Skip to main content

H Eurolife FFH στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2022

Για την Eurolife FFH αυτό που έχει τη μεγαλύτερη αξία είναι οι άνθρωποί της να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό στην εξυπηρέτηση των πελατών της.

Η Eurolife FFH συμμετέχει εδώ και έξι χρόνια στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, που φέτος πραγματοποιήθηκε από τις 3 έως και τις 7 Οκτωβρίου. Έχοντας στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της όλους τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται, η Eurolife FFH βρίσκεται πάντα στο πλευρό τους, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, ενδυναμώνοντας και ενθαρρύνοντάς τους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά.

Στη φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, αναδείχτηκαν οι άνθρωποι του Eurolife Experience Center, που είναι εκείνοι που έρχονται καθημερινά σε επαφή με τους πελάτες της Eurolife FFH, με τους top performers να βραβεύονται, αναγνωρίζοντας ταυτόχρονα την αξία και τη συνεισφορά όλων στην ομάδα. Επιπλέον, διευθυντικά στελέχη από διάφορα τμήματα της εταιρείας βρέθηκαν στον χώρο του Eurolife Experience Center και βίωσαν οι ίδιοι την εμπειρία του τηλεφωνικού κέντρου, μια κίνηση που υπογραμμίζει τη σημασία που δίνει η εταιρεία στο κομμάτι της εξυπηρέτησης, με στόχο, όπως τονίζει η εταιρεία, κάθε πελάτης και συνεργάτης να αντιμετωπίζεται με την ίδια συνέπεια και να αντιλαμβάνεται ότι είναι ξεχωριστός.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης της Eurolife FFH είναι κάτι που αναδεικνύεται και μέσα από τις έρευνες ικανοποίησης που έγιναν από την εταιρεία το 2022, με 9 στους 10 πελάτες να δηλώνουν ικανοποιημένοι έως απόλυτα ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν και 9 στους 10 συνεργάτες να αξιολογούν την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν από την Eurolife FFH από καλή έως εξαιρετική.

Motto του φετινού εορτασμού για την Eurolife FFH ήταν το «United», που εμπνέεται από την αξία που έχει η δύναμη της ομάδας. H έννοια της ομαδικότητας είναι κομμάτι του DNA της εταιρείας, καθώς χαρακτηρίζει τη σχέση ανάμεσα στα μέλη του Eurolife Experience Center, τη σχέση ανάμεσα σε όλα τα τμήματα της εταιρείας συνολικά, αλλά και τη σχέση της Eurolife FFH με τους πελάτες της, που όλα αυτά τα χρόνια της δείχνουν την προτίμησή τους.

Για την Eurolife FFH, αυτό που έχει τη μεγαλύτερη αξία είναι, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση, οι άνθρωποί της να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό στην εξυπηρέτηση, φροντίζοντας ώστε η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών να είναι ισοδύναμη της εμπιστοσύνης και της προτίμησής τους. Με αυτή τη φιλοσοφία, ο στόχος της εταιρείας είναι πάντα να μαθαίνει από κάθε άνθρωπο που επικοινωνεί μαζί της, ώστε να βελτιώνεται και να μπορεί να τους εξυπηρετεί ακόμα πιο άμεσα, ακόμα πιο αποτελεσματικά.

*Στη φωτογραφία εμφανίζονται ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Eurolife FFH, o Γιάννης Βασιλάτος, Digital Transformation, Operations & EEC General Manager Eurolife FFH, η Στέλλα Κουτσοπούλου, Customer Experience Manager Eurolife FFH και η Κωνσταντίνα Κερίκου, Human Resources Deputy Manager Eurolife FFH, ανάμεσα στα μέλη της ομάδας του Eurolife Experience Center.