Με ελάχιστη προσέλευση καταναλωτών στα λίγα καταστήματα που άνοιξαν σήμερα έκανε πρεμιέρα το click away την Κυριακή στη Θεσσαλονίκη.
Από την Παρασκευή που ανακοινώθηκε η δυνατότητα αγοράς προϊόντων κατόπιν παραγγελιών πέρασαν μόλις δύο μέρες για να προσαρμοστούν οι καταναλωτές στη νέα αυτή συνθήκη, με αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με τον βροχερό καιρό, η κίνηση που σημειώθηκε να είναι από μηδαμινή έως ελάχιστη.
Άλλωστε, λίγα ήταν τα καταστήματα στο κέντρο που άνοιξαν για να δεχτούν τους πρώτους πελάτες κατόπιν παραγγελιών, ενώ παρόμοια ήταν η κατάσταση σε συνοικιακά μαγαζιά που δέχτηκαν μετρημένους πελάτες κυρίως κατόπιν τηλεφωνικών παραγγελιών.
Εξάλλου, σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης, το 85% των καταστημάτων της πόλης, και ιδίως οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν διαθέτουν e-shop, γεγονός που περιορίζει τις επιλογές των καταναλωτών για αγορές με click away.