Skip to main content

ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης για ΟΑΣΘ: Δεν μπορεί να παραμείνει πόλη των υποσχέσεων

Οι αστικές συγκοινωνίες υπολειτουργούν και αδυνατούν να εξυπηρετήσουν το αυξημένο συγκοινωνιακό έργο στην πόλη, λέει το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Θεσσαλονίκης

Για μετατόπιση του μείζονος προβλήματος των δημοσίων συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης στον απελθόντα πρόεδρο του ΟΑΣΘ, Γιώργο Σκόδρα, κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Θεσσαλονίκης σε ανακοίνωσή του, αφήνοντας αιχμές κατά τις κυβέρνησης και του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

«Παραίτηση, καρατόμηση ή αντικατάσταση έχουν το ίδιο αποτέλεσμα. Οι αστικές συγκοινωνίες της πόλης υπολειτουργούν και αδυνατούν να εξυπηρετήσουν το αυξημένο συγκοινωνιακό έργο στην πόλη. Ο ΟΑΣΘ και τα λεωφορεία του αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τις αυξημένες ανάγκες του επιβατικού κοινού της πόλης, οι οποίες καθημερινά αυξάνονται εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης και της αύξησης της τιμής των καυσίμων», τονίζει.

«Η επίλυση του προβλήματος που προκαλεί αντιδράσεις σε όλα τα επίπεδα απαιτεί πολιτική βούληση και ξεκάθαρες θέσεις με μοναδικό γνώμονα την εξασφάλιση της πραγματοποίησης του συγκοινωνιακού έργου. Εδώ και τώρα η ηγεσία να μεριμνήσει για αποκατάσταση της εργασιακής ειρήνης εντός του Οργανισμού, να τον εξοπλίσει με σύγχρονα λεωφορεία, να ενισχύει τις γραμμές και τα δρομολόγια, να αναβάθμιση τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να ξεκαθαρίσει τη στάση της για το μέλλον του ΟΑΣΘ και παράλληλα να τηρήσει τα χρονοδιαγράμματα και το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης να αποδοθεί στους πολίτες μέχρι το τέλος του 2023 όπως δεσμεύτηκε ο πρωθυπουργός και να υπάρξει προγραμματισμός για τις επεκτάσεις στα ανατολικά και τα δυτικά», αναφέρει ακόμα το ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Σε μια προσπάθεια η κυβέρνηση της ΝΔ και το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να μετατοπίσει το μείζον πρόβλημα των δημοσίων συγκοινωνιών στον απερχόμενο πρόεδρο και Διευθύνοντα σύμβουλο αποφασίστηκε η αντικατάσταση του.  

Παραίτηση, καρατόμηση ή αντικατάσταση έχουν το ίδιο αποτέλεσμα.

Οι αστικές συγκοινωνίες της πόλης υπολειτουργούν και αδυνατούν να εξυπηρετήσουν το αυξημένο συγκοινωνιακό έργο στην πόλη. Ο ΟΑΣΘ και τα λεωφορεία του αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τις αυξημένες ανάγκες του επιβατικού κοινού της πόλης, οι οποίες καθημερινά αυξάνονται εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης και της αύξησης της τιμής των καυσίμων.

Γεμάτα αστικά, πολλά από αυτά εμφανίζουν βλάβες κατά τη διάρκεια του δρομολογίου, κόσμος να περιμένει στις στάσεις, λεωφορεία ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια, λεωφορεία χωρίς κλιματισμό συνθέτουν την εικόνα των αστικών συγκοινωνιών της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της χώρας.

Την ίδια ώρα, εδώ και μήνες διοίκηση και υπουργεία Μεταφορών και Οικονομικών υπόσχονται στους εργαζόμενους υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και δεν ικανοποιούν τα δίκαια αιτήματα τους. Η υπογραφή μετατίθεται από μέρα σε μέρα, από βδομάδα σε βδομάδα και από μήνα σε μήνα με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να καταγγέλλουν κοροϊδία και εμπαιγμό και να οδηγούνται σε κινητοποιήσεις.

Η επίλυση του προβλήματος που προκαλεί αντιδράσεις σε όλα τα επίπεδα απαιτεί πολιτική βούληση και ξεκάθαρες θέσεις με μοναδικό γνώμονα την εξασφάλιση της πραγματοποίησης του συγκοινωνιακού έργου. Εδώ και τώρα η ηγεσία να μεριμνήσει για αποκατάσταση της εργασιακής ειρήνης εντός του Οργανισμού, να τον εξοπλίσει με σύγχρονα λεωφορεία, να ενισχύει τις γραμμές και τα δρομολόγια, να αναβάθμιση τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να ξεκαθαρίσει τη στάση της για το μέλλον του ΟΑΣΘ και παράλληλα να τηρήσει τα χρονοδιαγράμματα και το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης να αποδοθεί στους πολίτες μέχρι το τέλος του 2023 όπως δεσμεύτηκε ο πρωθυπουργός και να υπάρξει προγραμματισμός για τις επεκτάσεις στα ανατολικά και τα δυτικά.

Όσο για την σημερινή αξιωματική αντιπολίτευση που δηλώνει δικαιωμένη από τις εξελίξεις, να υπενθυμίσουμε πως οι αστοχίες, οι παραλείψεις και οι λανθασμένες πολιτικές της και των «δικών» της που τοποθετήθηκαν την περίοδο συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ φέρουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την σημερινή κατάσταση.

Η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη πρωταγωνίστρια που διεκδικεί την ανάπτυξη που οι κυβερνητικοί υπόσχονται στην πράξη και όχι στα έργα. Δεν μπορεί να παραμείνει πόλη των υποσχέσεων».