Skip to main content

Νέο λογότυπο και βίντεο για το Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά

Το λογότυπο είναι ένα εικαστικό αποτέλεσμα το οποίο είναι «σύγχρονο και διαχρονικό, υπακούει σε γραφιστικούς κανόνες και ξεχειλίζει φρεσκάδα».

Το λογότυπο του Μητροπολιτικού Πάρκου Παύλου Μελά και το σχετικό βίντεο που δημιουργήθηκε για την προβολή του έδωσε απόψε στη δημοσιότητα ο δήμος Παύλου Μελά, μετά τις πρόσφατες θετικές εξελίξεις στη χρηματοδότηση της πρώτης φάσης των παρεμβάσεων.

Σύμφωνα με τον δήμαρχο Παύλου Μελά, Δημήτρη Δεμουρτζίδη το λογότυπο είναι ένα εικαστικό αποτέλεσμα το οποίο είναι "σύγχρονο και διαχρονικό, υπακούει σε γραφιστικούς κανόνες, ξεχειλίζει φρεσκάδα και ζωντάνια και έχει ζητούμενο την ενίσχυση της εξωστρέφειας και τη δημιουργία ενός τουριστικού brand που θα αποτελεί πρότυπο διαχείρισης και ανάδειξης ιστορικών τοπόσημων μεγάλης έκτασης".



"Ο Δήμος Παύλου Μελά θέλοντας να συμβαδίσει με τα σύγχρονα ευρωπαϊκά πρότυπα και να δείξει πώς «το ταξίδι, όπως και η αγάπη, εκφράζει μια απόπειρα να μετατρέψουμε το όνειρο σε πραγματικότητα», πίστεψε και επένδυσε με κάθε τρόπο τόσο στην ουσία όσο και στη δύναμη της «εικόνας», με απόλυτο σεβασμό στην ιστορικότητα της περιοχής" τόνισε ο κ. Δεμουρτζίδης και χαρακτήρισε το Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά ως το μεγαλύτερο στοίχημα των τελευταίων δεκαετιών για τη Θεσσαλονίκη.

"Το σκεπτικό για το σχεδιασμό της οπτικής ταυτότητας του Μητροπολιτικού Πάρκου, θέτει ως κύριο άξονα τρεις βασικές επιδιώξεις του ∆ήµου Παύλου Μελά.

Τη δημιουργία και την εγκαθίδρυση μιας δυναμικής σχέσης µε τους πολίτες.

Την οικειοποίηση, ενός άλλοτε αφιλόξενου χώρου, και την ένταξή του στην καθημερινότητά τους και τη μεταμόρφωση ενός παλιού στρατοπέδου, σε ένα σύγχρονο μητροπολιτικό πάρκο.

Έναν τόπο έκφρασης, έναν ανοιχτό χώρο εκμάθησης που θα αποτελέσει στέγη δημιουργίας, κοινωνικοποίησης, αποδοχής και συνύπαρξης. Ένα χώρο αναψυχής. Εκεί όπου µία δραστηριότητα ή µία προσχεδιασμένη αδράνεια λαμβάνει χώρα. Εκεί όπου το πάρκο, θα γίνεται «πάρκο µου»" αναφέρει η ανακοίνωση του Δήμου Παύλου Μελά.

Παράλληλα, επισημαίνει ότι η οπτική ταυτότητα του Πάρκου, λογότυπο και βίντεο, ουσιαστικά είναι "φιλικές, οικείες, οργανικές φόρμες", "ένα ξεχωριστό οπτικό λεξιλόγιο, µία γραµµατογραφία, που έχει την ευελιξία να προσαρμόζεται στο πλήθος" και "τη δυνατότητα να ενημερώνει, να επικοινωνεί, να χωροθετεί, να οριοθετεί, να καθοδηγεί και να εκπαιδεύει τους πολίτες".

Το δημιουργικό σκεπτικό καθώς και ο σχεδιασμός της οπτικής ταυτότητας του Μητροπολιτικού Πάρκου έγιναν από τη σύμπραξη της Νικολέττας Αντωνοπούλου και του Θάνου Πάππα ενώ το βίντεο (animation) έγινε από τον Γιάννη Καράμπελα.