Skip to main content

Ανακοίνωση από Turkish Airlines για τα εισιτήρια που «χάθηκαν»

Καμία επιβάρυνση για όσους έχασαν πτήσεις λόγω του πραξικοπήματος - Οι αλλαγές ισχύουν για όσους έχουν εκδώσει εισιτήρια έως και 15 Ιουλίου

Διευκρινιστική ανακοίνωση για τους επιβάτες που έχουν ατομικές και ομαδικές κρατήσεις πτήσεων με την Turkish Airlines και την AnadoluJet από και προς την Τουρκία (συμπεριλαμβανομένων και των εσωτερικών πτήσεων) ή/και πτήσεων transit μέσω Τουρκίας από 15 Ιουλίου, την ημέρα που πραγματοποιήθηκε η απόπειρα πραξικοπήματος, έως και τις 20 Ιουλίου, δίνει σήμερα η αεροπορική εταιρεία Turkish Airlines.

Οι διευκρινίσεις αυτές ισχύουν για τους επιβάτες που έχουν εκδώσει εισιτήρια έως και 15 Ιουλίου και με την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές θα πραγματοποιηθούν μέχρι και τις 15 Αυγούστου του τρέχοντος έτους.

Αναλυτικά, σύμφωνα με την εταιρεία:

1. Οι αλλαγές ημερομηνιών και δρομολογίων θα γίνονται χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Αυτό ισχύει για όλες τις κατηγορίες κρατήσεων μόνο εφόσον ο νέος προορισμός αφορά την ίδια περιοχή ΙΑΤΑ και την ίδια κατηγορία θέσης.

2. Αιτήσεις επιστροφής χρημάτων:
A. Αχρησιμοποίητα εισιτήρια: η επιστροφή θα γίνεται χωρίς καμία επιβάρυνση.
B. Μερικώς χρησιμοποιημένα εισιτήρια: για προγραμματισμένο ταξίδι που δεν έχει ολοκληρωθεί υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής του ποσού που αναλογεί στις μη χρησιμοποιημένες πτήσεις.

3. Παράταση ισχύος εισιτηρίου:
Η  ισχύς του εισιτηρίου μπορεί να παραταθεί έως 15.08.2016, χωρίς καμία επιβάρυνση στον ναύλο ή επιπλέον χρέωση.

4. Οι αλλαγές ημερομηνιών και δρομολογίων των κρατήσεων γκρουπ, των οποίων έχει γίνει πληρωμή ή υπάρχει εγγύηση MCO, θα πραγματοποιούνται χωρίς καμία επιβάρυνση στον ναύλο.

5. Τα παραπάνω ισχύουν μόνο για πτήσεις που εκτελούνται από την Turkish Airlines και την AnadoluJet. Η εφαρμογή των παραπάνω όπως ορίζεται στην ανακοίνωση, περιλαμβάνει εξαιρετικές περιπτώσεις που δεν καλύπτονται από  την διαδικασία μη κανονικής εκτέλεσης πτήσεων  (PR. 10. 677. 006). Οι οδηγίες αυτές ισχύουν και για τις πτήσεις που πραγματοποιούνται στην ώρα τους ή/ και με καθυστέρηση εντός των ορίων που ορίζονται στη σχετική διαδικασία σε περίπτωση που οι επιβάτες ζητούν αλλαγές.  Σε κάθε άλλη περίπτωση ισχύουν οι όροι πτήσεων και υπηρεσιών.