Skip to main content

Στα μέσα του 2020 έρχονται τα νέα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Από το 3ο Συνέδριο Υποδομών-Μεταφορών, ο CEO της εταιρείας είπε ότι θα επενδυθούν σε βάθος 5ετίας επιπλέον 25 εκατ ευρώ για τα μηχανοστάσια της ΕΕΣΣΤΥ

Τα επενδυτικά σχέδια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην εγχώρια σιδηροδρομική αγορά παρουσίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Φίλιππος Τσαλίδης, κατά την ομιλία του στο 3ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Ο κ. Τσαλίδης σημείωσε ότι, παρά τα όποια «εξωγενή προβλήματα», η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2018 πέτυχε υψηλές επιδόσεις, διακινώντας περισσότερους από 16 εκατ. επιβάτες και 1,4 εκατ. τόνους αγαθών, που επηρεάζουν τη λειτουργία της, χαρακτηρίζοντάς την ως τον «εθνικό σιδηροδρομικό μεταφορέα».

Στις προτεραιότητες της εταιρείας, συμπεριέλαβε την ανάπτυξη ανταγωνιστικών και καινοτόμων υπηρεσιών σε μία βιώσιμη οικονομική βάση, δίνοντας έμφαση στην ασφάλεια.

Χαιρετίζοντας τις πρόσφατες αναβαθμίσεις της εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής, σχολίασε, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, πως υπάρχουν ακόμη κατασκευαστικές εκκρεμότητες, όπως τα έργα σηματοδότησης και οι υποσταθμοί, οι οποίες μένουν να διευθετηθούν.

Ο κ. Τσαλίδης έκανε λόγο για τις σημαντικές επενδύσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αναφερόμενος στην απόκτηση της ΕΕΣΣΤΥ, από την οποία, όπως είπε, «απορρέουν στρατηγικά και οικονομικά οφέλη», προσθέτοντας ότι σε βάθος πενταετίας, η εταιρεία θα επενδύσει επιπλέον 25 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των μηχανοστασίων της.

Όπως είπε, πελάτες και εταιρεία βρίσκονται εν αναμονή ενός πιο σύγχρονου και αποτελεσματικού σιδηροδρομικού δικτύου, υπογραμμίζοντας ότι τα θετικά αποτελέσματα θα είναι πολλαπλά εφόσον θα σημάνουν ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών (μεγαλύτερη ακρίβεια στα δρομολόγια, πληροφόρηση, άνεση), τη δημιουργία εκατοντάδων νέων θέσεων εργασίας και την άφιξη τροχαίου υλικού την οποία τοποθέτησε στα μέσα του 2020.

Μίλησε επίσης για τη δραστική περικοπή του χρόνου στο δρομολόγιο Αθήνας - Θεσσαλονίκης και την προοπτική περαιτέρω μείωσής του στις 3 ώρες και 20 λεπτά, σχολιάζοντας ότι ήδη το τρένο έχει καταστεί ευθέως ανταγωνιστικό με τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς.