Skip to main content

Μαθητές Γεωργικής Σχολής στη 2η θέση σε διαγωνισμό επιχειρηματικότητας

Μαθητές της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής συμμετείχαν στην εμπορική έκθεση και το διαγωνισμό των τριών καλύτερων «εικονικών επιχειρήσεων»

Τη δεύτερη θέση στο διαγωνισμό επιχειρηματικότητας του Junior Achievement Greece και το εισιτήριο για τον τελικό της διοργάνωσης τον Μάιο στην Αθήνα, απέσπασαν μαθητές του Γενικού Λυκείου και του Επαγγελματικού Λυκείου της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής. Ως μέλη του ομίλου επιχειρηματικότητας συμμετείχαν στην εμπορική έκθεση και το διαγωνισμό των τριών καλύτερων «εικονικών επιχειρήσεων» που πραγματοποιήθηκε Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου στο Mediterranean Cosmos.

Παρουσίασαν την «επιχείρηση» oclean, η οποία είναι μία καινοτόμα εφαρμογή για smartphones που φιλοδοξεί να συνδράμει στην αντιμετώπιση των πολλαπλών και πολυεπίπεδων προβλημάτων της μόλυνσης του βυθού της θάλασσας.

«Φέτος, οι μαθητές του ομίλου επιχειρηματικότητας της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής εστίασαν το ενδιαφέρον τους σε υπηρεσία με στόχο τον καθαρισμό του βυθού. Μία υπηρεσία με οικολογικό μήνυμα, η οποία είναι σε απόλυτη αρμονία και ταύτιση με τις βασικές αρχές της Σχολής. Η εταιρεία ονομάστηκε oclean, ώστε να αποδοθεί η διττή έννοια (ocean + clean) σε μία λέξη. Στόχος μας είναι να συμβάλουμε όλοι στο καθαρισμό του βυθού από πάσης φύσεως ανθρώπινα απορρίμματα», τόνισε η υπεύθυνη καθηγήτρια του ομίλου, Μελίνα Μπρόζου.

Ο χρήστης της εφαρμογής αφού εντοπίσει τη ρύπανση θα μπορεί να επιλέξει το είδος (πλαστικό, γυαλί, αλουμίνιο) και το μέγεθος της και παράλληλα να δώσει τις ακριβείς συντεταγμένες αφού η εφαρμογή καταγράφει άμεσα τα δεδομένα σε κοινόχρηστο χάρτη. Όταν η ένδειξη είναι κόκκινη σημαίνει ότι έχει εντοπιστεί μολυσμένη περιοχή. Όταν είναι πράσινη σημαίνει ότι το πρόβλημα έχει αντιμετωπιστεί και η περιοχή έχει καθαριστεί!

Στο χάρτη καταγράφεται το ιστορικό των ενεργειών, όπως επίσης υπάρχει και η δυνατότητα να ανεβάσει ο χρήστης φωτογραφίες του ‘πριν’ και του ‘μετά’ για μία ουσιαστική και υπεύθυνη θέση, για ένα καλύτερο μέλλον.

Η ομάδα των 18 μαθητών πήρε από την αρχή πολύ σοβαρά το πρότζεκτ. Όλοι τους δούλεψαν σκληρά και μεθοδικά για να στήσουν από το μηδέν την εφαρμογή. Είναι χαρακτηριστικό ότι όχι μόνο αναζήτησαν, αλλά εξασφάλισαν σημαντικές χορηγίες από φορείς που σχετίζονται με περιβαλλοντικά θέματα.

Να σημειωθεί ότι οι μαθητές αποκομίζουν πλήθος οφελών, από την ενασχόλησή τους με τον εξωσχολικό όμιλο. Μαθαίνουν πώς λειτουργεί μία κανονική επιχείρηση και διαπιστώνουν αν θα ήθελαν να ασχοληθούν με τον κόσμο των επιχειρήσεων στο μέλλον. Ακόμη, αξιοποιούν τη δημιουργικότητα και την ευρηματικότητά τους και εκτιμούν την αξία της συνεργασίας για τον κοινό σκοπό της επιτυχίας της επιχείρησης.

Η φάση του διαγωνισμού της περασμένης Παρασκευής αφορούσε τα σχολεία της βόρειας Ελλάδας και της Κρήτης και συμμετείχαν 75 ομάδες. Η αντίστοιχη για την υπόλοιπη Ελλάδα ήταν προγραμματισμένη για την Παρασκευή 6 Μαρτίου αλλά αναβλήθηκε.