Κυριακή 29 Μαρτίου 2020
x

ΠΑΡΩΝ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Για 22η φορά, η πόλη γιορτάζει με τη διεξαγωγή του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης και ο δήμος Παύλου Μελά δε μένει αμέτοχος.

Ο δήμος Παύλου Μελά δηλώνει «παρών» και στο 22ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, ένα από τα καλύτερα ευρωπαϊκά φεστιβάλ, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 15 Μαρτίου 2020, γιορτάζοντας την τέχνη του ντοκιμαντέρ μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα ταινιών, εκδηλώσεων και πρωτοβουλιών.

Στη συνείδηση του κοινού έχουν εντυπωθεί ως αναπόσπαστο κομμάτι του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, τόσο ο Δήμος Παύλου Μελά όσο και το Δημοτικό Θέατρο του Κέντρου Πολιτισμού «Χρήστος Τσακίρης», μία από τις εννέα αίθουσες προβολών του ΦΝΘ.

Φεστιβάλ και Δήμος Παύλου Μελά, μαζί από το Σεπτέμβριο του 2016

Μια σχέση που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2016, όταν ο Δήμαρχος Παύλου Μελά Δημήτρης Δεμουρτζίδης καλωσόρισε τον κορυφαίο πολιτιστικό θεσμό της Θεσσαλονίκης και όχι μόνο, στο πρώην στρατόπεδο και μελλοντικό Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά, όπου με πρωτοβουλία της Ελίζ Ζαλαντό και του Ορέστη Ανδρεαδάκη, προβλήθηκε σε μια τεράστια οθόνη, η ταινία «Φρανκενστάιν Τζούνιορ» του Μελ Μπρούκς.

Ακολούθησε η συνεργασία σε 7 διοργανώσεις του ΦΚΘ και του ΦΝΘ (μαζί με την επερχόμενη) και περισσότερες από 90 προβολές ταινιών και ντοκιμαντέρ στη Σταυρούπολη:

  • 19ο ΦΝΘ, Μάρτιος 2017, 7 ντοκιμαντέρ
  • 58ο ΦΚΘ, Νοέμβριος 2017, 5 ταινίες
  • 20ο ΦΝΘ, Μάρτιος 2018, 11 ντοκιμαντέρ
  • 59ο ΦΚΘ, Νοέμβριος 2018, 12 + 1 ταινίες
  • 21ο ΦΝΘ, Μάρτιος 2019, 17 + 1 ντοκιμαντέρ
  • 60ο ΦΚΘ, Νοέμβριος 2019, 20 + 2 ταινίες
  • 22ο ΦΝΘ, Μάρτιος 2020, 6 + 10 ντοκιμαντέρ

Στο επετειακό 60ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, τον Νοέμβριο του 2019, το Δημοτικό Θέατρο του Κέντρου Πολιτισμού «Χρήστος Τσακίρης» εντάχθηκε για πρώτη φορά στο σύστημα ηλεκτρονικής έκδοσης εισιτηρίων και άλλαξε το στήσιμο του ωρολόγιου προγράμματος του Φεστιβάλ, ώστε να είναι απόλυτα σαφές ότι αποτελεί μία από τις αίθουσες της διοργάνωσης.

Τo ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ και η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση ΙΡΙΣ του Δήμου Παύλου Μελά συνεργάστηκαν με το ΦΚΘ όχι μόνο με την προβολή 20 ταινιών, αλλά και στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Νεανική Οθόνη» του ΦΚΘ για μαθητές. Παράλληλα με αφορμή τις προβολές του 60ου ΦΚΘ στη Σταυρούπολη, το ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ παρουσίασε δύο Εκθέσεις με φωτογραφίες ρετρό από τα 60 χρόνια καλλιτεχνικής ζωής του ΦΚΘ, στο Κέντρο Πολιτισμού «Χρήστος Τσακίρης» και στην Υπόγεια Διάβαση, έναν εναλλακτικό εκθεσιακό χώρο που βρίσκεται στην ίδια περιοχή.

Ανοίγει η αυλαία με την ταινία «My Octopus Teacher»

Ένα... χταπόδι ανοίγει την αυλαία του 22ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης την Πέμπτη 5 Μαρτίου 2020!

Η συγκινητική ταινία «My Octopus Teacher» των Φιλίπα Έρλιχ και Τζέιμς Ριντ που πραγματοποιεί παγκόσμια πρεμιέρα στη Θεσσαλονίκη, θα σημάνει την έναρξη των προβολών εγκαινιάζοντας ένα πρωτότυπο και τολμηρό αφιέρωμα της διοργάνωσης στην Ανθρωπόκαινο Εποχή. Τον όρο εισήγαγε το 2000 o νομπελίστας φυσικός Πολ Κρούτζεν, για να περιγράψει την γεωλογική εποχή, στην οποία έχουμε εισέλθει και η οποία διαδέχεται την Ολόκαινο Εποχή. Τη στιγμή που γεννήθηκε η λέξη Ανθρωπόκαινος, ξεκίνησε και η συζήτηση για το τι σημαίνει, αν ισχύει και τι θα αφήσει ως αποτύπωμα στον πλανήτη μας σε 2000 χρόνια. Σήμερα, όμως, κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την κλιματική αλλαγή, την εξαφάνιση ειδών από τον πλανήτη με ταχύτατους ρυθμούς, την οικολογική καταστροφή, τις συνέπειες των πυρηνικών δοκιμών, την υπερβολική χρήση πλαστικού και την ανεξέλεγκτη κατανάλωση κρέατος. Ο άνθρωπος έχει δημιουργήσει μια νέα, εφιαλτική πραγματικότητα που απειλεί την ύπαρξη της ίδιας της ζωής στη Γη.

Όλα αυτά αφήνουν τα ίχνη τους στον πολιτισμό, την τέχνη και το σινεμά, όχι μόνο επειδή καταγράφουν την επεμβατική συμπεριφορά του ανθρώπου στη φύση, αλλά και επειδή αλλάζουν τον τρόπο σκέψης, έκφρασης και δημιουργίας.
Η ταινία είναι παραγωγή Νοτίου Αφρικής – Ολλανδίας, 2020, 89΄. Όταν ο έμπειρος δύτης και σκηνοθέτης Κρεγκ Φόστερ αποφάσισε να κάνει καταδύσεις στο Ακρωτήρι των Καταιγίδων, ούτε που φανταζόταν τη θερμή σχέση που θα ανέπτυσσε με ένα χταπόδι. Το χταπόδι τον οδήγησε σε ανεξερεύνητα θαλάσσια βάθη και του έμαθε να βρίσκει τον δρόμο του μέσα σ’ ένα δάσος από φύκια, να συνδιαλέγεται με τα ψάρια και τα όστρακα. Του έμαθε, επίσης, πως δεν είμαστε το κυρίαρχο είδος στη Γη.

Μια αναπάντεχη περιπέτεια, μια ιστορία φιλίας, ένα τρυφερό μάθημα σεβασμού, ελευθερίας και κοσμολογίας.

Από τα Όσκαρ στη Θεσσαλονίκη η ταινία λήξης

«Μαθαίνοντας να κάνεις σκέιτ σε εμπόλεμη ζώνη (αν είσαι κορίτσι)»

Με το μόλις βραβευμένο με Όσκαρ Μικρού Μήκους Ντοκιμαντέρ της Κάρολ Ντάισινγκερ, «Μαθαίνοντας να κάνεις σκέιτ σε εμπόλεμη ζώνη (αν είσαι κορίτσι)» θα πέσει η αυλαία του 22ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, την Κυριακή 15 Μαρτίου 2020. Η σκηνοθέτις θα βρεθεί στη Θεσσαλονίκη για να παρουσιάσει μια συγκινητική, γεμάτη χιούμορ, ιστορία χειραφέτησης.

Μια ταινία για την ελευθερία, μια επιστολή αγάπης στα γενναία κορίτσια στο Αφγανιστάν. Η ζωή για αυτά είναι κάθε άλλο παρά ρόδινη: έχουν να αντιμετωπίσουν τις αμέτρητες απαγορεύσεις που επιβάλλουν ο θρησκευτικός φανατισμός και οι πατριαρχικές αντιλήψεις. Το ντοκιμαντέρ ακολουθεί θαρραλέες δασκάλες στην Καμπούλ, οι οποίες στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών προγραμμάτων της ΜΚΟ Skateistan, βοηθούν μια ομάδα κοριτσιών από υποβαθμισμένες γειτονιές να μάθουν ανάγνωση, γραφή και... σκέιτμπορντ, αποκτώντας τα πιο ισχυρά όπλα: πίστη στον εαυτό τους και αυτοσεβασμό!

Η οπτική ταυτότητα: Τι μπορεί να συμβολίζει ένας βράχος;

Το 22ο ΦΝΘ αγγίζει τη διαταραγμένη συνύπαρξη ανθρώπου – πλανήτη. Το ίδιο επιχειρεί και το φετινό πόστερ, το οποίο δημιούργησε ο designer Σάκης Στριτσίδης.
Το σκεπτικό πίσω από τα poster:

«Τι μπορεί να συμβολίζει ένας βράχος; Την ίδια τη γη, το περιβάλλον, τη φύση, το παρελθόν μας, την καθημερινότητά μας, την ίδια την πραγματικότητα. Κι ακόμα, την ευθύνη που έχει ο άνθρωπος απέναντι στο περιβάλλον, την κοινότητα που ζει, την ίδια του την ύπαρξη.

Η εποχή της 4ης μεγάλης επανάστασης, της τεχνολογικής, δεν είναι τόσο φωτεινή όσο μας είχε υποσχεθεί. Και ενώ στον πλανήτη Γη ο άνθρωπος βρίσκεται πλέον υπερσυνδεδεμένος, και ταυτόχρονα απομονωμένος, το ερώτημα που φαίνεται να επανέρχεται ισχυρότερο είναι αυτό της “αληθινής” πραγματικότητας, όπου όλα τα κατεπείγοντα ζητήματα θα πρέπει να αντιμετωπιστούν».

Μην το χάσετε! Αφιέρωμα του 22ου ΦΝΘ στα memes (μιμς – μιμίδια)…

Τα μιμίδια είναι δημοφιλή και είναι παντού. Είναι από τις πιο γνωστές και χρησιμοποιημένες λέξεις, για τις οποίες, όμως, γνωρίζουμε ελάχιστα. Τι είναι τελικά τα memes (προφέρεται μιμς); Το 22ο ΦΝΘ διοργανώνει ένα πρωτότυπο, πρωτοποριακό και προκλητικό κινηματογραφικό αφιέρωμα στα memes, επιλέγοντας ντοκιμαντέρ συναρπαστικά, εύστοχα, αιχμηρά, πολιτικά ή ακόμη και χιουμοριστικά, τα οποία αναφέρονται στο φαινόμενο, αλλά και στις συνέπειές του στην καθημερινότητα και την επικοινωνία μας.

Ο όρος meme χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον βιολόγο Ρίτσαρντ Ντόκινς στο βιβλίο του «Το Εγωιστικό Γονίδιο» (1976) για να περιγράψει μια μονάδα πολιτισμού, η οποία μεταβιβάζεται από έναν άνθρωπο σε άλλο, μέσω της μίμησης. Με την εμφάνιση του διαδικτύου, η λέξη meme άρχισε να χρησιμοποιείται για να περιγράψει οτιδήποτε μπορούσε να εξαπλωθεί ραγδαία στον κυβερνοχώρο, όπως ένα βίντεο ή μία εικόνα. Τα memes εμφανίζονται και εξαφανίζονται σε χρόνο-ρεκόρ, καθορίζουν μόδες και αλλάζουν τον τρόπο που επικοινωνούμε μεταξύ μας.

Αυτό που δεν είναι πολύ γνωστό, είναι πως τα memes δεν εξαντλούνται στο διαδίκτυο. Meme μπορεί να είναι ένα τραγούδι, οι τάσεις της μόδας, έθιμα, αφορισμοί, ανέκδοτα, οτιδήποτε διαδίδεται με μεγάλη επιτυχία και διεισδύει στον τρόπο ζωής μας.
Το αφιέρωμα του 22ου ΦΝΘ περιλαμβάνει συναρπαστικά ντοκιμαντέρ για ηχογραφήσεις και βίντεο που προκάλεσαν αίσθηση, για ατάκες και εικόνες που έγιναν viral, για memes που ξέφυγαν από τις προθέσεις του δημιουργού τους και πρόσωπα που έγιναν διάσημα, καταγράφοντας παράλληλα τις αρνητικές συνέπειες της διάδοσης των memes.

Έχετε δει ντοκιμαντέρ με κινούμενα σχέδια; Ανακαλύψτε το animated ντοκιμαντέρ!

Έχετε δει ντοκιμαντέρ με κινούμενα σχέδια; Το 22ο ΦΝΘ διοργανώνει το πρώτο παγκοσμίως πλήρες και ολοκληρωμένο αφιέρωμα στο animated ντοκιμαντέρ, ένα απρόσμενο αφιέρωμα στο υβριδικό υπο-είδος που αναπτύσσεται ραγδαία.
Το αφιέρωμα, το οποίο περιλαμβάνει μια επιλογή από μικρού και μεγάλου μήκους animated ντοκιμαντέρ, έχει ως στόχο να αναδείξει τη χρήση των κινουμένων σχεδίων ως στρατηγική αναπαράστασης στο ντοκιμαντέρ, παρουσιάζοντας τις διαφορετικές χρήσεις και τεχνικές που χρησιμοποιούνται.

Κωμωδίες, θρίλερ, πορτρέτα, σύγχρονες αφηγήσεις. Τα ντοκιμαντέρ με κινούμενα σχέδια είναι τόσο πολύπλευρα, όσο η ίδια η ζωή. Το animation προσφέρει δημιουργική ελευθερία στους σκηνοθέτες, ζωντανεύει την Ιστορία και εμπλουτίζει το είδος του ντοκιμαντέρ.

Οι κορυφαίοι στο ΦΝΘ και στη Θεσσαλονίκη

Με χαρά σας ανακοινώνουμε τα πρόσωπα του 22ου ΦΝΘ! Ο θρυλικός γάλλος φωτογράφος του πρακτορείου Magnum, Ρεϊμόν Ντεπαρντόν, η Λόρεν Γκρίνφιλντ και η σκωπτική ματιά της πάνω στον υπέρμετρο πλούτο στις ΗΠΑ και η avant-garde Γαλλοκολομβιανή Λάουρα Ουέρτας Μιγιάν θα βρεθούν στη Θεσσαλονίκη με αφορμή τρία αφιερώματα που αλλάζουν ριζικά τον τρόπο που βλέπουμε την πραγματικότητα.

Τα ελληνικά Ντοκιμαντέρ πρωταγωνιστούν στο 22ο ΦΝΘ

Ανακαλύψτε όλο το φάσμα της ανθρώπινης πραγματικότητας στα ελληνικά ντοκιμαντέρ του 22ου ΦΝΘ. Με συνολικά 27 μικρού μήκους και 51 μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ να προβάλλονται στα Διεθνή Διαγωνιστικά Μεγάλου Μήκους, Newcomers και Film Forward και στα τμήματα Ανοιχτοί Ορίζοντες του διεθνούς προγράμματος, Πλατφόρμα και Από οθόνη σε Οθόνη, το ελληνικό ντοκιμαντέρ, δυναμικό και πολυσυλλεκτικό, πρωταγωνιστεί και στη φετινή διοργάνωση.

Επίσης, το Φεστιβάλ πραγματοποιεί αφιέρωμα στον αγαπημένο κινηματογραφιστή Σταύρο Καπλανίδη που έφυγε πρόσφατα από κοντά μας, προβάλλοντας τρία από τα σημαντικότερα ντοκιμαντέρ του, καθώς και την τελευταία του δουλειά. Παράλληλα, θα πραγματοποιήσει μια ειδική προβολή του ντοκιμαντέρ του Φίλιππου Κουτσαφτή, «Αγέλαστος Πέτρα» που άλλαξε την πορεία του ελληνικού ντοκιμαντέρ και συμπληρώνει φέτος 20 χρόνια από την πρεμιέρα του. Στο πλαίσιο της προβολής θα παρουσιαστεί και υλικό από το νέο ντοκιμαντέρ του σκηνοθέτη για την Ελευσίνα.

Τα ντοκιμαντέρ δεν εξαντλούνται σε ένα θέμα. Ένα ντοκιμαντέρ μπορεί να είναι πολιτικό, ιστορικό και ταυτόχρονα να ασχολείται με το περιβάλλον και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Μπορεί να είναι το πορτραίτο ενός ανθρώπου και την ίδια στιγμή ένα απίθανο μουσικό ντοκιμαντέρ. Με αυτή τη λογική, φέτος, το Φεστιβάλ συνοδεύει τις ταινίες του προγράμματος με hashtags, αποκαλύπτοντας διαφορετικές πτυχές της κάθε ιστορίας.

Ντοκιμαντέρ της χρονιάς

Ανατρεπτικά και αποκαλυπτικά, τα ντοκιμαντέρ του 22ου ΦΝΘ, υπόσχονται εκπλήξεις και δυνατές συγκινήσεις. Οσκαρικά, πολυβραβευμένα, δυνατά, πολυαναμενόμενα. Ανακαλύψτε τα καλύτερα ντοκιμαντέρ της χρονιάς!

Η Αγορά Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης ενισχυμένη, πιο πλούσια, πιο πρωτοποριακή στοχεύει πολύ ψηλά

Το κινηματογραφικό παιχνίδι παγκοσμίως παίζεται αυτή τη στιγμή στις αγορές των φεστιβάλ. Μία ισχυρή αγορά κάνει ένα ισχυρό φεστιβάλ. Όσο καλύτερα τα ανολοκλήρωτα πρότζεκτ στην αγορά, τόσο καλύτερο το ίδιο το Φεστιβάλ. Η Αγορά Ντοκιμαντέρ του 22ου ΦΝΘ (7 – 14 Μαρτίου 2020, 10:00 – 20:00, Αποθήκη Γ΄, Λιμάνι Θεσσαλονίκης) βρίσκεται σε ανοδική τροχιά και αποτελεί την πιο σημαντική Αγορά της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, της Μεσογείου και της Μέσης Ανατολής. Ευθύνη του Φεστιβάλ είναι να την ενισχύει διαρκώς με νέες δράσεις και πρωτοβουλίες.

Για πρώτη φορά, το Φεστιβάλ στο πλαίσιο της Αγοράς παρουσιάζει τρεις δράσεις που στόχο έχουν να ενισχύσουν κινηματογραφικά την ευρύτερη γεωγραφική μας περιοχή με κέντρο την Ελλάδα:

1.Το Φεστιβάλ διοργανώνει το Thessaloniki Pitching Forum, μια πλατφόρμα συμπαραγωγών και συγχρηματοδότησης για δημιουργικά, τηλεοπτικά και new media ντοκιμαντέρ.
2.Μια ακόμη νέα πρωτοβουλία του φεστιβάλ είναι το Agora Lab, ένα εργαστήρι ανάπτυξης στο οποίο ειδικοί του ντοκιμαντέρ διεθνούς φήμης προσφέρουν δωρεάν καθοδήγηση σε έλληνες σκηνοθέτες με ταινίες που βρίσκονται στο στάδιο του μοντάζ.
3.Επίσης, το φεστιβάλ παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία Doc Counseling που προσφέρει ιδιωτικές συμβουλευτικές συναντήσεις σε έλληνες δημιουργούς.

Στο πλαίσιο ενδυνάμωσης της Αγοράς, καθιερώνεται Χρυσός Αλέξανδρος που θα απονέμεται σε σημαντικές προσωπικότητες του οπτικοακουστικού τομέα για την συνολική τους προσφορά στον χώρο του ντοκιμαντέρ. Ο πρώτος Χρυσός Αλέξανδρος στην ιστορία της Αγοράς του Φεστιβάλ θα απονεμηθεί στην sales agent Κατρίν Λε Κλεφ. Η Λε Κλεφ θεωρείται σήμερα μία από τις προσωπικότητες με τις περισσότερες διασυνδέσεις στον χώρο των πωλήσεων ντοκιμαντέρ.

Με την υποστήριξη του ευρωπαϊκού προγράμματος Creative Europe MEDIA, η Αγορά φέτος παρουσιάζει περισσότερα από 400 ντοκιμαντέρ!

INFO

Δημοτικό Θέατρο του Κέντρου Πολιτισμού «ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΚΙΡΗΣ» (Λαγκαδά 221, τηλ. 2313 302833, 834, 835)

Το Δημοτικό Θέατρο του Κέντρου Πολιτισμού «ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΚΙΡΗΣ» βρίσκεται στη Σταυρούπολη του Δήμου Παύλου Μελά και συγκεκριμένα στην οδό Λαγκαδά 221, απέναντι από τον Ιερό Ναό του Αγίου Ελευθερίου, πολύ κοντά στο πρώην στρατόπεδο Παύλου Μελά και μελλοντικό Μητροπολιτικό Πάρκο Δήμου Παύλου Μελά.

Έχει δυνατότητα να φιλοξενήσει συνολικά 266 καθήμενους σε εξώστη και πλατεία.

Η πρόσβαση στo Θέατρο του Κέντρου Πολιτισμού «Χρήστος Τσακίρης» είναι εύκολη και με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (αστική συγκοινωνία του ΟΑΣΘ, δρομολόγια 27, 38, 56).

Το Κέντρο Πολιτισμού «Χρήστος Τσακίρης» θεμελιώθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ΄80 από τη Διοίκηση του Δημάρχου Χρήστου Τσακίρη και το έργο υλοποιήθηκε με τη σφραγίδα του αρχιτέκτονα Γιώργου Αθανασόπουλου. Οι δύο άνδρες άλλαξαν κυριολεκτικά τη Σταυρούπολη, ολοκλήρωσαν έργα πνοής για την καθημερινότητα των πολιτών και ταυτόχρονα δημιούργησαν διαχρονικά σημεία αναφοράς, που σήμερα μετά από 35 έτη εξακολουθούν να ναι αγαπημένοι προορισμοί όχι μόνο των κατοίκων, αλλά και των επισκεπτών του Δήμου Παύλου Μελά.

Το Δημοτικό Θέατρο στο εμβληματικό κτίριο του ΚΠ Χρήστος Τσακίρης επί της οδού Λαγκαδά, μια από τις ωραιότερες σκηνές της Θεσσαλονίκης, άνοιξε την αυλαία του για πρώτη φορά στα μέσα της δεκαετίας του ΄90, από τον πετυχημένο Δήμαρχο Σταυρούπολης Σπύρο Μπαρούτα που συνέβαλε τα μέγιστα στην ανάπτυξη της πολιτιστικής δημιουργίας στη Δυτική Θεσσαλονίκη.

Τις τελευταίες εβδομάδες του 2018 ξεκίνησαν και ολοκληρώθηκαν εργασίες ανακαίνισης στο Δημοτικό Θέατρο του Κέντρου Πολιτισμού «Χρήστος Τσακίρης» και έτσι το κοινό έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει τα δρώμενα κάτω από καλύτερες συνθήκες σε ότι αφορά στην ποιότητα, αλλά και την ασφάλεια των παρεχόμενων υπηρεσιών από το Δήμο Παύλου Μελά.

Εργασίες επισκευής και αποκατάστασης των καθισμάτων με αντικατάσταση της ταπετσαρίας τους αλλά και εργασίες επανόρθωσης σε όσες παρουσίασαν σχετικά προβλήματα, που πραγματοποιήθηκαν ως συνέχεια της αναβάθμισης των υποδομών στο κτίριο την τριετία 2016 -2018, κυρίως με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των ΑμεΑ. Η αναβάθμιση περιελάμβανε εγκατάσταση ηλεκτρικής ράμπας ΑμεΑ, διαμόρφωση χώρων υγιεινής κατάλληλων για την εξυπηρέτηση αυτών των ατόμων καθώς και τοποθέτηση ειδικού ανελκυστήρα.

 




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ