Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Περισσότερες από 120 εκδηλώσεις στο 26ο Money Show

Περισσότερες από 120 εκδηλώσεις από επιχειρήσεις και φορείς, θα πραγματοποιηθούν το τριήμερο 22-24 Μαΐου, στο 26ο οικονομικό πολυσυνέδριο Money Show.
Περισσότερες από 120 εκδηλώσεις από επιχειρήσεις και φορείς, θα πραγματοποιηθούν το τριήμερο 22-24 Μαΐου, στο 26ο οικονομικό πολυσυνέδριο Money Show, που φέτος έχουν πιο ξεκάθαρο business προσανατολισμό.
 
Το πρόγραμμα του φετινού πολυσυνεδρίου, που θα αναπτυχθεί με παράλληλες εκδηλώσεις στους χώρους του ξενοδοχείου Ηyatt Regency της Θεσσαλονίκης, παρουσίασαν οι κ. Χρήστος Σαραντόπουλος και Δημήτρης Σαμαράς, εκπροσωπώντας τους δύο από τους τρεις διοργανωτές φορείς του πολυεπίπεδου τριημέρου που θα τελεστεί υπό την αιγίδα του υφ. Μακεδονίας- Θράκης, της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας και του Δήμου Θεσσαλονίκης. 
 
Το πρόγραμμα κάθε ημέρας, θα κλείνει με μία μεγάλη εκδήλωση με ένα  γκαλά. Την τελευταία ημέρα, το βράδυ της Κυριακής 24 Μαΐου, το θέμα με το οποίο θα κλείσει η διοργάνωση θα αφορά τους αναπτυξιακούς πυλώνες της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα το λιμάνι, του αεροδρόμιο, τη ΔΕΘ – Helexpo αλλά και την ενέργεια – φυσικό αέριο. 
 
Στο γκαλά της Παρασκευής, έχει προσκληθεί να μιλήσει ο πρώην πρωθυπουργός και πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς, ενώ στη δεξίωση του Σαββάτου, θα μιλήσει ο αναπλ. υπουργός Οικονομικών Δημήτρης Μάρδας. 
 
Στα χαρακτηριστικά της φετινής διοργάνωσης αναφέρθηκε ο πρόεδρος του Ελληνο- Ιταλικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Χρήστος Σαραντόπουλος ο οποίος τόνισε ότι τόσο από πλευράς φορέων, όσο και από πλευράς επιχειρηματικών συμμετοχών, έμφαση ιδιαίτερη θα δοθεί στον κλάδο του τουρισμού και τον αγροτοδιατροφικό. 
 
Επίσης, μέσω χορηγιών, παρέχεται η δυνατότητα σε νέες επιχειρήσεις να παρουσιάσουν τα προγράμματά τους και τις δράσεις τους, ενώ ξεχωρίζουν δύο ακόμη εκδηλώσεις: μία για την ασφάλιση των εξαγωγικών πιστώσεων και μία που αφορά τις καλύτερες επιχειρηματικές στρατηγικές που βοήθησαν πέντε εταιρείες , όχι μόνο να αντέξουν στην κρίση αλλά και να αναπτυχθούν. 
 
Όπως επισήμαναν οι διοργανωτές, επιδίωξη όλων πρέπει να είναι πώς θα αλλάξει η περιοχή της Θεσσαλονίκης και της βόρειας Ελλάδας, πως θα κινηθεί αναπτυξιακά, στόχο για τον οποίο θα πρέπει οι τοπικοί φορείς και παραγωγικές τάξεις να μπορέσουν να καταλήξουν και σε προτάσεις προς την κεντρική διοίκηση. 
 
Στη διοργάνωση του 26ου Money Show, μετέχει και η εταιρεία Εxcess Advertising.