Skip to main content

Τα τερτίπια συνεχίζονται ενόψει των εκλογών στη Νέα Δημοκρατία

Η δοκιμή για την εκλογική διαδικασία της ΝΔ, τα αριστερά δίκτυα της Θεσσαλονίκης, οι περιοδείες των υποψηφίων προέδρων της ΝΔ και η αστική συγκοινωνία

-Για σήμερα είναι προγραμματισμένη η γενική δοκιμή προκειμένου να κυλήσει ομαλά αυτή τη φορά η εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη προέδρου στη ΝΔ. Ενδεχόμενο νέο φιάσκο θα έχει ως αποτέλεσμα να απαξιωθεί εντελώς η «γαλάζια» παράταξη και την επομένη να ψάχνουμε για νέο κεντροδεξιό κόμμα. Αυτή είναι η εικόνα και χωρίς υπερβολές. Ο κόσμος της ΝΔ είναι ταπεινωμένος από τα τερτίπια του κομματικού μηχανισμού κι αυτό είναι γνωστό σε όλους. Κάποιους όμως πιθανώς να μην τους χαλάει να πάρουν το ρίσκο κι ας ορκίζονται για την ενότητα της επόμενης μέρας. Πλέον τίποτα δεν είναι δεδομένο. Κι από όσο μπορούμε να γνωρίζουμε τα... τερτίπια συνεχίζονται. Μαθαίνουμε ότι την προηγούμενη εβδομάδα στην ΚΕΦΕ κάποιοι υποστήριζαν ότι οι εθελοντές χειριστές των τάμπλετ, μέσω των οποίων θα γίνει η διαδικασία πρέπει να αλλάξουν, διότι εκείνοι που ήταν διαθέσιμοι στις 22 Νοεμβρίου πλέον δεν είναι. Μιλάμε για περισσότερα από χίλια άτομα. Όπως επίσης υποστήριζαν ότι τα εκλογικά τμήματα δεν μπορούν να είναι διαθέσιμα κι αυτή την Κυριακή για τη δοκιμή. Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε (κι αυτοί που διαλύουν τη διαδικασία το γνωρίζουν επίσης) ότι δεν έπεσαν ούτε καν τηλέφωνα για το τυπικό του πράγματος στους χειριστές. Αυτό σημαίνει ότι κάποιοι επιχειρούν εκ νέου να σταματήσουν τη διαδικασία. Και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, σε περιοχές του Λαγκαδά μέχρι χτες το βράδυ οι εθελοντές δεν είχαν δεχτεί κανένα τηλεφώνημα για να συμμετάσχουν στη σημερινή διαδικασία... Και η εταιρία που θα κάνει τις εκλογές έχει θέσει ως όρο στη σημερινή δοκιμή να συμμετέχει το 80% των χειριστών και να είναι ανοιχτό το 80% των τμημάτων. Μένει να δούμε τι ψάρια έπιασαν σήμερα τα... τσακάλια της ΚΕΦΕ. Αν για κάποιο λόγο ακυρωθεί εκ νέου η διαδικασία των εκλογών από αύριο ετοιμαστείτε για ονόματα και διευθύνσεις...

-Γεμίσαμε αριστερά δίκτυα σ' αυτή την πόλη. Και την εβδομάδα αυτή έχουμε δυο εκδηλώσεις. Γιατί να ξοδεύεστε ρε παιδιά τέτοιες εποχές; Δεν κοιτάζετε να τα βρείτε να κάνετε κοινές εκδηλώσεις; Αφού και την επόμενη μέρα το ζητούμενο και πάλι θα είναι πως θα συνεννοηθείτε για να πορευτείτε σε κοινό δρόμο... Πέρα από τους εξυπνακισμούς μας, υπάρχει και η ουσία του πράγματος. Και είναι ευχάριστο οι άνθρωποι που ασχολούνται με τα κοινά να το παλεύουν και να μην εγκαταλείπουν. Έτσι αύριο έχουμε την εκδήλωση της «Δικτύωσης για τη Ριζοσπαστική Αριστερά» στην ΕΔΟΘ, στις 19.30', με τίτλο «Απολογισμός και Προοπτικές της Ριζοσπαστικής Αριστεράς» και ομιλητές τους κ.κ. Τάσο Κορωνάκη, Μάνια Σωτηροπούλου και Κώστα Φώλια. Την Τετάρτη στις 19.00', στην αίθουσα Αρχιτεκτονικού του Δήμου Θεσσαλονίκης έχει την πρώτη ανοιχτή εκδήλωσή του το «Δίκτυο Αριστερών Δημοκρατών», με θέμα «Υπάρχει προοδευτική προοπτική;» και ομιλιτές τους κ.κ. Σωτήρη Βαλντέν, Άκη Στυλιανού και Σάκη Παπαθανασίου και συντονιστή τον κ. Ανδρέα Κουράκη. Οι πρώτοι είναι τα... ορφανά του ΣΥΡΙΖΑ, οι δεύτεροι της ΔΗΜΑΡ. Μακάρι ο διάλογος να φέρει κάτι νέο.

-Αντιληπτό να κάνουν περιοδείες οι υποψήφιοι για την προεδρία της ΝΔ. Να κάνει όμως περιοδείες και η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Φώφη Γεννηματά, κάπως περίεργο... Στέλεχος του κόμματος μας εξήγησε ότι δεν είναι περιοδείες, αλλά μια προσπάθεια να βρεθεί ξανά το ΠΑΣΟΚ στην κοινωνία και να αποτινάξει τη ρετσινιά της αποξένωσης που του έχουν κολλήσει. Στο πλαίσιο της... γύρας της κ. Γεννηματά, αύριο υπάρχει και η Θεσσαλονίκη. Η επίσκεψη επισήμως εντάσσεται στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων που αφορούν στην ανασυγκρότηση του ΠΑΣΟΚ. Κι ό,τι καταλάβατε...

-Για πρώτη φορά πανελλαδικά γίνεται επιστημονική δουλειά σε ό,τι αφορά στις στάσεις των αστικών και υπεραστικών λεωφορείων. Κι αυτή η δουλειά γίνεται στη Θεσσαλονίκη, όπου άλλωστε είχαμε κι εκείνο το τραγικό δυστύχημα στο Ωραιόκαστρο. Με μια πρώτη καταγραφή οι στάσεις συνολικά στο νομό είναι 3.600 και αναμένεται να βελτιωθούν στη βάση κριτηρίων καταλληλότητας και ασφάλειας οι πρώτες 1.800. Για να γίνει αυτό έπρεπε να υπάρξουν συγκεκριμένα κριτήρια. Αυτά όμως στην Ελλάδα του 2015 δεν υπάρχουν! Για πρώτη φορά γίνεται μια σοβαρή προσπάθεια να θεσπιστούν. Από το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης έπειτα από πρωτοβουλία του προέδρου του Γιάννη Παλαιστή και από σοβαρή εργασία των επιστημονικών συνεργατών του φορέα. Τελικά όσο κι αν προσπαθήσεις να υποβαθμίσεις έναν φορέα, όσο κι αν δεν του δίνεις αποφασιστικές αρμοδιότητες, αν υπάρξουν άνθρωποι με όρεξη και διάθεση για δουλειά και προσφορά μπορούν να γίνουν θαύματα. Αν πάρει το ΣΑΣΘ και τον τίτλο της Ενιαίας Αρχής Μεταφορών και Μετακινήσεων (άρα και αυξημένες αρμοδιότητες) τότε θα μιλάμε για... επανάσταση στη μίζερη Ελλαδίτσα.