Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019
x

ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΕΣΗ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΟΑΣΘ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΤΕΛ

Η εκχώρηση είχε ήδη ξεκινήσει στις 22 Μαΐου από τις γραμμές Νο 85 και Νο 92, ενώ από σήμερα ο ΟΑΣΘ αποχώρησε και από άλλες 4 γραμμές της υπαίθρου

Κανονικά και στην ώρα τους γίνονται από σήμερα τα δρομολόγια και στις έξι γραμμές του ΟΑΣΘ των οποίων το συγκοινωνιακό έργο εκχωρήθηκε στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

Η εκχώρηση είχε ήδη ξεκινήσει στις 22 Μαΐου από τις γραμμές Νο 85 και Νο 92, ενώ από σήμερα ο ΟΑΣΘ αποχώρησε και από άλλες τέσσερις γραμμές της υπαίθρου. Πρόκειται για τις γραμμές Νο 86 (και όλες οι εναλλακτικές διαδρομές), Νο 89 (και όλες οι εναλλακτικές διαδρομές), Νο 90 και Νο 91 (και όλες οι εναλλακτικές διαδρομές).

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Στέφανο Τσόλη η συγκοινωνία εκτελείται από το πρωί κανονικά, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Για την υλοποίηση του συγκοινωνιακού έργου σε αυτές τις έξι γραμμές το ΚΤΕΛ διαθέτει από σήμερα 21 λεωφορεία και άλλα τέσσερα εφεδρικά βρίσκονται σε ετοιμότητα ώστε εάν παρουσιαστεί κάποια βλάβη, να υπάρξει άμεση αντικατάσταση.

Τα λεωφορεία είναι ημιαστικού τύπου, σε άριστη κατάσταση, όλα με κλιματισμό και άνετα καθίσματα, ενώ έχουν εφοδιαστεί και με τα απαραίτητα ακυρωτικά μηχανήματα εισιτηρίου. Επίσης, σε κάποια από τα λεωφορεία υπάρχουν ράμπες αναπήρων. «Έχουμε μεριμνήσει να δούμε σε ποιες γραμμές υπάρχει τακτική μετακίνηση ατόμων με αναπηρία ώστε σε αυτές τις γραμμές να βάλουμε λεωφορεία τα οποία διαθέτουν ράμπες» δήλωσε στην Voria.gr ο κ. Τσόλης.

Εδώ και πολλούς μήνες σε αυτές τις έξι γραμμές της υπαίθρου, όπως και σε πάρα πολλές ακόμη, εκτελούνταν από τον ΟΑΣΘ περίπου το 60% των προγραμματισμένων δρομολογίων. Πλέον, σε αυτές τις έξι γραμμές, τηρείται απαρέγκλιτα το σύνολο του προγράμματος.

Για τις ανάγκες εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου το ΚΤΕΛ προσέλαβε και 70 οδηγούς. Πληροφορίες σχετικά με τα ωράρια των παραπάνω γραμμών υπάρχουν στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΘ (www.oasth.gr) ενώ μπορεί να καλείται και στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης στο τηλέφωνο 2310 536260.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ