Skip to main content

Αργυρός: Συνεχίζει το ανεπανάληπτο προσωπικό του ρεκόρ των επιτυχιών

Είναι το πιο «hot» όνομα αυτή την περίοδο στο ελληνικό ποπ ρεπερτόριο με τα τραγούδια του να γίνονται αμέσως τεράστιες επιτυχίες!

Θα έλεγε κανείς πως ό,τι αγγίζει με τις χορδές του γίνεται χρυσός! Αυτός είναι ο Κωνσταντίνος Αργυρός, ένας ταλαντούχος τραγουδιστής, ιδιαίτερα δημοφιλής στις νεαρές αλλά και μεγαλύτερες ηλικίες. Είναι το πιο «hot» όνομα αυτή την περίοδο στο ελληνικό ποπ ρεπερτόριο με τα τραγούδια του να γίνονται αμέσως τεράστιες επιτυχίες!

Λίγο πριν μας αποχαιρετήσει το 2019 ο αγαπημένος καλλιτέχνης συνεχίζει ακάθεκτος το σερί των μεγάλων επιτυχιών του έχοντας διπλή παρουσία στο airplay chart με τα τραγούδια «Μαζί Σου» και «Πόσο», που φιγουράρουν στο Top 5 του επίσημου ραδιοφωνικού chart της IFPI και περιλαμβάνονται στο πλατινένιο άλμπουμ «Το Κάτι Παραπάνω» που του έδωσε ένα ανεπανάληπτο προσωπικό ρεκόρ καθώς οκτώ από τα δεκατέσσερα τραγούδια του album κατέκτησαν το Τop 20 του ελληνικού airplay chart.

Με την έλευση του 2020, ο Κωνσταντίνος Αργυρός παρουσιάζει το «Αποχωρώ» ένα τραγούδι με όλα τα συστατικά της επιτυχίας που ήρθε να συμπληρώσει την σειρά των πολύ επιτυχημένων singles από το πλατινένιο album του «Το Κάτι Παραπάνω»!

Η δυναμική μπαλάντα αγαπήθηκε από τις πρώτες κιόλας ημέρες της κυκλοφορίας της. Η συνάντηση… μοναδική! Ο Κωνσταντίνος Αργυρός συναντά τον Νίνο Ξυπολητά που υπογράφει τους στίχους και τη μουσική και το αποτέλεσμα απλά εκπληκτικό!

Με το «Αποχωρώ»,, ο Κωνσταντίνος Αργυρός συνεχίζει το ανεπανάληπτο προσωπικό του ρεκόρ των επιτυχιών. Το «Αθήνα Μου» έρχεται μετά το album «Το Κάτι Παραπάνω», και θα ακουστεί σε πρώτη μετάδοση τη Παρασκευή 29 Μάϊου στις 11 το βράδυ στο MEGA σε μια μαγική βραδιά αυτή τη φορά «Στο σπίτι με τον Κωνσταντίνο Αργυρό».

Σε μια ξεχωριστή βραδιά που θα τραγουδήσει δικές του επιτυχίες αλλά και άλλων καλλιτεχνών, μαζί με τη Νατάσα Θεοδωρίδου, τον Μπάμπη Στόκα και την Ελένη Φουρέιρα. συνδυάζοντας το μοντέρνο με το αυθεντικό λαϊκό ρεπερτόριο, σε ένα άρτια δομημένο πρόγραμμα βασισμένο στην προσωπική του δισκογραφία και όχι μόνο.