Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Στις 5 Ιανουαρίου πιάνουν τιμόνι οι νέοι οδηγοί του ΟΑΣΘ

Ποιες γραμμές ενισχύονται - Τι λένε στη Voria.gr o πρόεδρος του ΟΑΣΘ και ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων

Με γρήγορους ρυθμούς ολοκληρώνεται η διαδικασία για την πρόσληψη των 150 νέων οδηγών, οι οποίοι θα ενισχύσουν το προσωπικό του ΟΑΣΘ.

Οι προσλήψεις έπειτα από πολλά χρόνια νέων οδηγών, η έλλειψη των οποίων είχε ως αποτέλεσμα να παραμένουν καθηλωμένα στα αμαξοστάσια δεκάδες λειτουργικά λεωφορεία, θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιωθεί σημαντικά το μεταφορικό έργο του Οργανισμού και ιδιαίτερα σε γραμμές με μεγάλη επιβατική κίνηση που παρουσίαζαν σοβαρά προβλήματα.

Παρά τις αντίθετες προβλέψεις και τους φόβους ότι δεν θα υπάρξει ενδιαφέρον για την προκήρυξη, η συμμετοχή στον διαγωνισμό ήταν μαζική, με περισσότερους από 280 επαγγελματίες να καταθέτουν τα χαρτιά τους. Ήδη οι πρώτοι επιτυχόντες του διαγωνισμού καλούνται να υπογράψουν τις συμβάσεις τους, ενώ οι υπόλοιποι θα το κάνουν την ερόμενη Τετάρτη, ώστε να πιάσουν τιμόνι από τις 5 Ιανουαρίου. Να σημειωθεί ότι πρόκειται για τους οριστικούς πίνακες κατάταξης, πράγμα που σημαίνει ότι, ακόμα κι αν κάποιος επιλαχών καταθέσει ένσταση και δικαιωθεί, δεν ακυρώνεται η διαδικασία, απλώς παίρνει τη θέση του τελευταίου επιτυχόντα.  

«Η διαγωνιστική διαδικασία ολοκληρώθηκε και ήδη απεστάλη στο ΑΣΕΠ η τελική κατάταξη των συμμετεχόντων. Πλέον οι επιτυχόντες καλούνται να υπογράψουν και, αφού περάσουν από εκπαίδευση, θα ξεκινήσουν να εργάζονται από τις αρχές του νέου έτους. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που έπειτα από 12 χρόνια γίνονται προσλήψεις οδηγών κι ευχαριστούμε την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που κατάφερε να ξεπεράσει τα εμπόδια που έφερε το καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης του οργανισμού, ώστε να καταστεί αυτό εφικτό», δήλωσε στη Voria.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης.

Πολύ θετική χαρακτήρισε την εξέλιξη και ο Γιάννης Δήμκας, πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων, το οποίο κατ’ επανάληψη είχε θέσει το ζήτημα την έλλειψης οδηγών, καθώς από το 2012 οπότε έγινε η τελευταία πρόσληψη αποχώρησαν εκατοντάδες υπάλληλοι λόγω συνταξιοδότησης, ενώ τουλάχιστον άλλοι 300 έφυγαν με μετατάξεις αξιοποιώντας τη δυνατότητα που τους δόθηκε μέσω της κινητικότητας.

Οι 150 νέοι οδηγοί θα αυξήσουν κατά 50 τα λεωφορεία που θα κινούνται καθημερινά στους δρόμους της πόλης. Τα λεωφορεία αυτά θα ενισχύσουν όλες τις αστικές γραμμές με την προτεραιότητα να δίνεται σε αυτές που έχουν μεγάλη επιβατική κίνηση και συγκεκριμένα αυτές που εξυπηρετούν τον Εύοσμο, την Ηλιούπολη, την Τούμπα, την Καλαμαριά και το αεροδρόμιο Μακεδονία.

Οι προσλήψεις αυτές εκτιμάται ότι μπορούν να καλύψουν την αύξηση του στόλου του ΟΑΣΘ που θα προκύψει μετά την προμήθεια των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων, τα οποία αναμένεται να φτάσουν στη Θεσσαλονίκη τον Απρίλιο και να κυκλοφορήσουν μέχρι το τέλος της άνοιξης, αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία ταξινόμησής τους. Άλλωστε, μετά τη δρομολόγησή τους στις αστικές γραμμές, θα αποσυρθούν κάποια λεωφορεία που έχουν συμπληρώσει τον κύκλο ζωής τους.

Μοναδικό αγκάθι είναι ότι δεν πρόκειται για μόνιμες προσλήψεις, αλλά για οχτάμηνες συμβάσεις. Ωστόσο, εκτιμάται ότι θα δοθεί παράταση, καθώς οι συμβάσεις λήγουν στις 5 Σεπτεμβρίου, δηλαδή παραμονές της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, διάστημα κατά το οποίο η επιβατική κίνηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη.