Skip to main content

Μία εβδομάδα αναβολή στις προσφορές για την εξαγορά της Δουμπιά

Το ενδιαφέρον φαίνεται να επικεντρώνεται στη «Δουμπιά», κυρίως μετά τον πρόσφατο χαρακτηρισμό από το υπουργείο Τουρισμού του νερού ως ιαματικού

Μία εβδομάδα αναβολή πήρε η πώληση της «Δουμπιά», της θυγατρικής εταιρείας της Οινοποιίας «Μαλαματίνα», που εκμεταλλεύεται το φυσικό μεταλλικό νερό που αναβλύζει από την πηγή των Αγίων Αποστόλων στην κοινότητα Δουμπιά του Δήμου Πολυγύρου Χαλκιδικής.

Η προθεσμία υποβολής μη δεσμευτικών προσφορών που έληξε στις 10 Ιανουαρίου παρατάθηκε για την ερχόμενη Παρασκευή 17 του μηνός, κατόπιν αιτήματος ενδιαφερομένων. Κατ’ αναλογίαν η προθεσμία κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών που έληγε στις 24 Ιανουαρίου επεκτείνεται, πλέον, μέχρι τις 31 του μηνός. Όπως δείχνουν τα πράγματα ενδιαφέρον υπάρχει και το σενάριο υποβολής τεσσάρων ή και περισσότερων προσφορών είναι το πιο πιθανό.

Το ενδιαφέρον για τη «Δουμπιά» αυξήθηκε, κυρίως μετά την πρόσφατο χαρακτηρισμό από το υπουργείο Τουρισμού του νερού της συγκεκριμένης πηγής ως ιαματικού (αρ. ΦΕΚ 3464/13 Σεπτεμβρίου 2019) και κατάλληλο για χρήσεις Ποσιοθεραπείας και Λουτροθεραπείας. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Οινοποιία Μαλαματίνα, αποφάσισε να διερευνήσει το πιθανό ενδιαφέρον επενδυτών, κυρίως από τον συγκεκριμένο κλάδο που διαθέτει το οργανωμένο δίκτυο διανομής, και να πουλήσει τη «Δουμπιά». Στόχος είναι η δανειακή ελάφρυνση της οινοποιίας, ώστε να προχωρήσουν τα επενδυτικά της σχέδια στο κύριο αντικείμενό της, δηλαδή στη ρετσίνα.

Την διαδικασία εξεύρεσης επενδυτή για τη «Δουμπιά», που βρίσκεται σε εξέλιξη έχει αναλάβει η Ernst & Young και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα πιθανότατα θα έχει ολοκληρωθεί εντός του Φεβρουαρίου. Το διαφαινόμενο ενδιαφέρον των εταιρειών αναψυκτικών και εμφιαλωμένων νερών για τη «Δουμπιά» κρίνεται απόλυτα επίκαιρο και φυσιολογικό, αν αναλογιστεί κανείς ότι στον συγκεκριμένο εμπορικό πεδίο συγκριτικό πλεονέκτημα είναι το δίκτυο διανομής.

Στο «παιχνίδι» φαίνεται ότι έχουν εισέλθει τόσο εγχώριες, όσο και πολυεθνικές εταιρείες, κάτι που αυξάνει τον ανταγωνισμό.