Skip to main content

Έρχεται πέμπτο κατάστημα Pepco στη Θεσσαλονίκη - Οι επόμενοι στόχοι της πολωνικής αλυσίδας

Ποια τα επόμενα σχέδια της πολωνικής εκπτωτικής αλυσίδας για τη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα

Τον πέμπτο της κρίκο, στην αγορά της Θεσσαλονίκης, αναμένεται να αποκτήσει τον Αύγουστο η πολωνική Pepco, εκπτωτική αλυσίδα ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ (γυναικεία, ανδρικά και παιδικά), καλλυντικών και ειδών διακόσμησης σπιτιού, που έκανε το ντεμπούτο της στη Θεσσαλονίκη στα τέλη του 2022 και όπως όλα δείχνουν έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής στο καταναλωτικό κοινό της πόλης.

Το νέο της κατάστημα θα ανοίξει στις αρχές Αυγούστου σε χώρο συνολικής έκτασης 676 τ.μ. στο Εμπορικό Πάρκο Florida 1 στην Πυλαία Θεσσαλονίκης.

Η πολωνική αλυσίδα που επεκτείνεται με γοργούς ρυθμούς στην Ευρώπη -η Ελλάδα αποτελεί τη 17η ευρωπαϊκή αγορά στην οποία δραστηριοποιείται-, έχει ήδη άλλα τέσσερα καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, ένα στην Πυλαία, ένα στη Σταυρούπολη, δίπλα στα Media Markt και στις δύο περιπτώσεις, ένα στο Mega Outlet, στη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής και ένα στον Εύοσμο.

Στόχος σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες είναι μέχρι τα τέλη του 2025 στη Θεσσαλονίκη να λειτουργούν οκτώ καταστήματα της αλυσίδας, ενώ πανελλαδικά 50 έως 55.

Στη Βόρεια Ελλάδα λειτουργούν αλλά τρία καταστήματα σε Βέροια, Ξάνθη και Κιλκίς ενώ αναμένεται να ανοίξει ακόμη ένα στα Ιωάννινα στα τέλη Ιουλίου.

Σημειώνεται πως τα δύο νέα καταστήματα της Pepco, σε Θεσσαλονίκη και Ιωάννινα, θα λειτουργήσουν στα εμπορικά πάρκα της Trade Estates, εταιρεία του Ομίλου Fourlis, η οποία κατ' αυτόν τον τρόπο διευρύνει τη συνεργασία της με την πολωνική εκπτωτική αλυσίδα.

Το στρατηγικό σχέδιο της Pepco είναι να φέρει τη μάρκα και το μείγμα προϊόντων της σε κάθε μεγάλη πόλη της χώρας, που αριθμεί τουλάχιστον 20.000 κατοίκους.

Ποια είναι η Pepco

Η Pepco, που ιδρύθηκε στην Πολωνία το 2004, διαθέτει περίπου 3.000 καταστήματα και απασχολεί περισσότερους από 22.000 υπαλλήλους. Πολλοί εργαζόμενοί της, οι οποίοι σήμερα βρίσκονται σε ανώτερες διευθυντικές θέσεις ξεκίνησαν τη σταδιοδρομία τους δουλεύοντας σε καταστήματα.

Σημειώνεται ότι ο όμιλος Pepco εισήχθη στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας τον Μάιο του 2021 με την επωνυμία PCO.

Με τον ακριβότερο κωδικό στα καταστήματα Pepco να μην ξεπερνά τα 30 ευρώ, η αλυσίδα προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων που ανήκουν σε περίπου 500 κατηγορίες.

Τα ρούχα και τα υποδήματα αποτελούν περίπου το 60% του διαθέσιμου εμπορεύματος, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό καλύπτουν είδη για τον εξοπλισμό και τη διακόσμηση του σπιτιού και άλλα προϊόντα, όπως παιχνίδια.