Skip to main content

Η Αμερικανική Γεωργική Σχολή με πράσινο… πορτοκάλι σε πρόγραμμα της ΤΕΧΑΝ

Το πρότζεκτ αφορά την οργάνωση σχολικής καμπάνιας και σχολικού δικτύου που συνδυάζει την κυκλική οικονομία με την κατανάλωση τροφίμων

Σε εξέλιξη είναι η ψηφοφορία προτάσεων στο πλαίσιο του προγράμματος «Εμείς ΔωρίΖΟΥΜΕ 1.000.000 ευρώ και Εσύ ΑποφασίΖΕΙΣ που θα το μοιράσεις» του ομίλου ΤΕΧΑΝ. Η Αμερικανική Γεωργική Σχολή συμμετέχει στον πυλώνα «ΠΑΙΔΕΙΑ» με το ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ – GREEN ORANGE, GO. Η ψηφοφορία θα ολοκληρωθεί στις 31 Μαΐου 2024 και διεξάγεται μέσω ειδικής πλατφόρμας που διασφαλίζει την αξιοπιστία της διαδικασίας και δίνει το δικαίωμα σε κάθε κάτοχο σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας να ψηφίσει μία πρόταση ανά πυλώνα του προγράμματος.

Ψηφίζετε ΕΔΩ

Το πρότζεκτ που κατέθεσε το HUB της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και ονομάζεται «πράσινο πορτοκάλι – Green Οrange GO», αφορά την οργάνωση σχολικής καμπάνιας και σχολικού δικτύου που συνδυάζει την κυκλική οικονομία με την κατανάλωση τροφίμων. Η καμπάνια υλοποιείται με δράσεις σε 15 σημεία/πόλεις σε όλη την επικράτεια. Αυτά τα σημεία/πόλεις θα αποτελέσουν το  δίκτυο hubs/σχολείων (σε ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα) που σε δεύτερο χρόνο θα συνεχίζουν να υλοποιούν καμπάνιες περιβαλλοντικού και διατροφικού περιεχομένου.

Image

Η υλοποίηση της καμπάνιας από πόλη σε πόλη θα παρουσιαστεί ως μια διαδρομή σε εξέλιξη. Στις πόλεις που περιλαμβάνονται στη διαδρομή της καμπάνιας προβλέπεται:

Α) υλοποίηση δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης μαθητών και πολιτών (εργαστήρια, παρουσιάσεις)

Β) οργάνωση τοπικού Εκπαιδευτικού Hub εθελοντών από εκπαιδευτικούς, γονείς, εθελοντές, με τη δυνατότητα να εφαρμόζει δράσεις κοινωνικού σκοπού στο μέλλον

Γ) διάθεση εκπαιδευτικού υλικού στο τοπικό Hub για να εφαρμόσει τις εκπαιδευτικές δράσεις της καμπάνιας στην ευρύτερη σχολική και εκπαιδευτική κοινότητα.

Η εκπαιδευτική καμπάνια υλοποιείται με αποστολές ομάδων εμψυχωτών/εκπαιδευτών που ταξιδεύουν οδικώς για δέκα πόλεις και με πλεύση για πέντε νησιά του ανατολικού Αιγαίου. Τα βασικά παραδοτέα του πρότζεκτ είναι:

  • Μια εκπαιδευτική καμπάνια που θα υλοποιηθεί σε 15 πόλεις και νησιά και θα εμπλέξει βιωματικά συνολικά 3.000 παιδιά/μαθητές και τις οικογένειες τους, 1.500 πολίτες που θα συμμετέχουν στις τοπικές εκδηλώσεις και 300 πολίτες-εθελοντές που θα αποτελούν τα τοπικά HUBS
  • Εκπαιδευτικό πακέτο για παιδιά/μαθητές 6-15 ετών (Δημοτικό και Γυμνάσιο) και υλικό ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού σχετικά με τα: Κυκλική Οικονομία, Farm2Fork, Food Waste, Διατροφή
  • Εκπαιδευτικό υλικό για capacity building ομάδων εθελοντών των τοπικών HUBS, που θα αξιοποιηθούν στις μελλοντικές καμπάνιες του  Δικτύου
  • Δίκτυο 15 HUBS τη διαχείριση των οποίων έχει συντονιστικό γραφείο που θα οργανώνει τις  μελλοντικές καμπάνιες, πέρα από αυτή στο πλαίσιο της συγκεκριμένης χρηματοδότησης.