Κυριακή 13 Ιουνίου 2021
x

ΜΕ 450 ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ο ΟΑΣΘ

Για «μπαχαλοποίηση» του ΟΑΣΘ από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έκανε λόγο ο Τζιτζικώστας. Σε 18 μήνες αυξήσαμε 80% τον αριθμό των λεωφορείων, είπε ο Καραμανλής

Η εξέλιξη του μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά και των αστικών συγκοινωνιών της πόλης, αποτέλεσαν κύρια ζητήματα στη σημερινή συνάντηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα.

Από τις δηλώσεις των δυο ανδρών, προέκυψε ότι για να προχωρήσει το μετρό αναμένεται η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας επί των προσφυγών που κατατέθηκαν ενάντια στη λύση της απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων στο σταθμό Βενιζέλου.

Για τον ΟΑΣΘ, οι κ.κ. Καραμανλής και Τζιτζικώστας επισήμαναν ότι η κατάσταση έχει βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με το καλοκαίρι του 2019, όταν ανέλαβε η νέα κυβέρνηση και σήμερα ο αριθμός των λεωφορείων που κυκλοφορούν στους δρόμους (450) είναι στα επίπεδα του 2015. Από εκεί και μετά, όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τζιτζικώστας άρχισε η μπαχαλοποίηση του ΟΑΣΘ...

Μετρό

«Έχει ληφθεί μια απόφαση που ακούει σε ένα σύνθημα, σε μια πραγματικότητα: Θέλουμε και αρχαία και μετρό. Ας αφήσουμε τις διχόνοιες του παρελθόντος. Για πρώτη φορά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, το ΤΕΕ, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, η κυβέρνηση έχουν συμφωνήσει στη λύση της απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων στο σταθμό Βενιζέλου. Μερικοί έχουν ακόμη αντίθετες απόψεις. Περιμένουμε την απόφαση του ΣτΕ και είμαστε αισιόδοξοι ότι θα βρεθεί μία οριστική λύση, ώστε το μετρό Θεσσαλονίκης, που έχει ταλαιπωρήσει την πόλη για πολλά χρόνια, θα βρει το δρόμο του», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

«Το επόμενο διάστημα θα ενταθούν οι εργασίες προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της παράδοσης του έργου το 2023. Ως Περιφέρεια είμαστε δίπλα στο Υπουργείο για να συνδράμουμε προκειμένου ο στόχος και το χρονοδιάγραμμα να τηρηθεί στο ακέραιο», δήλωσε ο κ. Τζιτζικώστας.

ΟΑΣΘ

«Χτες η Θεσσαλονίκη είχε 450 λεωφορεία στους δρόμους της, που σημαίνει ότι πια είμαστε στα επίπεδα του 2015, προτού ξεκινήσει η μπαχαλοποίηση του ΟΑΣΘ από την προηγούμενη κυβέρνηση. Έχουμε ακόμη δρόμο μπροστά μας, αλλά η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη από ό,τι ενάμιση χρόνο πριν», υπογράμμισε ο περιφερειάρχης.

Από την πλευρά του ο κ. Καραμανλής δήλωσε: «Έχει γίνει πολύ συστηματική δουλειά τους τελευταίους 18 μήνες ώστε η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει τα μέσα μαζικής μεταφοράς που της αξίζουν. Όταν παραλάβαμε το Υπουργείο η Θεσσαλονίκη είχε 235 λεωφορεία. Σήμερα έχει 450, δηλαδή αύξηση πάνω από 80%. Έχουμε δώσει παραπάνω δρομολόγια στα ΚΤΕΛ. Έχουμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα κάνει κάτι μεταρρυθμιστικό, το οποίο ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη, το σύστημα εκμίσθωσης λεωφορείων (leasing). Έχουμε αρκετά βήματα να κάνουμε ακόμη, διότι εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και πρέπει να βελτιώνουμε καθημερινά τις συγκοινωνίες στην πόλη της Θεσσαλονίκης».




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ