Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Πράσινο από Ελεγκτικό για σύμβαση ανάμεσα σε ΟΣΕΘ και ΚΤΕΛ - Αφορά 43 γραμμές

Έρχεται διεθνής διαγωνισμός για τις 43 γραμμές ώστε από το 2025 «να καλυφθούν οι ανάγκες από ικανούς και σύγχρονους παρόχους μέσω διαγωνιστικές διαδικασίας», σύμφωνα με τον Οργανισμό

Δεκτή έγινε από το Ελεγκτικό Συνέδριο με την Απόφαση 158/2024 η προσφυγή του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) για τη δυνατότητα σύναψης σύμβασης ανάμεσα στον Οργανισμό και στην ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για τη διεξαγωγή συγκοινωνιακού έργου στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης έως τα τέλη Οκτωβρίου, με πιθανή παράταση έως τα τέλη του 2024.

Οι περιαστικές γραμμές που εξυπηρετούνται από τα ΚΤΕΛ, σε συνεργασία με τον ΟΑΣΘ, που συνεχίζει να αποτελεί τον κύριο πάροχο της συγκοινωνίας, ανέρχονται πλέον σε 43 (μαζί με τις γραμμές που δημιούργησε ο ΟΣΕΘ για το Flyover).

Το έργο του ΟΑΣΘ παραμένει στο εσωτερικό πυκνοκατοικημένο τμήμα του πολεοδομικού συγκροτήματος και ο φορέας το ενισχύει ήδη κατά 20% σε σχέση με το 2023 με επιπλέον οχήματα και οδηγούς, αναφέρει ο ΟΣΕΘ.

«Οι αστικές και περιαστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης εμπλουτίζονται με αυξημένο στόλο και δρομολόγια. Προσθέτουν ποιότητα και εξυπηρέτηση με οικονομία, σε βαθμό που οι αυξημένες μετακινήσεις έχον ανάγκες. Οι πολίτες μετακινούνται με τις γραμμές τόσο προς τα νοτιοανατολικά όσο και δυτικά-ΒΔ και υπάρχει αύξηση επιβατικής κίνησης, όπως δείχνουν πρόσφατες έρευνες του ΟΣΕΘ. Με τη νέα σύμβαση αναμένεται μέχρι τα τέλη του 2024, να εκτελεστεί έργο των ΚΤΕΛ περίπου 20 εκατ. οχηματοχιλιομέτρων με κόστος 1,72 ευρώ ανά οχηματοχιλιόμετρο και ο αριθμός των οχημάτων να ανέλθει στα (190-200) περίπου. Αυτά προστίθενται στα περίπου 300 του ΟΑΣΘ που κυκλοφορούν καθημερινά και όλα μαζί θα αγγίζουν τα 500 καθημερινά κυκλοφορούντα λεωφορεία, αριθμό που είχε πολλά χρόνια να δει η Θεσσαλονίκη», σημειώνεται στην ανακοίνωση του Οργανισμού.

O ΟΣΕΘ θα προκηρύξει εντός των προσεχών εβδομάδων ανοικτό διεθνή διαγωνισμό για τις γραμμές αυτές ώστε από το 2025 «να καλυφθούν οι ανάγκες από ικανούς και σύγχρονους παρόχους μέσω διαγωνιστικές διαδικασίας».

«Είμαστε ικανοποιημένοι από την εξέλιξη αυτή που δικαιώνει τις προσπάθειές μας, ενός σχεδιασμού βελτιωμένης εξυπηρέτησης που υλοποιείται σταθερά και μεθοδικά από το 2019. Θα συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας ακόμη περισσότερο ώστε να δικαιώσουμε τις προσδοκίες των πολιτών και την εμπιστοσύνη τους απέναντι στους παρόχους μεταφορείς. Τόσο ο ΟΑΣΘ όσο και ο ιδιώτης πάροχος (συνεργασία ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Σερρών και Χαλκιδικής) "στοιχηματίζουν" για την  καλύτερη και φθηνότερη εξυπηρέτηση την κρίσιμη περίοδο πριν έρθει το μετρό της Θεσσαλονίκης», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας, μεταφέροντας τις ευχαριστίες του ΟΣΕΘ προς τους συνεργάτες, τους εργαζομένους των παρόχων και όλους όσοι μοχθούν καθημερινά για τη βελτίωση του συγκοινωνιακού και των συνθηκών μετακινήσεων στη Θεσσαλονίκη.