Δευτέρα 15 Ιουλίου 2019
x

ΛΕΚΑΚΗΣ: ΘΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΩ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟΝ «ΔΗΜΑΡΧΟ ΝΥΧΤΑΣ»

Μια πρόταση για την επιχειρηματικότητα, τους πολίτες και τον τουρισμό, την καθημερινότητα από τον υποψήφιο δήμαρχο Θεσσαλονίκης Πέτρο Λεκάκη

Συνάντηση με επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο εστίασης (ιδιοκτήτες καφέ, μπαρ, εστιατορίων) στο κέντρο της Θεσσαλονίκης είχε χθες ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, επικεφαλής του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη Πρώτη», Πέτρος Λεκάκης.

Στη συνάντηση ο κ. Λεκάκης άκουσε τα προβλήματα των επιχειρηματιών και επισήμανε το πόσο σημαντικός είναι ο τομέας στον οποίο δραστηριοποιούνται για την οικονομία της Θεσσαλονίκης τονίζοντας πως για τον ίδιο και την παράταξή του ο κλάδος αυτός δεν πρέπει να είναι υπό διωγμό αλλά να αποτελέσει αναπτυξιακό μοχλό και εργαλείο.

«Η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη τουριστική, μια πόλη νεολαίας. Η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στο χώρο της εστίασης είναι προς όφελος της πόλης και της οικονομίας της. Χιλιάδες άτομα εργάζονται σε αυτές τις επιχειρήσεις, αυτές τροφοδοτούνται από εκατοντάδες προμηθευτές, χιλιάδες απολαμβάνουν τις υπηρεσίες τους ενώ και το όφελος για τα δημόσια ταμεία είναι υψηλό. Θα στηρίξω τον χώρο αυτό ως σημαντικό κλάδο για την τοπική οικονομία αλλά και την ίδια την κοινωνία», τόνισε ο κ. Λεκάκης.
 
Ο κ. Λεκάκης πρότεινε τη δημιουργία ενός νέου θεσμού, που ήδη έχει εφαρμοστεί σε ευρωπαϊκές πόλεις με θετικό αποτύπωμα, αυτού του «Δημάρχου Νύχτας». Ο «Δήμαρχος Νύχτας» είναι ένα πρόσωπο ευρείας αποδοχής, ορίζεται από τον Δήμαρχο και προσφέρει τις υπηρεσίες του με στόχο κυρίως την βελτίωση της καθημερινότητας και με το βλέμμα στους πολίτες που έρχονται με ποικίλους τρόπους σε άμεση ή έμμεση επαφή με τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Στόχοι και εισηγητικές αρμοδιότητες που μπορεί να έχει:

·         Τη συνέργεια όλων των εμπλεκόμενων στον κλάδο, που συναποτελούν μια παραγωγική αλυσίδα, όπως ιδιοκτήτες-προμηθευτές-εργαζόμενοι-Δήμος-πελάτες-περίοικοι
·         Τον έλεγχο θεμάτων που αφορούν την αδειοδότηση και την κατάληψη κοινόχρηστου χώρου
·         Τη διασφάλιση της ευταξίας και της καθαριότητας της πόλης και των δημόσιων χώρων πέριξ των καταστημάτων
·         Καμπάνιες και πρωτοβουλίες μείωσης της χρήσης του αλκοόλ και ασφαλούς οδήγησης μετά τη διασκέδαση και γενικότερα της ασφάλειας στην πόλη κατά τη νύχτα
·         Τη διοργάνωση κοινών εκδηλώσεων-φεστιβάλ-πολιτιστικών εκδηλώσεων για την προσέλκυση επισκεπτών
·         Την αισθητική αναβάθμιση των επιχειρήσεων και του δημόσιου χώρου πάνω σε έναν συνολικό αρχιτεκτονικό σχεδιασμό.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ