Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020
x

ΞΕΝΑΓΗΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΤΗ ΔΕΘ

Στις 14 Δεκεμβρίου η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη και οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στους χώρους φορώντας γυαλιά VR

Η επαυξημένη-εικονική πραγματικότητα στους χώρους ενός ξενοδοχείου, που εντυπωσίασε τους επισκέπτες της πρόσφατης Διεθνούς Έκθεσης Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού Hotelia, αναμένει και άλλους επισκέπτες το ερχόμενο Σάββατο 14 Δεκεμβρίου μεταξύ 11:00-19:00 στο περίπτερο 7 του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης.

Το project εφαρμογής τεχνολογιών εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας σε 3 χώρους ξενοδοχείου σχεδίασε και υλοποίησε το δημιουργικό γραφείο Malvi και το επισκέφτηκαν περισσότεροι από 600 επισκέπτες κατά τη διάρκεια της Hotelia.

Μετά από τη μεγάλη επιτυχία του project, με απόφαση της διοίκησης της ΔΕΘ-Helexpo το συγκεκριμένο stand θα παραμείνει στο περίπτερο 7 μέχρι και τον Ιανουάριο του 2020. Η VR εμπειρία και ο υπόλοιπος χώρος εντός του περιπτέρου θα χρησιμοποιηθούν για τη διεξαγωγήεκδηλώσεων και δράσεων σχετικά με τις εφαρμογές των τεχνολογιών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας.

Στις 14 Δεκεμβρίου η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη και οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στους χώρους φορώντας γυαλιά VR, ενώ θα υπάρχει σχετική ενημέρωση για το πώς οι νέες τεχνολογίες μπορούν με τη σωστή χρήση τους να βελτιώσουν τον τρόπο ζωής μας.

Ο σκοπός του αρχικού εγχειρήματος ήταν να αναδείξει τις δυνατότητες των σχετικών τεχνολογιών ως εργαλείο marketing για τον τουριστικό κλάδο. Για τους σκοπούς της Hotelia σχεδιάστηκαν από την αρχή τρεις πλήρεις και ολοκληρωμένοι χώροι, αντιπροσωπευτικοί 3 διαφορετικών τύπων καταλυμάτων.

Στο μοναδικό υπαρκτό δωμάτιο του χώρου, το οποίο καταφέρνει μέσα σε μόλις 17 τ.μ. να καλύψει όλες τις ανάγκες του επισκέπτη, έχουν ενσωματωθεί εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας.

Οι άλλοι δύο φυσικοί χώροι είναι “άδειοι”, καθώς μπορεί ο επισκέπτης να τους δει και να περιηγηθεί μέσα σε αυτούς μέσω γυαλιών VR, ενώ παράλληλα κινείται στο φυσικό χώρο. Κάποια στοιχεία του χώρου υπάρχουν τόσο στον εικονικό, όσο και στον πραγματικό χώρο κάνοντας την εμπειρία της εικονικής πραγματικότητας διαδραστική.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ