Skip to main content

Selina: Η ξενοδοχειακή αλυσίδα από τον Παναμά έρχεται στη Θεσσαλονίκη

Ποια είναι η διεθνής αλυσίδα ξενοδοχείων, Selina, από τη Λατινική Αμερική, που ανοίγει ξενοδοχείο στη γωνία των οδών Βαλαωρίτου και Ορφανίδου.

Μία ξενοδοχειακή επένδυση με προέλευση από τη Λατινική Αμερική είναι στα σκαριά στη Θεσσαλονίκη. Η διεθνής αλυσίδα ξενοδοχείων Selina, με έδρα τον Παναμά, ανοίγει νέο ξενοδοχείο σε κτήριο που βρίσκεται στη διασταύρωση των οδών Βαλαωρίτου και Ορφανίδου, στο κέντρο της πόλης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι άνθρωποι της εταιρείας βρίσκονται σε τελικές συζητήσεις με τον ιδιοκτήτη του ακινήτου, ώστε να υπογράψουν σύμβαση μακροχρόνιας μίσθωσης, με στόχο το ξενοδοχείο να λειτουργήσει μέσα στους επόμενους μήνες. Το εν λόγω ακίνητο, κατασκευής του '70, φιλοξενούσε βιοτεχνίες, ωστόσο για αρκετά χρόνια είναι εγκαταλελειμμένο. Ήδη η Selina έχει σχηματίσει ομάδα με Θεσσαλονικείς καλλιτέχνες, σχεδιαστές και διακοσμητές για να προχωρήσει στην ανακαίνισή του, που εκτιμάται ότι θα διαρκέσει 3-4 μήνες.

Η παραπάνω κίνηση έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά συμφωνιών -είτε αγοραπωλησιών είτε μισθώσεων- για τη δημιουργία ξενοδοχείων στη Θεσσαλονίκη, κατά κύριο λόγο στο ιστορικό κέντρο, αλλά και δυτικά. Άλλωστε, σύμφωνα με μεσίτες της πόλης, το διεθνές ενδιαφέρον για τη δημιουργία μικρών boutique hotels -και όχι μόνο- στη Θεσσαλονίκη είναι ιδιαίτερα αυξημένο και το επόμενο διάστημα εκτιμάται πως θα συναφθούν νέες συμβάσεις.

Σύμφωνα με πηγές της Selina, εκτός από τη Θεσσαλονίκη, η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για τη μίσθωση κτηρίου στην Αθήνα (στην Πλατεία Θεάτρου) και στην Κρήτη, ενώ πραγματοποιεί διερευνητικές επαφές για ακόμη 13-14 ακίνητα σε όλη τη χώρα, κατά κύριο λόγο σε νησιά. Ο στόχος της αλυσίδας είναι να διαχειρίζεται και να διαθέτει μέσα στους επόμενους μήνες 2.000 κλίνες στην Ελλάδα, που αντιστοιχούν σε 10-12 ξενοδοχειακές μονάδες, ενώ εντός πενταετίας επιθυμεί να διαθέτει 10.000 κλίνες στη χώρα. Μάλιστα, η αλυσίδα βρίσκεται σε αναζήτηση προσωπικού για τη στελέχωση των δύο ξενοδοχείων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα, αναζητεί γενικό διευθυντή για το ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης, καθώς και οικονομικό διευθυντή, διευθυντή για τον σχεδιασμό της εμπειρίας και υπεύθυνο αγορών επίπλων, εξοπλισμού και προμηθειών για το ξενοδοχείο της Αθήνας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ελλάδα αποτελεί μόλις τον δεύτερο σταθμό της Selina στην Ευρώπη, μετά το Πόρτο στην Πορτογαλία. Από το 2014, όταν ιδρύθηκε, μέχρι σήμερα η εταιρεία λειτουργεί 28 ξενοδοχεία σε εννέα χώρες (Παναμάς, Κόστα Ρίκα, Μεξικό, Κολομβία, Εκουαδόρ, Νικαράγουα, Γουατεμάλα, Περού και Πορτογαλία). Έχει φιλόδοξα σχέδια επέκτασης σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς σχεδιάζει να ανοίξει ξενοδοχειακές μονάδες στο Ισραήλ (Τελ Αβίβ), στην Πολωνία (Βαρσοβία και Κρακοβία), στη Βρετανία (Λονδίνο), στην Ουγγαρία (Βουδαπέστη) και στις ΗΠΑ (Μαϊάμι, Νέα Υόρκη, Φιλαδέλφεια και Ουάσινγκτον). Στόχος της Selina είναι να έχει παρουσία σε 40 χώρες έως το 2023.

Η Selina δημιουργήθηκε από τους Daniel Rudasevski και Rafael Museri, Ισραηλινούς ταξιδιώτες που δραστηριοποιούνταν μέχρι τότε στο real estate, οι οποίοι έχουν ως όραμα να δημιουργήσουν μία παγκόσμια κοινότητα boutique προορισμών όπου η νέα γενιά περιπλανώμενων ταξιδιωτών μπορεί να ζήσει, να δουλέψει και να εξερευνήσει. Μετά από πολύμηνη διαμονή τους σε hostels σε όλο τον κόσμο, αποφάσισαν να δημιουργήσουν μία διαφορετική ξενοδοχειακή αλυσίδα, δίνοντας έμφαση στην εμπειρία. Έκαναν το πρώτο βήμα στον Παναμά για να ακολουθήσουν τα υπόλοιπα ξενοδοχεία στη Λατινική Αμερική - από αστικούς μέχρι παραλιακούς προορισμούς, από βουνά μέχρι ζούγκλες.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η αλυσίδα επιχειρεί να αναπτύξει ένα παγκόσμιο οικοσύστημα για τους ταξιδιώτες που θέλουν να συνδυάσουν εργασία, ψυχαγωγία και χαλάρωση, προσφέροντας μια ολιστική προσέγγιση στην εμπειρία του ταξιδιού με καταλύματα εξαιρετικού design, εργασιακούς χώρους, προτάσεις ψυχαγωγίας και εμπειρίες βασισμένες στην κουλτούρα του κάθε τόπου. «Η νέα γενιά ταξιδιωτών έχει πολιτιστικές ανησυχίες, κοινωνική ευαισθησία, συλλέγει εμπειρίες, εργάζεται, διασκεδάζει. Η εταιρία προσαρμοσμένη απόλυτα στις ανάγκες και στον τρόπο ζωής τους, παρέχει από την άνεση και το στυλ ενός boutique ξενοδοχείου μέχρι και την εναλλακτική επιλογή ενός hostel, ανάλογα με το διαθέσιμο budget τους», τονίζεται χαρακτηριστικά σε σχετική ανακοίνωση.