Skip to main content

Τελική πιλοτική δοκιμή του SENSKIN στη γέφυρα Γ4 της «Εγνατία Οδός ΑΕ»

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στην έως τώρα πορεία του έργου.

Το 48 μηνών διάρκειας Ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο SENSKIN που χρηματοδοτείται από την Ε.Ε. στο πλαίσιο προγράμματος Έρευνας και Καινοτομίας Η2020, διοργανώνει την τελική πιλοτική δοκιμή στο πλαίσιο της 3ης διεθνούς ημερίδας στις 21 Σεπτεμβρίου 2018 στο Μετσόβιο Κέντρο Διεπιστημονικής Έρευνας ΜΕ.Κ.Δ.Ε του Ε.Μ.Π., στο Μέτσοβο, που διοργανώνεται από την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.

Μετά από μία επιτυχημένη πρώτη πιλοτική δοκιμή του έργου SENSKIN που έγινε στις 24-25 Μαΐου, στην Κωνσταντινούπολη, με την εγκατάσταση των αισθητήρων SENSKIN στην Πρώτη Γέφυρα του Βοσπόρου έρχεται η τελική πιλοτική δοκιμή σε γέφυρα της Εγνατίας Οδού, για να κλείσει έτσι ένας κύκλος σημαντικών εργασιών και έρευνας, αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Κατά τη διάρκεια της 3ης διεθνούς ημερίδας, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στην έως τώρα πορεία του έργου, τα αποτελέσματα του συστήματος παρακολούθησης υποδομών SENSKIN και να παρακολουθήσουν ομιλίες και παρουσιάσεις τόσο από τα μέλη της κοινοπραξίας του έργου, όσο και από διακεκριμένους ομιλητές του χώρου.

Στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί βάσει σχεδιασμού και με την υποστήριξη της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε,  η τελική πιλοτική δοκιμή κατά την διάρκεια της οποίας, οι συμμετέχοντες του συνεδρίου θα επισκεφτούν την χαραδρογέφυρα Κρυσταλλοπηγής Γ4 της Εγνατίας Οδού, όπου θα δοκιμαστεί και θα αξιολογηθεί η προτεινόμενη τεχνολογική λύση του έργου SENSKIN σε πραγματικές συνθήκες. Κατά τη διάρκεια της επίδειξης 4 φορτηγά των 45 τόνων θα εγκατασταθούν στο κατάστρωμα της γέφυρας,  ώστε να προκαλέσουν μετρήσιμες συνθήκες φόρτισης, οι οποίες θα μπορέσουν να πιστοποιήσουν τη λειτουργία του αισθητήρα και γενικότερα του συστήματος αλλά και να επιβεβαιώσουν τη δομική ασφάλεια της μεγάλης σύμμικτης χαραδοργέφυρας. Θα εξεταστούν 2 σενάρια όπου το πρώτο σενάριο θα έχει τα φορτηγά σε στάση και το 2ο σενάριο θα έχει τα φορτηγά να διασχίζουν τη γέφυρα σε διάφορες ταχύτητες.