Σάββατο 17 Αυγούστου 2019
x

ΤΑ «ΕΣΠΑΣΑΝ» ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δεν τα βρήκαν η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και ο ΟΤΘ στο θέμα του Μάρκετινγκ. Δηλώσεις Πατουλίδου και Μανδρίνου στη Voria.gr.

Τη διακοπή της συνεργασίας της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ) με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής & Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης, ειδικά στον Τομέα Μάρκετινγκ του Οργανισμού, ανακοίνωσε ο πρόεδρος της ΕΞΘ κ. Ανδρέας Μανδρίνος από το μικρόφωνο της εκπομπής «Καθημερινά» και στη Νικόλ Καζαντζίδου.

Η συνεργασία αυτή  διακόπηκε όταν ανακλήθηκε το στέλεχος της ΕΞΘ, η κ. Χρύσα Σαραβέλου, που είχε εκχωρηθεί για έξι μήνες στον Οργανισμό προκειμένου να τον ενισχύσει σε θέματα μάρκετινγκ. Να σημειωθεί ότι η παραμονή της κ. Σαραβέλου στον Οργανισμό, διήρκεσε μόλις δύο μήνες και είκοσι ημέρες.

Έχοντας υπόψη τα «σύννεφα» που είχαν στο παρελθόν υπάρξει μεταξύ ΟΤΘ και  Ένωσης, η οποία σημειωτέον είναι μέλος του Οργανισμού, η Voria.gr απευθύνθηκε στον κ. Μανδρίνο για να επιβεβαιώσει και να εξηγήσει τη διακοπή της συνεργασίας, αλλά και να ενημερώσει εάν αυτή συνεπάγεται αποχώρηση της ΕΞΘ από τον Οργανισμό.

«Η ανάκληση της εκχώρησης του στελέχους μας, συμφωνήθηκε από κοινού. Βεβαίως και υπήρξαν θέματα για τη διακοπή της συνεργασίας, στα οποία όμως δεν θα αναφερθώ πριν γίνει ενημέρωση του δ.σ. της Ένωσης. Είχαμε εικόνα (….της κατάστασης) κι εμείς, με τον διοικητικό υπεύθυνο του Μάρκετινγκ του Οργανισμού κ. Κίρτσιο», δήλωσε ο κ. Μανδρίνος προσθέτοντας ότι η διακοπή της συνεργασίας στο συγκεκριμένο τομέα, δεν συνεπάγεται αποχώρηση της ΕΞΘ, από τον ΟΤΘ αλλά ούτε αναγκαστικά και παραμονή της. «Δεν έχει συζητηθεί το θέμα στο δ.σ. της Ένωσης, εμείς, όπως έχω υποστηρίξει, δεν θέλουμε πολιτική διοίκηση στον Οργανισμό».

Το όλο θέμα και ειδικότερα τις δηλώσεις Μανδρίνου αρνήθηκε να σχολιάσει η πρόεδρος του ΟΤΘ και αντιπεριφερειάρχης Μ.Ε. Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου, η οποία είπε ότι στην κ. Σαραβέλου δόθηκε από τη διοίκηση η δυνατότητα να καταθέσει τις προτάσεις της σε ζητήματα μάρκετινγκ και να προχωρήσει στην υλοποίησή τους.

Ο Οργανισμός θα σχεδιάσει τα επόμενα βήματά του σε ότι αφορά στο Μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης, ενώ η κ. Πατουλίδου αναρωτήθηκε πώς η Ένωση Ξενοδόχων αξιοποιεί το σημαντικό εργαλείο που είναι τα info kiosks.

Παρά τις συγκρατημένες δηλώσεις τόσο από πλευράς κ. Μανδρίνου, όσο και κ. Πατουλίδου, είναι φανερό ότι οι δύο φορείς δεν έχουν ακόμη καταφέρει «να τα βρούν» στα ζητήματα που αφορούν το πεδίο της τουριστικής προβολής της Θεσσαλονίκης.

Να σημειωθεί πως στο επόμενο δίμηνο πιθανότατα θα επιστρέψει στον ΟΤΘ ένα από ιδρυτικά του μέλη, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ