Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Και δεύτερη τρύπα, και πάλι στην Εγνατία - Χάος στο κέντρο (φωτο+vid)

Ημέρα των... τρυπών, ημέρα των παθών η σημερινή για τους Θεσσαλονικείς οδηγούς: Χάος από τις δύο τρύπες που άνοιξαν σε διαφορετικά σημεία της Εγνατίας

Ανθεκτικά... νεύρα έπρεπε να έχουν όσοι κινήθηκαν με τα αυτοκίνητά τους σήμερα το πρωί στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και ιδίως στον άξονα της οδού Εγνατίας, καθώς δύο... τρύπες που άνοιξαν κατά μήκος της έκαναν τον βίο αβίωτο στους οδηγούς.

Σήμερα το πρωί κατέρρευσε μία παλαιά πλάκα επί του οδοστρώματος στην οδό Εγνατία, η οποία αποκάλυψε μία οθωμανική λυματοδόχο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κληθεί στο σημείο η ΕΑΥΘ, η οποία διαπίστωσε πως δεν επρόκειτο για δική της βλάβη και την ευθύνη για την αποκατάσταση του δρόμου ανέλαβε ο δήμος Θεσσαλονίκης, που επιχωμάτωσε προσωρινά την τρύπα που δημιουργήθηκε.

Διαβάστε: Θεσσαλονίκη: Οθωμανικός βόθρος η τρύπα στην Εγνατία - Μπαλώθηκε προσωρινά (φωτο+vid)

Περίπου στις 11 το πρωί διεκόπη η κυκλοφορία των οχημάτων στην Εγνατία οδό, στο ρεύμα προς δυτικά, από το ύψος του ΑΠΘ έως και τη συμβολή με την Ιασωνίδου, γεγονός που προκάλεσε μεγάλα προβλήματα στην ομαλή κίνηση των οχημάτων. Στη διασταύρωση της Εγνατίας με την Εθνικής Αμύνης υπήρχε ένας τροχονόμος και με το που άνοιξε η Εγνατία προστέθηκε και δεύτερος, στο ύψος της Καμάρας, ωστόσο φάνηκε ότι δεν ήταν αρκετοί.



Μόλις, όμως, δόθηκε στην κυκλοφορία η Εγνατία έπρεπε να κλείσει άλλο τμήμα της: αυτό από την οδό Αγγελάκη μέχρι πριν τη συμβολή της Εγνατίας με την 3ης Σεπτεμβρίου, καθώς διαπιστώθηκε ότι είχε προκληθεί άλλη μία τρύπα, λίγα μέτρα πριν το φανάρι για κατεύθυνση προς την άνοδό της!

Στο σημείο έσπευσε πάλι συνεργείο του δήμου, το οποίο έκλεισε και αυτήν την τρύπα με πίσσα, ωστόσο το... κακό στην κυκλοφορία είχε γίνει.



Το άνοιξε-κλείσε των δρόμων, όπως ήταν αναμενόμενο, προκάλεσε κυκλοφοριακό χάος στις κεντρικές αρτηρίες, αφού σχηματίστηκαν ουρές οχημάτων προς όλες τις κατεύθυνσεις, ενώ δεν ήταν λίγοι οι οδηγοί που φάνηκε να εξαντλείται η υπομονή τους. Αν και οι τροχονόμοι έκαναν όσο μπορούσαν τη δουλειά τους, αυτό δεν φάνηκε να είναι αρκετό, καθώς για μία ακόμα μέρα οι οδηγοί της Θεσσαλονίκεις βυθίστηκαν στο κυκλοφοριακό χάος.



Σχετικά με το πρώτο περιστατικό, μπροστά στην Καμάρα, ο τεχνικός σύμβουλος του δημάρχου Κ. Ζέρβα, Δημήτρης Μήτρου, ανέφερε στη Voria.gr ότι πρόκειται για μία κατασκευή αρχαία, η οποία υπήρχε κάτω από τον δρόμο. «Από την πρώτη στιγμή πήγαν εκεί συνεργεία και έριξαν χαλίκι ενώ θα βάλουν και μία μεταλλική πλάκα προσωρινα για να μη δημιουργηθεί μεγαλύτερο κομφούζιο. Την Κυριακή, που θα υπάρχει λιγότερη κίνηση, θα γίνουν εργασίες ώστε να γίνει και η μόνιμη παρέμβαση με ασφαλτόστρωση», πρόσθεσε.

Ο κ. Μήτρου σημείωσε ότι είναι σπάνιο να συμβούν δύο παρόμοια περιστατικά μέσα σε μέρα, ωστόσο πρόσθεσε ότι «όλη η πόλη έχει μία ιστορία 2.300 ετών. Έχει καλντερίμια που καλύφθηκαν με άσφαλτο, υπάρχουν φρεάτια που έχουν δημιουργηθεί από τον πρηγούμενο αιώνα, όλα αυτά μπορούν να δημιουργήσουν θέμα. Υπάρχουν και κάποιες διαρροές από τα δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης. Πολλοί λόγοι που μπορούν να οδηγήσουν σε ένα τέτοιο φαινόμενο».

Ο τεχνικός σύμβουλος του δημάρχου επισήμανε στη Voria.gr ότι «ο δήμος είναι πάντα σε επιφυλακή για τέτοιους είδους συμβάντα» και όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα αποκατάστασης τέτοιων βλαβών υπογράμμισε ότι «προσπαθούμε πάντοντε όταν υπάρχει μία αρτηρία, η οποία έχει μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο μία συγκεκριμένη μέρα, να δίνεται μία προσωρινή λύση, ασφαλής για τους οδηγούς, και σε δεύτερο χρόνο, όταν θα είναι πιο αραιά η κυκλοφορία μία μέρα, να γίνεται και μία πιο μόνιμη επέμβαση, αν χρειάζεται».

Σημειώνεται ότι στη Θεσσαλονίκη έχουν γίνει κατά καιρούς διάφορες καταγραφές για σημεία που ενδεχομένως να αποτελούν ή να αποτελέσουν πρόβλημα λόγω της κατασκευής τους. «Αυτό που κάνει ο δήμος τώρα, και έχει αλλάξει σε σχέση με την προηγούμενη δεκαετία, είναι ότι πλέον κάνει συνολικές επεμβάσεις. Δεν κάνει, δηλαδή, μόνο μπαλώματα. Ασφαλοστρώνει μεγάλες κεντρικές αρτηρίες, όπως η Αγίου Δημητρίου και η Λεωφόρος Νίκης. Κάνει, λοιπόν, συνολική επέμβαση και κάνει παράλληλα χαρτογράφηση προβληματικών σημείων. Ο δήμος έχει κάνει μία χαρτογράφηση των δικτύων, ώστε πλέον να υπάρχει ένα οργανωμένο πρόγραμμα συντηρήσεων των οδών, το οποίο λαμβάνει υπόψιν του και αυτές τις κατασκευές. Είναι η νέα φιλοσοφία που εφαρμόζεται πλέον και για αυτό γίνονται παρεμβάσεις στο συνολικό μήκος των οδών», τονίζει ο κ. Μήτρου.