Skip to main content

Tα ΚΤΕΛ συνδέονται με την οδό Γιαννιτσών

Στα σκαριά μπαίνει η σύνδεση του Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων ΚΤΕΛ με την οδό Γιαννιτσών, καθώς υπεγράφη η προκήρυξη της μελέτης για τη «Διευθέτηση Οδικών Συνδέσεων στη Δυτική Είσοδο Θεσσαλονίκης»,
Στα σκαριά μπαίνει η σύνδεση του Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων ΚΤΕΛ με την οδό Γιαννιτσών, καθώς υπεγράφη η προκήρυξη της μελέτης για τη «Διευθέτηση Οδικών Συνδέσεων στη Δυτική Είσοδο Θεσσαλονίκης», προϋπολογισμού 1 εκατ. ευρώ.

«Οι συνδέσεις που έχουν γίνει δεν εξυπηρετούν την ομαλήπροσέγγιση και αποχώρηση από το ΚΤΕΛ και η σύνδεση με την πόλη γίνεταιμέσω μιας απαράδεκτα επικίνδυνης στενής οδού», δήλωσε ηΓενική Γραμματέας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Μαρία Λιονή.

«Η Περιφέρεια ΚεντρικήςΜακεδονίας θα εκπονήσει τη συγκεκριμένη μελέτη, ώστε επιτέλους ηπρόσβαση από την οδό Γιαννιτσών να γίνει αξιοπρεπής και να μηναναγκάζονται όλοι σε άσκοπες, χρονοβόρες και δαπανηρές περιπορείες.Θέλουμε να γλιτώσουμε τον κόσμο από την ταλαιπωρία που υφίσταται και ναδώσουμε διέξοδο στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ώστε από το ΔικαστικόΜέγαρο, μέσω της οδού Γιαννιτσών, να φτάνουν στο ΚΤΕΛ με ασφάλεια καιάνεση», κατέληξε η κ. Λιονή.

Η μελέτη προκηρύσσεται με ευθύνη της Διεύθυνσης Δημοσίων Έργων της Περιφέρειας και περιλαμβάνει:

- Προμελέτη και οριστική μελέτη οδοποιίας της συνδετήριας οδού του Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων ΚΤΕΛ με την οδό Γιαννιτσών.

- Προμελέτη και οριστική μελέτη οδοποιίας της δεξιάς παράπλευρης οδού της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης - Έδεσσας, από τον ισόπεδο κόμβο Αγίου Αθανασίου μέχρι την άνω διάβαση του οικισμού Αγίου Αθανασίου.

- Οριστική μελέτη οδοποιίας της συνδετήριας οδού της ΒΙΠΕ Θεσσαλονίκης με την εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Κατερίνης, από τον ισόπεδο κόμβο της Σίνδου μέχρι τον ισόπεδο κόμβο της εισόδου στη ΒΙΠΕ και επικαιροποίηση της οριστικής μελέτης οδοποιίας από τον ισόπεδο κόμβο της εισόδου στη ΒΙΠΕ μέχρι και τον ανισόπεδο κόμβο με την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Έδεσσας.

Η προθεσμία υποβολής των προσφορών είναι μέχρι το πρωί της Τετάρτης 14 Απριλίου 2010.

Σε ό,τι αφορά στην παράπλευρη οδό στην περιοχή του Αγίου Αθανασίου, αυτή γίνεται για να εξυπηρετήσει τις παρόδιες εγκαταστάσεις, που σήμερα δεν έχουν επαρκή σύνδεση με την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Έδεσσας και είναι αποκομμένες.

Η κ. Λιονή, αναφερόμενη στη μελέτη για τη σύνδεση της ΒΙΠΕ Θεσσαλονίκης στη Σίνδο με τον άξονα ΠΑΘΕ και την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, επεσήμανε ότι «υπάρχει η λεγόμενη "ενωτική Σίνδου", που εξυπηρετεί τη ΒΙΠΕ και τις συνδέσεις της με τις δυο εθνικές οδούς. Ωστόσο, οι συνδέσεις αυτές δεν εξυπηρετούν το μεγάλο φόρτο κυκλοφορίας και τα βαρέα οχήματα, όπως και τους εργαζόμενους στη ΒΙΠΕ. Ένα τμήμα του δρόμου που μελετούμε είχε κατασκευαστεί στα μέσα της δεκαετίας του 1990. Έκτοτε ο δρόμος έμεινε ημιτελής. Πήραμε την απόφαση να τον ολοκληρώσουμε, αναγνωρίζοντας τις ανάγκες της ραγδαία αναπτυσσόμενης περιοχής, αλλά και των βιομηχανιών, που λειτουργούν εντός της ΒΙΠΕ. Μελέτη οδοποιίας έχουμε, αλλά απαιτείται επικαιροποίηση και συμπλήρωση με μια σειρά άλλων μελετών, τις οποίες και προκηρύσσουμε».