Skip to main content

Βγαλμένο από το μέλλον το e-branch της Πειραιώς στην Τσιμισκή

Το πρώτο κατάστημα e-branch στη Βόρεια Ελλάδα, που ξεκίνησε τη λειτουργία του στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, θα έχει διευρυμένο ωράριο λειτουργίας.

Μια νέα, πρωτόγνωρη για τα δεδομένα της Θεσσαλονίκης, τραπεζική εμπειρία έχουν τη δυνατότητα να βιώσουν όσοι προσέρχονται από χθες στο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, στην οδό Τσιμισκή, στο ύψος της Διαγωνίου. Το πρώτο κατάστημα e-branch στη Βόρεια Ελλάδα, που ξεκίνησε τη λειτουργία του στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, διαθέτει περιβάλλον βγαλμένο από το… μέλλον, αφού υπάρχει η δυνατότητα διευρυμένης ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης.

Όπως σημειώνουν οι υπεύθυνοι της Τράπεζας στόχος είναι το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα να προσφέρει στους πελάτες πρωτοποριακές υπηρεσίες και ταυτόχρονα να δώσει τη δυνατότητα σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με ταχύτητα, ευκολία και ασφάλεια κατά το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του τις καθημερινές. Τις καθημερινές από τις 8 το πρωί μέχρι τις 8.30 το βράδυ και τα Σάββατα από τις 10 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα.

Ανάμεσα στις υπηρεσίες που παρέχει το κατάστημα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς ξεχωρίζει «Το Ταμείο από απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει, μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας, τουλάχιστον το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών κανονικού ταμείου. Ανάμεσα στις προσφερόμενες υπηρεσίες είναι η κατάθεση επιταγών, αλλά και η καταμέτρηση και κατάθεση χαρτονομισμάτων και κερμάτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι καθ’ όλη τη διάρκεια του ωραρίου στο e-branch υπάρχουν στελέχη της Τράπεζας Πειραιώς, τα οποία συμβάλλουν στην ομαλή εξυπηρέτηση των πελατών, καθώς βοηθούν όταν εμφανίζονται δυσκολίες.