Skip to main content

Παππάς: Το μετρό Θεσσαλονίκης έπρεπε ήδη να λειτουργεί - Υπεύθυνοι Μητσοτάκης-Καραμανλής

Επίσκεψη στον σταθμό του μετρό Θεσσαλονίκης και στον σιδηροδρομικό σταθμό πραγματοποίησε σήμερα ο τομεάρχης Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς

Έργο που έχει ταλαιπωρήσει πολλά χρόνια τη Θεσσαλονίκη και εξελίσσεται σε αντικείμενο νέων καθυστερήσεων χαρακτήρισε το μετρό ο Νίκος Παππάς, τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία.

Ο κ. Παππάς,  μαζί με τον αναπληρωτή τομεάρχη Χρήστο Γιαννούλη,  επισκέφθηκαν σήμερα τον σταθμό του μετρό στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, στον οποίο ξεναγήθηκαν από τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Νίκο Ταχιάο.

Ο κ. Παππάς έκανε λόγο για νέες καθυστερήσεις επιρρίπτοντας ευθύνες στην κυβέρνηση και στον υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή. «Είναι ένα έργο που έχει ταλαιπωρηθεί για πάρα πολλά χρόνια και δυστυχώς είναι αντικείμενο νέων καθυστερήσεων λόγω των εγκληματικών ευθυνών της υπουργίας Καραμανλή και της κυβέρνησης Μητσοτάκη. Οι ευνοούμενοι είναι ελάχιστοι και αυτοί που πληρώνουν το τίμημα των επιλογών αυτών είναι το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης», επισήμανε.

Όπως ανέφερε ο τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ «το μετρό έπρεπε να είναι ήδη σε λειτουργία στο σύνολό του εκτός από τον σταθμό Βενιζέλου, όπου εκεί έχει συντελεστεί ένα έγκλημα». Δήλωσε δύσπιστος για τα χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης των εργασιών του μετρό στη βασική γραμμή – τέλη του 2023 -, τα οποία επανέλαβε σήμερα και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό κατά την ξενάγηση στον σταθμό. «Οι ανακοινώσεις για τα χρονοδιαγράμματα αυτή τη στιγμή μας κάνουν πάρα πολύ δύσπιστους. Είναι απολύτως αναγκαίο να επιταχυνθούν οι διαδικασίες και να προστατευθούν οι εργασιακές σχέσεις, η ασφάλεια του προσωπικού και να υπάρχει σε επάρκεια για να ολοκληρωθεί το έργο καθώς και ο ανάδοχος έχει γίνει δέκτης ευνοϊκών ρυθμίσεων λόγω ακριβώς των σκόπιμων καθυστερήσεων της πολιτικής ηγεσίας. Οφείλει να είναι στην ώρα του», τόνισε.

Από την πλευρά του ο Χρήστος Γιαννούλης αναπληρωτής τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία έκανε λόγο για ανεκπλήρωτες υποσχέσεις. «Εύχομαι μετά τον Απρίλιο του ΄23, που ελπίζουμε να έχουν γίνει οι εκλογές να μην υπάρχει νέο αφήγημα που θα καταρρίψει το προηγούμενο για παράδοση στο τέλος του 2023. Μπορούν να τα κάνουν όλα, είναι ικανοί για όλα», σημείωσε ο κ. Γιαννούλης, επισημαίνοντας πως ψυχή του έργου είναι οι εργαζόμενοι, τους οποίους [«έχουν στοχοποιήσει πολλές φορές».

Να σημειωθεί ότι παρόντες στην ξενάγηση ήταν και εκπρόσωποι των εργαζομένων στο μετρό.

«Τα έργα μας είναι ανοιχτά στους αντιπροσώπους τους ελληνικού κοινοβουλίου. Τους μετέφερα τη βεβαίωση ότι στα τέλη του 2023 η Αττικό Μετρό μπορεί να παραδώσει κατασκευασμένο το μετρό στη πόλη της Θεσσαλονίκης», υπογράμμισε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος.

Με τρένο ταξίδεψε από την Αθήνα για τη Θεσσαλονίκη ο Νίκος Παππάς

Oι κ.κ. Παππάς και Γιαννούλης επισκέφθηκαν τον Σιδηροδρομικό Σταθμό, όπου είχαν συνάντηση με τη διοίκηση και τους εργαζόμενους.

Ο κ. Παππάς, ο οποίος ήρθε στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο της 86ης ΔΕΘ ταξιδεύοντας με τρένο, εξέφρασε την πικρία του για το ότι δεν υπάρχει ακόμα υποδομή η οποία να μπορεί να υποστηρίξει πολύ πιο γρήγορο δρομολόγιο στον βασικό κορμό Αθήνα – Θεσσαλονίκη, όπως για γιατί δεν ολοκληρώνονται τα έργα της τηλεδιοίκησης και της φωτοσήμανσης που θα μειώσουν τον χρόνο της διαδρομής. «Μπορεί να γίνει πολύ λιγότερο από 4 ώρες», σημείωσε ο κ.Παππάς, επισημαίνοντας πως ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ασκήσει σκληρή κριτική στην Hellenic Train για την κατάσταση των σιδηροδρόμων, τις καθυστερήσεις και τις ακυρώσεις δρομολογίων.

Ο κ. Γιαννούλης έκανε αναφορά στην κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο σταθμός, τον οποίο χαρακτήρισε παραμελημένο. «Να απευθύνουμε ένα σκληρό μήνυμα στον Μητσοτάκη και στον Καραμανλή ότι στην πολιτική ήρθε η ώρα να είμαστε αυτό που κάνουμε και όχι αυτό που λέμε, που σημαίνει ότι η Θεσσαλονίκη πρέπει να συνδεθεί σιδηροδρομικά με τα Βαλκάνια, με την Ευρώπη, με τον κόσμο, να ανοίξει ορίζοντες γιατί το τρένο είναι η προοπτική της πράσινης εξέλιξης, της πράσινης μετάβασης της οικονομίας», τόνισε.