Skip to main content

Πώς το Τμήμα Τουρισμού και το ΦΚΘ «ταξιδεύουν» τη Θεσσαλονίκη σε όλον τον κόσμο

Το ΦΚΘ φιλοξενεί στην επίσημη ιστοσελίδα του μπάνερ του Τμήματος Τουρισμού, το οποίο έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από 3.240.000 impressions.

Σε εκατομμύρια πολιτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό προέβαλε τις ομορφιές της πόλης το Τμήμα Τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης φιλοξενεί στην επίσημη ιστοσελίδα του μπάνερ του Τμήματος Τουρισμού, το οποίο έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από 3.240.000 impressions.

Το Τμήμα Τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης προτείνει “10 things to do” (δέκα πράγματα να κάνεις), παρουσιάζοντας μεταξύ άλλων τη Θεσσαλονίκη σαν ανοιχτό μουσείο και σταυροδρόμι γεύσεων και πολιτισμών, προβάλλοντας τις ομορφιές και τα στοιχεία που συνθέτουν την ξεχωριστή ταυτότητα της πόλης και συνδυάζοντας ένα ταξίδι στη Θεσσαλονίκη με παράλληλες επισκέψεις σε γειτονικούς τόπους ιδιαίτερου ενδιαφέροντος.