Skip to main content

Στους 2.836 οι επισκέπτες στο πρώτο Thessaloniki Wine Show

Στην έκθεση παραβρέθηκαν 2.836 επισκέπτες. Από αυτούς, οι 1.335 ήταν επαγγελματίες του χώρου, 153 σπουδαστές και 1.348 οινόφιλοι.

Με μεγάλη επιτυχία και υψηλή επισκεψιμότητα έκλεισε τις πόρτες του το πρώτο Thessaloniki Wine Show, που πραγματοποιήθηκε το διήμερο 31 Μαρτίου και 1 Απριλίου στο Λιμάνι Θεσσαλονίκης.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, παραγωγοί και κοινό συναντήθηκαν στον φιλόξενο και ζεστό χώρο της Αποθήκης Γ', σε μια έκθεση υψηλών προδιαγραφών, που έθεσε τις βάσεις για μια αισιόδοξη συνέχεια.

Στην ιδιαίτερη αυτή έκθεση κρασιών και επιλεγμένων ειδών πολυτελείας, παραβρέθηκαν 2.836 επισκέπτες. Από αυτούς, οι 1.335 ήταν επαγγελματίες του χώρου, 153 σπουδαστές και 1.348 οινόφιλοι, ενώ πάνω από 270 ήταν οι διαπιστευμένοι επισκέπτες των εκθετών.

Τα 54 stands του Thessaloniki Wine Show που ήταν sold out, μοιράστηκαν στα δύο επίπεδα της Αποθήκης Γ' 67 διαφορετικά οινοποιεία και 7 επιλεγμένα προϊόντα πολυτελείας (Eclectic Selections).

Οι δύο καινοτομίες του Thessaloniki Wine Show, το Wine Cocktail Bar και ο χώρος με τα Κρασιά Εναλλακτικής Προσέγγισης, έγιναν πόλοι έλξης και εντυπωσίασαν ευχάριστα, τόσο τους επισκέπτες όσο και τους εκθέτες.

Κατά την διάρκεια του διημέρου, μέσα από το από Wine Cocktail Bar, 16 από τους καλύτερους bartenders της Θεσσαλονίκης, πρόσφεραν signature cocktails που είχαν ως βασικό προϊόν κρασιά από Ελληνικές ποικιλίες και που δημιούργησαν ειδικά για το Thessaloniki Wine Show.

Στον χώρο με τα Κρασιά Εναλλακτικής Προσέγγισης, οι δύο καλύτεροι Έλληνες Sommeliers από το 2017, Αλέξανδρος Μπουζίκας και Θεολόγος Πλακόπουλος, παρουσίασαν 48 ετικέτες που είχαν επιλέξει οι ίδιοι με τα πιο αντιπροσωπευτικά φυσικά, βιοδυναμικά, βιολογικά κρασιά ζυμωμένα σε αμφορείς, με άγριες ζύμες και κρασιά για vegan.

Η άρτια μουσική επένδυση που "έντυσε" ηχητικά την έκθεση σχεδιάστηκε ειδικά για το Thessaloniki Wine Show από τον Θωμά Μπούκλα.

Το  Thessaloniki Wine Show θα επιστρέψει με τη δεύτερη του έκδοση στις 29 και 30 Μαρτίου του 2020.



Ακόμη, η ομάδα του  Thessaloniki Wine Show σχεδιάζει και προχωρά στην υλοποίηση μεγάλων οινικών εκδηλώσεων μέσα στους επόμενους μήνες.

Το Άκουσα Στο Αμπέλι / Heard It Through The Grapevine

Tο νέο μεγάλο project βρίσκεται ήδη στο στάδιο της σχεδίασης. Μια εκδήλωση που μας φέρνει πιο κοντά στις προσωπικότητες που διαμορφώνουν το γίγνεσθαι του ελληνικού κρασιού: 10 από τους σημαντικότερους ανθρώπους της Ελληνικής βιομηχανίας κρασιού και αποσταγμάτων ανεβαίνουν στο βήμα και μοιράζονται με το κοινό την εμπειρία τους πάνω σε θέματα στα οποία έχουν εντρυφήσει, όπως: εκπαίδευση, branding / σηματοποίηση, κρασί και τουρισμός, ελληνικές ποικιλίες, σύγχρονες οινικές τάσεις, το Ελληνικού κρασί στις διεθνείς αγορές, mentoring, φυσικά κρασιά, ο ρόλος του κρασιού στην τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης, «απολαύστε υπεύθυνα», αμπελουργία ακριβείας και άλλα.

Masterclasses

Συναντήσεις σε επιλεγμένους χώρους στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα με διακεκριμένους ομιλητές και παρουσιάσεις υψηλού επιπέδου με θέμα τη γνωριμία και καλύτερη κατανόηση των Ελληνικών ποικιλιών.

Σιωπηλή Αίθουσα Γευσιγνωσίας / Silent tastings

Ένα ξεχωριστό showcase οίνων όπου θα φιλοξενηθούν πάνω από 250 κρασιά, αποκλειστικά από ελληνικές ποικιλίες. Το κάθε κρασί θα συνοδεύεται από ειδικό έντυπο με λεπτομερείς πληροφορίες για το στυλ, την ποικιλία, την προέλευση και τα οργανοληπτικά του χαρακτηριστικά. Τα κρασιά θα είναι τοποθετημένα και δομημένα έτσι ώστε να μπορεί ο επισκέπτης να καταλάβει καλύτερα τις εκφράσεις και το δυναμικό της κάθε ποικιλίας.