Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Επιδότηση θέσεων στάθμευσης προτείνει ο Σάββας Χαλιαμπάλιας

Ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος προτείνει να διατίθενται χώροι στάθμευσης για τις ανάγκες φορτοεκφορτώσεων με μηνιαία χρέωση των επιχειρήσεων ενώ από τα έσοδα αυτά να επιδοτούνται δημότες

Επιδότηση θέσεων στάθμευσης από τον δήμο Θεσσαλονίκης για την ορθή διαχείριση του οξυμένου κυκλοφοριακού προβλήματος ζητάει ο ιδρυτής του Φορέα Σκέψης Ενεργών Πολιτών Σάββας Χαλιαμπάλιας.

Ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, με τον συνδυασμό «Η Θεσσαλονίκη είναι το μέλλον», του Γιώργου Ορφανού, προτείνει να διατίθενται χώροι στάθμευσης για τις ανάγκες φορτοεκφορτώσεων με μηνιαία χρέωση των επιχειρήσεων, ενώ από τα έσοδα αυτά να επιδοτούνται δημότες- κάτοχοι αυτοκινήτων και να χρηματοδοτείται η μελλοντική κατασκευή δημοτικών πάρκινγκ.  

«Στην πόλη της Θεσσαλονίκης λειτουργούν εκατοντάδες καταστήματα που βρίσκονται σε κεντρικές και μικρότερες οδούς, με πυκνή κυκλοφορία οχημάτων. Οι ανάγκες για παραλαβή  φρέσκων προϊόντων είναι καθημερινές. Η τροφοδοσία των επιχειρήσεων είναι απαραίτητη αλλά συντελεί στην όξυνση του ήδη επιβαρυμένου κυκλοφοριακού προβλήματος. Οι οδηγοί και οι εργαζόμενοι ταλαιπωρούνται» αναφέρει ο γνωστός επιχειρηματίας.

«Η πρόταση μας είναι να διατίθεται ικανός χώρος στην κάθε επιχείρηση για να γίνονται οι φορτοεκφορτώσεις χωρίς να παρεμποδίζεται η κίνηση των λοιπών οχημάτων.  Για κάθε θέση αυτοκινήτου που θα καταλαμβάνουν θα υπάρχει αντίστοιχη μηνιαία χρέωση.  Αυτά τα χρήματα θα κατατίθενται, με απόλυτη διαφάνεια,  σε έναν ανταποδοτικό λογαριασμό του δήμου. Τα μισά θα διατίθενται ως επιδότηση, ανάλογα με την περιοχή,  στους δημότες της Θεσσαλονίκης για να σταθμεύουν τα αυτοκίνητα τους σε ιδιωτικά πάρκινγκ. Τα άλλα μισά θα συγκεντρώνονται για την χρηματοδότηση της κατασκευής δημοτικών χώρων στάθμευσης» επισημαίνει ο κ. Χαλιαμπάλιας.

Τέλος, σημειώνει ότι «η διευθέτηση του κυκλοφοριακού προβλήματος εντάσσεται στις άμεσες προτεραιότητες μας. Η διάθεση χώρων, επί πληρωμή, για φορτοεκφορτώσεις και η επιδότηση θέσεων στάθμευσης αρχικά θα διευκολύνει τους οδηγούς. Μακροπρόθεσμα, όμως, η  δημιουργία  δημοτικών πάρκινγκ θα συμβάλλει αποφασιστικά στην επίλυση του χρόνιου προβλήματος  κυκλοφορίας των οχημάτων, στη Θεσσαλονίκη».