Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019
x

ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ: ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΘΟΥΜΕ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ «ΒΟΛΙΚΟΥ ΒΑΡΒΑΡΟΥ» ΓΙΑ ΤΗ ΝΔ

Για τα προβλήματα στο Γ΄Δημοτικό Διαμέρισμα και στην Καλαμαριά συζήτησε με πολίτες σε συναντήσεις διαλόγου ο υποψήφιος βουλευτής του ΚΙΝΑΛ.

Συναντήσεις διαλόγου για τις εθνικές εκλογές στο Γ΄ Διαμέρισμα του Δήμου Θεσσαλονίκης και στον Δήμο Καλαμαριάς, πραγματοποίησε ο υποψήφιος βουλευτής στην Α΄ Περιφέρεια Θεσσαλονίκης του Κινήματος Αλλαγής, Γιάννης Μαγκριώτης.

Ο κ. Μαγκριώτης μεταξύ άλλων τόνισε: «Δεν θα ανεχθούμε άλλο τον ρόλο του "βολικού βάρβαρου" για την ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ, θα πούμε τις αλήθειες για τα αίτια της κρίσης και συγκεκριμένες προτάσεις για να την ξεπεράσουμε.

Θα διεκδικήσουμε την βιώσιμη ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής, με σχέδιο, ρεαλισμό, συνεργασία των αρμοδίων και εξασφάλιση των αναγκαίων πόρων, δημόσιων και ιδιωτικών, για να αποκτήσουν σταθερή και καλά αμειβόμενη εργασία οι άνεργοι και οι νέοι και να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις της επιστροφής των Ελλήνων που μετανάστευσαν την τελευταία δεκαετία.

Τώρα, οι πολίτες θέλουν να ακούσουν υπεύθυνες προτάσεις, για τις μεταρρυθμίσεις στην οικονομία και το κράτος, που θα μας βγάλουν από την κρίση και το Κίνημα Αλλαγής έχει τέτοιες.

Τώρα, μπορεί να αξιολογηθούν οι πολιτικοί και τα κόμματα, που έδειξαν υπευθυνότητα, ήταν χρήσιμοι, με δοκιμασμένο ήθος, με όραμα και συγκεκριμένο έργο, για την χώρα και την βιώσιμη ανάπτυξή της Θεσσαλονίκης».

Ειδικότερα, όσον αφορά στο Γ΄ Διαμέρισμα του Δήμου Θεσσαλονίκης η συζήτηση εστιάστηκε στα θέματα της περιοχής. Ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε:

Στο Γ΄ Διαμέρισμα του Δήμου Θεσσαλονίκης εντοπίζονται πολλά προβλήματα όπως:
1. Το πολύ κακό οδόστρωμα με μεγάλη επικινδυνότητα.
2. Η μεγάλη έλλειψη χώρων στάθμευσης των αυτοκινήτων.
3. Δυστυχώς, παρ’ ότι η περιοχή αυτή είναι η μοναδική με τόση τουριστική επισκεψιμότητα, οι αρχαιολογικοί χώροι είναι απεριποίητοι.  

Αναγκαίο ένα σχέδιο ανάπτυξης του παράλιου μετώπου της Καλαμαριάς

Στην Καλαμαριά, η συζήτηση εστιάστηκε στα θέματα της περιοχής και κυρίως στο έργο του ΜΕΤΡΟ  και την επέκταση του προς τα ανατολικά.  

Ο κ. Μαγκριώτης υπογράμμισε: «Στην Καλαμαριά μπορούσαν να γίνουν πολύ περισσότερα και σίγουρα μπορούν να γίνουν στο παραλιακό μέτωπο στο πράσινο και στην καθημερινότητα των πολιτών, όπως είναι η καθαριότητα.

Το παραλιακό μέτωπο, τόπος ισχυρής ιστορικής μνήμης, αφού εκεί έπιασαν τα καράβια με τους πρόσφυγες από τις αλησμόνητες πατρίδες, υπήρξε για τρεις και πλέον δεκαετίες το σύμβολο ανάπτυξης της Καλαμαριάς και της Θεσσαλονίκης και τις τελευταίες δεκαετίες δυστυχώς αποκαλύπτει την εγκατάλειψη και την παρακμή.

Το παράλιο τμήμα λίγο μετά το Μέγαρο Μουσικής, το εμβληματικό Παλατάκι, η μοναδική πλαζ, η πρώτη μαρίνα της Βόρειας Ελλάδας και οι αναξιοποίητες παράλιες εκτάσεις μέχρι την αποσπασματική ανάπτυξη των αθλητικών υποδομών της Μίκρας, όλα ιδιοκτησίας του δημοσίου και των φορέων τους, όπως το ΥΜΑΘ, ο ΕΟΤ, το ΤΑΙΠΕΔ και η ΓΓΑ, μαρτυρούν την αδιαφορία των κυβερνήσεων, αλλά και την έλλειψη σχεδίου και οράματος των τοπικών και περιφερειακών αρχών και τις χρόνιες ιδεοληψίες μικρών κοινωνικών συσπειρώσεων.

Σε αυτήν τη ζώνη ανήκει και το στρατόπεδο Κόδρα, γι’ αυτό πρέπει ενιαία να σχεδιαστεί η ανάπλαση και η αξιοποίησή του, με σημαντικές πτυχές τον αρχαιολογικό χώρο και το σημαντικό διατηρητέο οικιστικό απόθεμά του.

Το σχέδιο αυτό μπορεί να έχει δεκαετή ορίζοντα και απαιτεί τη συνεργασία της κυβέρνησης, της Περιφέρειας και του δήμου. Απαιτεί όμως και συμφωνημένο πλαίσιο χρηματοδότησης με εθνικούς, κοινοτικούς και ιδιωτικούς πόρους.

Όσον αφορά στο ΜΕΤΡΟ, είναι ένα έργο που αγαπάμε όλοι και πρέπει να ολοκληρωθεί.

Θυμίζω, ότι τα έργα στην Καλαμαριά δημοπρατήθηκαν από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ την περίοδο 2010-2012:

1. Μελετήθηκε η επέκταση του Μετρό στην Καλαμαριά, εξασφαλίστηκαν τα 518 εκ. ευρώ από το ΕΣΠΑ και δημοπρατήθηκε το έργο, το πιο μεγάλο και σημαντικό έργο που έγινε και θα γίνει στην Καλαμαριά, έργο πού έπρεπε να τελειώσει σε 60 μήνες. Συμπληρωματικά χρηματοδοτήθηκαν οι πρώτες απαλλοτριώσεις στην οδό Ποντου.
2. Δημοπρατήθηκε και ολοκληρώθηκε η ανακατασκευή του οδοστρώματος του δρόμου Φοίνικας-Ντεπώ.
3. Δημοπρατήθηκε και ξεκίνησε η κατασκευή του αντιπλημμυρικού έργου στην Κρήνη.
4. Δημοπρατήθηκε με κοινοτικούς πόρους, τού ΕΣΠΑ Κεντρικής Μακεδονίας, η ανάπλαση της Μεταμορφώσεως, της Κομνηνών και της πλατείας δημαρχείου».




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ