Η απήχηση της καμπάνιας της ΠΑΕ Ηρακλής, πέρα από το ευρηματικό και ευφάνταστο concept, που διαθέτει, έχει και το προνόμιο της εξαιρετικής διείσδυσης και πέρα από τα όρια της ελληνικής επικράτειας, λόγω του ότι υποστηρίζεται διαδικτυακά.
Σύμφωνα με τη «Blue Arena», οπαδός της ομάδας που ζει μόνιμα στο Λονδίνο ενθουσιάστηκε από την επικοινωνιακή εκστρατεία της ομάδας, επικοινώνησε με τα γραφεία της «κυανόλευκης» ΠΑΕ και πρότεινε να αποστείλει τον… καναπέ του από την αγγλική πρωτεύουσα στη Μίκρα, με δικά του έξοδα!
Εκείνο, το οποίο συγκλόνισε, είναι το γεγονός ότι ως αντάλλαγμα (μιας και ο ίδιος δεν έχει δυνατότητα να παρακολουθήσει από κοντά την ομάδα, λόγω απόστασης) ζήτησε να διατεθούν 10 εισιτήρια διαρκείας σε ορφανά παιδιά (ανεξαρτήτως της οπαδικής προτίμησής τους), ώστε να απολαύσουν τη χαρά του να παρακολουθούν τους αγώνες του «Γηραιού» στο Καυτανζόγλειο, σε όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου.