Skip to main content

Την Τσιμισκή βολιδοσκοπεί η αμερικανική εταιρεία GUESS

Η Θεσσαλονίκη φαίνεται να είναι ο επόμενος σταθμός και για τη δημοφιλή εταιρεία Topshop, που αναζητά χώρο στην καρδιά της πόλης.

Ως θεμελιώδες βήμα προς την ευρωπαϊκή επέκτασή της, θεωρεί την τοποθέτηση της στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, το διεθνές fashion brand GUESS, που αναζητά χώρο στην οδό Τσιμισκή. Έχοντας ήδη παρουσία στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos αλλά και στην πολυσύχναστη οδό Ερμού, στην Αθήνα, η αμερικανική αλυσίδα έχει βάλει στο στόχαστρο της την οδό Τσιμισκή και δη το λεγόμενο ‘φιλέτο’ της οδού, το τμήμα από τη Διαγώνιο μέχρι την οδό Βενιζέλου.

Δεν αποκλείεται όπως λένε γνώστες της αγοράς μέσα στο πρώτο τρίμηνο του νέου έτους και αφού βρεθεί το κατάλληλο κατάστημα η Guess να αποκτήσει παρουσία στον αγαπημένο δρόμο των καταναλωτών.  

Η GUESS που ιδρύθηκε το 1981 ξεκίνησε ως εταιρεία τζιν και από τότε έχει εξελιχθεί με επιτυχία σε παγκόσμιο lifestyle brand. Η GUESS, σχεδιάζει, εμπορεύεται, διανέμει και εκχωρεί αδειοδοτήσεις για συλλογές σύγχρονων αντρικών και γυναικείων ενδυμάτων, τζιν, τσαντών, ρολόγιών, υποδήματων και άλλων σχετικών καταναλωτικών προϊόντων. Τα προϊόντα διανέμονται μέσω του brand GUESS, σε εξειδικευμένα καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Πλέον η αλυσίδα αριθμεί 1.061 καταστήματα λιανικής πώλησης στην Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία.

Έντονο ενδιαφέρον και από την Topshop

H Θεσσαλονίκη φαίνεται να είναι ο επόμενος σταθμός και για τη δημοφιλή Topshop, που αριθμεί περί τα 500 καταστήματα διεθνώς. Όπως έχει γράψει ήδη η Voria.gr, η βρετανική αναγνωρισμένη αλυσίδα καταστημάτων έχει εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον για την είσοδο της στην οδό Τσιμισκή, προκειμένου να κάνει το  ντεμπούτο της στο ελληνικό λιανεμπόριο με αυτοτελές υπερκατάστημα.

Η Topshop δημιουργεί στιλάτα ενδύματα αλλά και αξεσουάρ για άντρες και γυναίκες.  Στην Ελλάδα, ρούχα της Topshop εμπορεύεται μέσα από τα καταστήματά της η Sotris.

Πέραν όμως των δύο προαναφερθέντων brands, έντονη κινητικότητα καταγράφεται και από διεθνή παίκτη στο χώρο των εσωρούχων, ο οποίος μέχρι σήμερα δεν έχει παρουσία στη Θεσσαλονίκη και όπως λένε γνώστες της αγοράς επιθυμεί διακαώς να αποκτήσει.