Skip to main content

Θαλάσσια αστική συγκοινωνία στο Θερμαϊκό

Για την πρόθεση του υπουργείου να προχωρήσει σε δημόσια προκήρυξη εκδήλωσης ενδιαφέροντος, για τη λειτουργία θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας στο Θερμαϊκό ενημέρωσε τον πρόεδρο του ΣΑΣΘ ο υφυπουργός Υπο
Για την πρόθεση του υπουργείου να προχωρήσει σε δημόσια προκήρυξη εκδήλωσης ενδιαφέροντος, για τη λειτουργία θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας στο Θερμαϊκό ενημέρωσε τον πρόεδρο του ΣΑΣΘ ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπύρος Βούγιας.

Παράλληλα, σε κοινή σύσκεψη που είχε ο υφυπουργός με τα προεδρεία του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) και του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ), συμφωνήθηκε να προηγηθεί σύντομη διαβούλευση με τους νέους δημάρχους Θεσσαλονίκης, Καλαμαριάς και Θερμαϊκού, οι οποίοι θα αναδειχθούν στις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές.

Ο κ. Βούγιας ενημέρωσε τις διοικήσεις του ΟΑΣΘ και του ΣΑΣΘ ότι εντός της ερχόμενης εβδομάδας θα κατατεθεί στη Βουλή η κύρωση της σύμβασης του ΟΑΣΘ με το Ελληνικό Δημόσιο, που αφορά στην επέκταση των αστικών γραμμών στο σύνολο του νομού Θεσσαλονίκης (νέες γραμμές σε 9 δήμους). Με το νέο πρόγραμμα τα δρομολόγια στην περιοχή του Λαγκαδά θα αυξηθούν τουλάχιστον κατά 50% (έως και θα διπλασιαστούν), σε σχέση με τα ήδη εκτελούμενα δρομολόγια από τα ΚΤΕΛ.

Επιπλέον, ο υφυπουργός ευχαρίστησε τις διοικήσεις του ΟΑΣΘ και του ΣΑΣΘ για την άμεση προσαρμογή τους, μετά από συνεννόηση με το υπουργείο, στις ανάγκες της πόλης, με την απόφαση διατήρησης των μεταμεσονύκτιων δρομολογίων των αστικών λεωφορείων.

Με βάση την αναδιάρθρωση του προγράμματος, που ισχύει από 1ης Οκτωβρίου, εκτός από τη διατήρηση των ήδη εκτελούμενων μεταμεσονύκτιων δρομολογίων σε επτά βασικές λεωφορειακές γραμμές (3, 6, 10, 27, 28, 31, 78Ν), δρομολογούνται 22 επιπλέον ειδικές γραμμές, που εκτελούνται από τα υπηρεσιακά λεωφορεία του ΟΑΣΘ και καλύπτουν όλες τις περιοχές της Θεσσαλονίκης. Το επιβατικό κοινό θα μπορεί να επιβιβάζεται στα λεωφορεία αυτά μέχρι τις 2.30 τα ξημερώματα, από όλες τις υφιστάμενες στάσεις των διαδρομών.

«Θα βρούμε μαζί κι άλλους τέτοιους έξυπνους και λειτουργικούς τρόπους, ώστε να αποκαταστήσουμε το οικονομικό έλλειμμα του ΟΑΣΘ, χωρίς να υποβαθμίσουμε το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών», υπογράμμισε ο υφυπουργός.

Τέλος, ο υφυπουργός ενημέρωσε τη διοίκηση του ΟΑΣΘ για ζητήματα σχετικά με την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρίες στις υπηρεσίες μετακίνησης με τα λεωφορεία, που του ετέθησαν από το παράρτημα Μακεδονίας- Θράκης του Πανελλήνιου Συλλόγου Παραπληγικών, με το προεδρείο του οποίου συναντήθηκε χθες.

Μεταξύ άλλων, επισημάνθηκε στην ανάγκη συντήρησης των ραμπών που υπάρχουν στα λεωφορεία, αλλά και την εκπαίδευση των οδηγών πάνω στη χρήση τους. Επίσης, μετέφερε το αίτημα του Συλλόγου να κοινοποιηθεί σε όλους τους συλλόγους αναπήρων πρόγραμμα με τα δρομολόγια λεωφορείων του ΟΑΣΘ, τα οποία διαθέτουν υποδομές για την εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρίες.