Skip to main content

Πάνω από 37.000 αιτήματα από πολίτες στον δήμο Θεσσαλονίκης

Tα 32.000 έχουν διεκπεραιωθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες, κυρίως τις Τεχνικές, την Καθαριότητα και τη Δημοτική Αστυνομία. Πόσοι κατέβασαν την εφαρμογή

Περίπου 37.800 αιτήματα έχουν υποβληθεί στον δήμο Θεσσαλονίκης μέσα σε δύο χρόνια μέσω της ηλεκτρονικής πύλης του. Πρόκειται για αιτήματα που αφορούν κυρίως τις Τεχνικές Υπηρεσίες, την Καθαριότητα και τη Δημοτική Αστυνομία.

Από αυτά τα αιτήματα, τα 32.000 έχουν διεκπεραιωθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του δήμου έχουν καταμετρηθεί 12.300 χρήστες, ενώ την εφαρμογή εχουν «κατεβάσει» 3.840.

Τα στοιχεία παρουσίασε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου με αντικείμενο την παροχή αναβαθμισμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πολίτες μέσω της αξιοποίησης των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) ο αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Κοινωνίας των Πολιτών, Νίκος Φωτίου, παρουσία του δημάρχου Γιάννη Μπουτάρη.

«Το δικό μου όνειρο πως να βγάλουμε ISO για τον δήμο αλλά αυτό θέλει δουλειά, πρέπει η κάθε υπηρεσία να κάνει έτσι τη δουλειά της ώστε να εξυπηρετείται ο δημότης» τόνισε ο κ. Μπουτάρης. Αναφέρθηκε στις προσπάθειες που γίνονται εδώ και 6 μήνες για να μπορούν να γίνονται πληρωμές μέσω e-banking. Για να προχωρήσει ωστόσο αυτό απαιτείται, όπως εξήγησε, μία νομοθετική ρύθμιση.

Για έναν ψηφιακό ανασχηματισμό της πόλης έκανε λόγο ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Νίκος Φωτίου, σύμφωνα με τον οποίο γίνονται προσπάθειες για να εξασφαλιστούν περίπου 2 εκατ. ευρώ από τον προϋπολογισμό της νέας χρονιάς για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

Εν τω μεταξύ, τους πρώτους μήνες του 2019 αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή μια νέα πλατφόρμα του δήμου, ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα, όπως ανακοίνωσε ο διευθυντής της Διεύθυνσης Επιχειρησιακού Προγραμματισμού Σάββας Αλεξανδράτος. Μέσω αυτής της πλατφόρμας θα υπάρχει η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας των υπηρεσιών του δήμου με τους δημότες και επιχειρηματίες.

Τέλος ο δήμος πρόκειται να συμμετάσχει πιλοτικά στο πλαίσιο του έργου «Αναδιοργάνωση και διοικητική μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α΄ και Β΄ βαθμού – Απλούστευση και προτυποποίηση διαδικασιών λειτουργίας ΟΤΑ Α΄ και Β΄ βαθμού – Πιλοτική λειτουργία».