Skip to main content

Ηλιάδης (ΕΕΘ):Τα 2 μεγάλα προβλήματα στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης

Ποια είναι τα ζητήματα που έθεσε ο α' αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης στο περιθώριο της ημερίδας της Voria.gr

Δύο είναι τα σημαντικότερα ζητήματα που αφορούν το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης σύμφωνα με τον α' αντιπρόεδρο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), Γιώργος Ηλιάδης.

Όπως είπε στο περιθώριο της ημερίδας που διοργάνωσε η Voria.gr «Κυκλοφοριακό Θεσσαλονίκης και αστικές συγκοινωνίες: Δημιουργώντας τις συνθήκες για βιώσιμη κινητικότητα και οικονομική ανάπτυξη», το σημαντικότερο πρόβλημα είναι τα έργα του μετρό τόσο αυτά καθ' αυτά, που έχουν καθυστερήσει και επιβαρύνουν την κυκλοφορία όσο και το ότι θίγουν τα καταστήματα των επαγγελματιών. «Το βλέπουμε καθημερινά στην Εγνατία, που έχει μετατραπεί σε πάρκινγκ, άρα η κυκλοφορία δεν ρέει ομαλά και υπάρχει πρόβλημα λειτουργίας», είπε χαρακτηριστικά.

«Ούτως ή άλλως το μετρό έχει θέμα λάθος σχεδιασμού, με τις κοντινές στάσεις. Έχω και μία επιφύλαξη για το κατά πόσον χρειαζόμαστε το έργο», δήλωσε ακόμη ο κ. Ηλιάδης, σημειώνοντας πως είναι ρεαλιστική η πρόταση που κατέθεσε στην ημερίδα ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΝΔ, Κώστας Καραμανλής για τη δημιουργία BRT (Bas Rapid Transfers), δηλαδή γραμμών ταχείας κυκλοφορίας λεωφορείων. «Όπως γίνεται στην Κωνσταντινούπολη, θα μπορούσαμε να βάλουμε τα λεωφορεία να κινούνται αποκλειστικά σε συγκεκριμένο κομμάτι του δρόμου και να υπάρχουν αποβάθρες για τους επιβάτες», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Έχουμε δύο βασικούς άξονες προσπέλασης της Θεσσαλονίκης, την Εγνατία και τη Τσιμισκή. Δυστυχώς δεν είναι υπογειοποιημένοι, θα έπρεπε να τους συμμορφώσουμε και να τους τακτοποιήσουμε. Από τη δεκαετία του 70 που καταργήθηκαν οι αριστερές στροφές στην Εγνατία, τα φανάρια δεν έχουν ρυθμιστεί από την περιφέρεια για να μην έχουν χρονοκαθυστέρηση», είπε ακόμη.

Το δεύτερο ζήτημα που έθεσε είναι αυτό της τροφοδοσίας των καταστημάτων. «Πριν από 20 χρόνια είχα καταθέσει πρόταση τα καταστήματα που έχουν τροφοδοσία με μεγάλο όγκο προϊόντων να έχουν ειδικούς χώρους για να σταθμεύουν τα οχήματα τροφοδοσίας. Αν θεσμοθετούνταν δεν θα είχαμε πρόβλημα σήμερα», τόνισε ο κ. Ηλιάδης.