας εποχής θα είναι αποτελεσματικός, βιώσιμος και ψηφιακός», σημείωσε.

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας που κέρδισε τον διαγωνισμό, Κώστας Παπαδάκης, τόνισε πως αυτός είναι ο πρώτος διαγωνισμός για leasing που γίνεται στη χώρα μετά το σχετικό νομοσχέδιο του Φεβρουαρίου. «Πρωτοπορούμε κατά μία έννοια. Τρέχουμε ταχύτατα τις διαδικασίες ώστε τα οχήματα να συνεισφέρουν άμεσα στην πόλη», τόνισε ο ίδιος λέγοντας πως τα πρώτα 22 λεωφορεία βρίσκονται ήδη στη Θεσσαλονίκη και τα υπόλοιπα 20 φτάνουν το επόμενο 10ήμερο ενώ στο τέλος του χρόνου θα είναι όλα στους δρόμους.

«Οι λύσεις που δίνονται στη Θεσσαλονίκη δημιουργούν σχολή», τόνισε από πλευράς του ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Νίκος Σταθόπουλος, που συμμετείχε μέσω τηλεδιάσκεψης.



Μέσω zoom παρέστη στην υπογραφή της σύμβασης και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο οποίος τόνισε πως η πόλη έγραψε σε αυτό τη δική της ιστορία και εξέφρασε τη χαρά του που στην Αθήνα βρίσκονται μιμητές αντίστοιχων πρακτικών. Ωστόσο ο ίδιος άφησε αιχμές για την ταχύτητα που εξελίχθηκαν οι διαδικασίες λέγοντας πως κάποια πράγματα θα μπορούσαν να τρέξουν γρηγορότερα.

Ο ίδιος ανέφερε πως θα πάει προσωπικά στη Λειψία στις 12 Οκτωβρίου, για την παράδοση των τελευταίων από τα 50 λεωφορεία που πήρε ο δήμος από τον αδελφοποιημένο δήμο Λειψίας.  

Το «παρών» έδωσε και ο πρώην πρόεδρος των εργαζομένων του οργανισμού, Δημήτρης Τσερμενίδης, ο οποίος τόνισε πως το leasing αποτελεί μια λύση για την πόλη ενώ έθιξε το ζήτημα της υπογραφής της συλλογικής σύμβασης. Την αγωνία του για την επόμενη ημέρα εξέφρασε και ο νέος πρόεδρος, Γιάννης Δήμκας.  

Πού θα διοχετευθούν τα λεωφορεία



Όπως σημείωσε σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους μετά την υπογραφή της σύμβασης, ο κ. Σκόδρας ο μέσος όρος ημερών που χρειάζεται ένα λεωφορείο για να βγει στους δρόμους είναι οι 10 ημέρες. «Οι γραμμές που υποφέρουν περισσότερο είναι οι γραμμές κορμού, οι μεγάλες γραμμές που εξυπηρετούνται με αρθρωτά λεωφορεία καθώς εκεί έχουμε 136 αρθρωτά λεωφορεία εκτός λειτουργίας λόγω ρηγματώσεως στο σασί. Καταρχήν θα ενισχύσουμε αυτές τις γραμμές και ταυτόχρονα θα ενισχύσουμε τις γραμμές της δυτικής Θεσσαλονίκης. Σταδιακά, θα μπουν σε όλες τις γραμμές γιατί παντού υπάρχει πρόβλημα», σημείωσε.

Ο ίδιος πρόσθεσε πως όλα τα νέα λεωφορεία είναι Euro5, το οποίο σημαίνει πως βελτιώνουν και το οικολογικό αποτύπωμα του ΟΑΣΘ στην πόλη καθώς θα εκπέμπουν λιγότερους ρύπους.

Σύμφωνα με όσα είχε αναφέρει παλαιότερα στη Voria.gr ο κ. Σκόδρας, τα 180 μεταχειρισμένα λεωφορεία είναι ηλικίας έως 14 ετών. Εξ αυτών τα 101 είναι 12μετρα και τα υπόλοιπα 79 είναι 18μετρα αρθρωτά. Συγκεκριμένα, τα 12μετρα οχήματα είναι 92 Mercedes Benz 0-530 και 9 ΜΑΝ Α21. Τα αρθρωτά είναι 32 Mercedes Benz 0-530-G, 23 Solaris Urbino 18, 22 Volvo 7700A και 2 ΜΑΝ Α23.

Αρχές 2021 wi-fi στα λεωφορεία

Ο κ. Σκόδρας τόνισε πως στο τέλος του χρόνου θα κυκλοφορούν στην πόλη 450 λεωφορεία, επισημαίνοντας ότι σε αυτά έχουν υπολογιστεί και τα αστικά που θα αποσυρθούν λόγω ηλικίας. Δίνοντας το σήμα της εξέλιξης που θέλει να δει στον οργανισμό, σημείωσε πως στις αρχές του 2021 τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ θα έχουν και wi-fi.

Η επόμενη ημέρα

Στο τέλος της υπογραφής σύμβασης, ο κ. Σταθόπουλος σημείωσε πως θα υπάρξει και επόμενη ημέρα για τον ΟΑΣΘ μετά το 2022 λέγοντας χαρακτηριστικά πως θα υπάρξει χώρος για έναν δημόσιο οργανισμό στο κέντρο της πόλης ενώ ζήτησε στην επόμενη αυτή ημέρα μεγαλύτερη συμμετοχή του δήμου Θεσσαλονίκης, όπως γίνεται και σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ