Skip to main content

Πτώση 9,3% του ομίλου Jumbo στο εννιάμηνο-Ποιοι είναι οι λόγοι

Αν και ο Σεπτέμβριος είναι παραδοσιακά ο μήνας με τις αυξημένες πωλήσεις σε σχολικά είδη, φέτος λόγω πανδημίας υπήρξε νευρικότητα από τους καταναλωτές

Μειωμένες κατά 9,3% εμφανίζονται οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo το εννεάμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, παραδοσιακά ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας «επιστροφής στο σχολείο» που για το σύνολο του δικτύου καταστημάτων JUMBO συνεπάγεται θεαματική αύξηση της επισκεψιμότητας και σημαντική αύξηση του τζίρου. Εφέτος, ο Σεπτέμβριος ήταν διαφορετικός.

Όπως αναφέρει η Jumbo στην ανακοίνωσή της, στην αγορά επικρατούσε νευρικότητα και αβεβαιότητα η οποία σε ένα βαθμό οφείλεται στο ισχυρό δεύτερο κύμα της πανδημίας αλλά και στην μεγάλη αναστάτωση στον χώρο της εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η μετατόπιση της έναρξης της σχολικής περιόδου και οι κατά τόπους περιορισμοί ουδόλως συνέβαλαν στην ομαλή λειτουργία της αγοράς.

Αντιθέτως, προκάλεσαν σπασμωδικές αντιδράσεις από την πλευρά των καταναλωτών με αντίστοιχη αυξομείωση του κύκλου εργασιών στις διάφορες περιοχές. Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις του Ιανουαρίου 2020 κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου 13% ενώ τον Φεβρουάριο ο τζίρος αυξήθηκε κατά 23%, σε σύγκριση με το 2019.