Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2021
x

ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΑΞΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ

Σημαντικό έργο από την ΠΚΜ. Το παράπλευρο οδικό δίκτυο με τον τρόπο που λειτουργεί σήμερα στο τμήμα από «Άγιος Παύλος» έως Καρδία εγκυμονεί κινδύνους

Σε ένα πολύ σημαντικό έργο που θα σταματήσει επιτέλους την ανεξέλεγκτη πρόσβαση στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Μουδανιών από το υφιστάμενο παράπλευρο δίκτυο που πολλές φορές εγκυμονεί κινδύνους για ατυχήματα ή και δυστυχήματα, προχωρά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής της Περιφέρειας περνά η «μελέτη διερεύνησης προσωρινής διευθέτησης προσβάσεων επί της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Μουδανίων από τον κόμβο Κ12 ως την Καρδία».

Στην ουσία πρόκειται να μπει τάξη στις ανεξέλεγκτες και επικίνδυνες προσβάσεις από το παράπλευρο οδικό δίκτυο στην εθνική οδό, που ειδικά στο τμήμα από το νοσοκομείο του Αγίου Παύλου μέχρι την Καρδία είναι πολλές και εγκυμονούν κινδύνους για την οδική ασφάλεια των διερχομένων.

Όπως τόνισε ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων, Πάρις Μπίλλιας, «ουσιαστικά προχωράμε σε μια επικαιροποίηση της μελέτης που είχαμε κάνει στο παρελθόν για την κατασκευή παράπλευρου δικτύου στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανίων πριν από τον Άγιο Παύλο το νοσοκομείο μέχρι τη γέφυρα της Θέρμης. Η μελέτη είχε γίνει, όμως δυστυχώς δεν είχε προχωρήσει τότε η απαλλοτρίωση. Στο ενδιάμεσο χτίστηκαν σε ορισμένα οικόπεδα κτήρια. Σε αυτές τις περιοχές προβλεπόταν να γίνουν κόμβοι και χρειάζεται πλέον μια αναθεώρηση για να προχωρήσουμε στην κατασκευή του παράπλευρου δικτύου».

Ο κ. Μπίλλιας είπε ότι είναι σημαντικό να προχωρήσει και να υλοποιηθεί το συγκεκριμένο έργο «γιατί και θα αναβαθμιστούν οι εγκαταστάσεις που υπάρχουν στην περιοχή, θα αυξηθεί η οδική ασφάλεια και θα γίνει ένας πραγματικά κλειστός αυτοκινητόδρομος αυτό το τμήμα του δρόμου που έχει και μεγάλη κυκλοφοριακή κίνηση διότι είναι η βασική οδική αρτηρία που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη Χαλκιδική και το πρώτο πόδι, την Κασσάνδρα. Θέλω να πιστεύω ότι επειδή υπάρχει η μελέτη και γίνεται μια μικρή τροποποίηση σε αυτή ότι μέσα σε ένα χρόνο θα έχει ολοκληρωθεί και θα μπορέσουμε μετά να προχωρήσουμε και στην υλοποίηση του έργου».

Από τη στιγμή που θα υπογραφεί η σύμβαση και θα ξεκινήσουν οι εργασίες, σύμφωνα με τους υπολογισμούς, η ολοκλήρωση των παρεμβάσεων θα γίνει σε δυο χρόνια.

«Στόχος είναι να γίνει το έργο για να αυξηθεί η οδική ασφάλεια. Όλα τα έργα όταν γίνονται εντός αστικού ιστού μπορεί να μην έχουν ιδιαίτερες τεχνικές δυσκολίες αλλά έχουν γραφειοκρατικές δυσκολίες κυρίως με τις απαλλοτριώσεις. Παρόλο που γίνονται οι απαλλοτριώσεις, πολλές φορές αρνούνται οι ιδιοκτήτες να αποχωρήσουν από τους χώρους που έχουν καταλάβει. Επίσης υπάρχουν ζητήματα με τα δίκτυα των οργανισμών κοινής ωφέλειας που πρέπει να κάνουν τις αναγκαίες μετακινήσεις προκειμένου να υλοποιηθούν τα έργα. Έχουν κάποιο χρόνο σημαντικό για να γίνουν αυτά τα πράγματα. Δεν είναι τεχνικό το πρόβλημα, είναι κυρίως γραφειοκρατικού χαρακτήρα», σημείωσε ο κ. Μπίλλιας.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ