Skip to main content

Στον αέρα το Thesi στην Ε΄ Κοινότητα - Αναμένεται παρέμβαση Ζέρβα

Το θέμα βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα της νέας δημοτικής αρχή. Σύντομα η συνάντηση Ζέρβα - Δημητριάδη με εκπροσώπους της εταιρείας.

Στον αέρα βρίσκεται το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης Thesi στην Ε΄ δημοτική κοινότητα, το οποίο είχε ξεκινήσει να εφαρμόζεται πιλοτικά, από το τέλος Μαρτίου, στις οδούς Βασ. Όλγας, Βασ. Γεωργίου και Ναπ. Ζέρβα.

Στην περιοχή από τις αρχές της χρονιάς είχε πραγματοποιηθεί η ειδική σήμανση (μπλε διαγράμμιση για τους μόνιμους κατοίκους και άσπρη για τους επισκέπτες), είχαν τοποθετηθεί οι σχετικές πινακίδες και οι μόνιμοι κάτοικοι το προηγούμενη διάστημα είχαν λάβει τις απαραίτητες κάρτες από τον δήμο.

Από τον περασμένο Μάρτιο ξεκίνησε η αστυνόμευση από τη Δημοτική Αστυνομία στους άξονες  Βασ. Όλγας, Βασ. Γεωργίου και Ναπ. Ζέρβα, στους οποίους επιτρεπόταν να σταθμεύσουν οι επισκέπτες της περιοχής και στη συνέχεια θα άρχιζε και για τις θέσεις των μόνιμων κατοίκων.  

Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει ακόμα, καθώς η νέα δημοτική αρχή εξετάζει τρόπους να μην ισχύσει το μέτρο της ελεγχόμενης στη συγκεκριμένη περιοχή. Εξάλλου την πρόθεσή του να μην προχωρήσει το Thesi στην Ε' δημοτική κοινότητα είχε εκφράσει προεκλογικά ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας.

Το θέμα, σύμφωνα με πληροφορίες από το περιβάλλον του κ. Ζέρβα, βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα της νέας δημοτικής αρχής. Μάλιστα, εξετάζεται το ζήτημα από όλες τις πλευρές και νομικά και επιχειρησιακά, καθώς υπάρχουν εισηγήσεις να μην ισχύσει το μέτρο. Παρέμβαση θεωρείται δεδομένο ότι θα γίνει, ωστόσο, δεν έχουν ληφθεί ακόμα οι τελικές αποφάσεις.

Το  επόμενο διάστημα αναμένεται να πραγματοποιηθεί και συνάντηση μεταξύ του δημάρχου Κωνσταντίνου Ζέρβα, του αρμόδιου αντιδημάρχου Βιώσιμης Κινητικότητας Σωκράτη Δημητριάδη και εκπροσώπων της εταιρείας που διαχειρίζεται το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης.

Η περιοχή εφαρμογής του νέου συστήματος εκτείνεται ανατολικά από την οδό Σκιάθου και Σοφούλη (χωρίς αυτή να περιλαμβάνεται στο νέο Σ.Ε.Σ.), μέχρι δυτικά στις οδούς Ναπολέοντος Ζέρβα και Γκύζη και από την παραλιακή λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου και Γεωργίου Παπανδρέου (χωρίς αυτές να περιλαμβάνονται στο νέο Σ.Ε.Σ.) μέχρι και δύο έως και τρία οικοδομικά τετράγωνα άνωθεν της Βασιλίσσης Όλγας.

Όλες οι οδοί, στις οποίες επιτρέπεται η στάθμευση, εντάσσονται στην κατηγορία κατοίκων, πλην των οδών Βασιλίσσης Όλγας, Βασιλέως Γεωργίου και Ναπολέοντος Ζέρβα, οι οποίες θα ενταχθούν στην κατηγορία των θέσεων επισκεπτών και στις οποίες η στάθμευση θα γίνεται επί πληρωμή.

Συνολικά, οι κάτοικοι θα έχουν στη διάθεσή τους 3.100 αποκλειστικές θέσεις στάθμευσης (μπλε διαγράμμιση και πινακίδα κατοίκων), ενώ οι θέσεις επισκεπτών θα είναι συνολικά 252 (λευκή διαγράμμιση και πινακίδα επισκεπτών). Οι δρόμοι που βρίσκονται εκτός της οριοθετημένης περιοχής εφαρμογής του συστήματος θα παραμείνουν στο υφιστάμενο καθεστώς ελεύθερης στάθμευσης.