Skip to main content

Bloom: Ένα brand φυσικών καλλυντικών από τη Θεσσαλονίκη που… ανθίζει

Η γεωπόνος Βίκυ Ζάβαλη με έμπνευση από το σαλιγκάρι και μότο «ανθίστε μαζί μας» δημιούργησε το brand της με έμφαση στην αντιγήρανση.

Μια πτυχιακή με αντικείμενο το σαλιγκάρι και τις ιδιότητές του ήταν το έναυσμα και η αγάπη της για κάθε τι φυσικό το κίνητρο. Κάπως έτσι η γεωπόνος Βίκυ Ζάβαλη δημιούργησε πριν από κάποιους μήνες στη Θεσσαλονίκη την εταιρεία φυσικών καλλυντικών Bloom by Vicky Zavali, με έμφαση στην αντιγήρανση και τη βαθιά ενυδάτωση, αξιοποιώντας φυσικά συστατικά. Επέλεξε μάλιστα το όνομα Bloom για το brand της, που σημαίνει «ανθίζω» και έκανε μότο των καλλυντικών της τη φράση «ανθίστε μαζί μας».

Σήμερα η Bloom by Vicky Zavali διαθέτει πέντε κωδικούς, δύο κρέμες νύχτας, δύο 24ωρες και μία ημέρας, που αξιοποιούν, μεταξύ άλλων, το ελιξίριο του σαλιγκαριού, το θαλάσσιο κολλαγόνο από φύκια, τις βιταμίνες A, C και E και το αιθέριο έλαιο, αλλά και το εκχύλισμα χαμομηλιού. Όλες οι συσκευασίες μάλιστα είναι eco-friendly, από γυαλί και ξύλο μπαμπού, βιοδιασπώμενες ή ανακυκλώσιμες, αφού η Βίκυ Ζάβαλη είναι υπέρ της κυκλικής οικονομίας και θέλει να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρείας της στο ελάχιστο. «Θέλω να δημιουργώ καλλυντικά ωφέλιμα για τις γυναίκες, που να μην βλάπτουν όμως το περιβάλλον» λέει στη Voria.gr.



Στα σκαριά έχει και νέα προϊόντα, όπως μια αντιηλιακή κρέμα και ένα σέρουμ με νερό από μπαμπού και αγαύη. «Προσπάθησα από την πρώτη στιγμή να πετύχω την ιδανική σχέση ποιότητας-τιμής, προσφέροντας στον κόσμο προσιτές φυσικές κρέμες αντιγήρανσης» εξηγεί. Μάλιστα, διαθέτει στη Χαριλάου και κατάστημα λιανικής, όπου μπορεί κανείς να γνωρίσει τα καλλυντικά της και την ίδια.

Παράλληλα με τις εντός συνόρων δράσεις της έχει στραμμένο το βλέμμα της και στο εξωτερικό, ενώ έχει ήδη πραγματοποιήσει πωλήσεις σε Αγγλία και Γερμανία. Στα μελλοντικά σχέδια, αφού το brand αποκτήσει μια πρώτη αναγνωρισιμότητα για τις αντιγηραντικές του κρέμες, είναι και η δημιουργία φυσικών καλλυντικών και για το σώμα.

Από τη γεωπονία στα φυσικά καλλυντικά

Η Βίκυ Ζάβαλη σπούδασε γεωπόνος και ασχολούμενη με το σαλιγκάρι στην πτυχιακή της εντυπωσιάστηκε από τις ιδιότητές του και σκέφτηκε πώς θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το ελιξίριό του για την ομορφιά των γυναικών. Παράλληλα έβλεπε πως το ηλεκτρονικό εμπόριο κέρδιζε έδαφος, οπότε αποφάσισε να συνδυάσει την αγάπη της για τη φυσική περιποίηση του δέρματος με την προοπτική του διαδικτύου και να φτιάξει ένα brand που θα αξιοποιούσε κατά κύριο λόγο το ηλεκτρονικό εμπόριο, με στόχευση και στις ξένες αγορές. Μετά από μελέτη, δοκιμές και πειραματισμούς κατέληξε στις πρώτες συνταγές της και αφού έκανε επισταμένη και πολύμηνη αναζήτηση για το εργαστήριο με το οποίο θα συνεργαζόταν μπήκε στην παραγωγή. Μάλιστα, η πρώτη της κρέμα περιλάμβανε το ελιξίριο του σαλιγκαριού, που αποτέλεσε και την πηγή έμπνευσης για το brand της. «Η φιλοσοφία μου είναι ότι δίνω αξία στον πελάτη και προσέχω το αποτύπωμα των καλλυντικών μου στο περιβάλλον. Άλλωστε, αγαπώ ό,τι έχει να κάνει με τη φύση και τη γη και πολλές φορές αισθάνομαι ότι δεν έχω αλλάξει καν κλάδο» σημειώνει η Βίκυ Ζάβαλη, που για να σχηματοποιήσει επιχειρηματικά την ιδέα της πέρασε και από τα «θρανία» του Venture Garden του ACT.