Skip to main content

Η επιστροφή της Carrefour: Στρατηγικής σημασίας η ανάπυξη σε Θεσσαλονίκη και Βόρεια Ελλάδα

H Carrefour επιστρέφει και έρχεται με convenience stores και μεσαίου μεγέθους σούπερ μάρκετ - Πότε αναμένεται το άνοιγμα των πρώτων καταστημάτων

Στρατηγικής σημασίας αγορά είναι αυτή της Θεσσαλονίκης σύμφωνα με το φιλόδοξο πλάνο της Carrefour International Partnership, η οποία επιστρέφει στην Ελλάδα και αναμένεται να ανοίξει τα πρώτα της καταστήματα στο πρώτο εξάμηνο του 2022 σε μεγάλες πόλεις της χώρας.

Διαβάστε ακόμη: Carrefour: Επιστρέφει και επισήμως στην Ελλάδα – Έως το καλοκαίρι τα πρώτα καταστήματα

Με την είσοδό της στην Ελλάδα, η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές.

Ήδη, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις για την εύρεση των κατάλληλων καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη, που θα καλύπτουν τις απαραίτητες προδιαγραφές.

Στο στόχαστρο πάντως της εταιρείας που θα αναπτυχθεί μέσω εταιρικών, αλλά και franchising καταστημάτων, είναι ευρύτερα η Βόρεια Ελλάδα και δη οι πρωτεύουσες των νομών. Τα καταστήματα που θα αναπτυχθούν θα είναι σύγχρονα σούπερ μάρκετ, που θα προσφέρουν ποιοτικά προϊόντα και θα καλύπτουν τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των καταναλωτών.

Οι τύποι των καταστημάτων που θα αναπτυχθούν στην Ελλάδα, βάσει της συμφωνίας που υπεγράφη ανάμεσα στην Carrefour International Partnership και τη Retail & More, θυγατρική του ομίλου Teleunicom, και επαναφέρει το brand και τα κορυφαία προϊόντα της Carrefour στους Έλληνες καταναλωτές, είναι τα «Carrefour Market»,  μεσαίου τύπου καταστήματα μεταξύ 600 - 1.200 τ.μ. και τα «Carrefour Express» που ανήκουν στην κατηγορία των λεγόμενων convenience stores, επιφάνειας 200 τ.μ. – 500 τ.μ. και λειτουργούν συνήθως με διευρυμένο ωράριο, όπως είναι τα μίνι μάρκετ.

Αξίζει να σημειωθεί πως στην Ελλάδα εντοπίζεται μεγάλη δυναμική στη λεγόμενη μικρή λιανική. Για αυτό το λόγο και η συμφωνία περιλαμβάνει την ανάπτυξη καταστημάτων με το σήμα «Carrefour Express».

Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία ο τζίρος της μικρής λιανικής υπερβαίνει το 1 δισ. ευρώ στην Ελλάδα σήμερα. Σημειώνεται πως το 2020, οπότε και μας συστήθηκε ο κορωνοϊός η μικρή λιανική έγινε ακόμη πιο απαραίτητη, λόγω κυρίως της εγγύτητας στους καταναλωτές και της μεγάλης άνθησης των υπηρεσιών delivery που ανέπτυξε.

Η Carrefour Group με αριθμούς

Με ένα πολυμορφικό δίκτυο περίπου 13.000 καταστημάτων σε περισσότερες από 30 χώρες, η Carrefour Group, που κατέγραψε έσοδα 78,6 δις. ευρώ το 2020, αποτελεί  έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους λιανικής τροφίμων σε παγκόσμιο επίπεδο. Απασχολεί 320.000 εργαζόμενους, ενώ περισσότεροι από 500.000 άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο εργάζονται για λογαριασμό της Carrefour.

Λίγα λόγια για τη Retail & More & την Teleunicom

Η Retail & More δραστηριοποιείται στον κλάδο λιανικής πώλησης τροφίμων και είναι θυγατρική της TeleUnicom, που αποτελεί μέλος του Ομίλου AVE. Η TeleUnicom ιδρύθηκε το 1995, δραστηριοποιείται στη διανομή προϊόντων κινητής τηλεφωνίας και τεχνολογίας σε Ελλάδα και Κύπρο και αντιπροσωπεύει εδώ και πολλά χρόνια κορυφαίες μάρκες τεχνολογίας.