Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2021
x

ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΟΑΣΘ: ΟΙ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΚΟΔΡΑ

Πυρά κατά του προέδρου του ΟΑΣΘ για την κατάσταση στον ΟΑΣΘ και τα «σαπάκια» από Λειψία - Του προσάπτει «ένοχη σιωπή» για μια σειρά ερωτημάτων

«Πικρές αλήθειες» απέναντι στα «ψέματα» του προέδρου του ΟΑΣΘ, Γ. Σκόδρα, σχετικά με την κατάσταση στον Οργανισμό και με αφορμή την ανακοίνωση για την ανάφλεξη λεωφορείου από τη Λειψία στον Χορτιάτη, παραθέτει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Χρήστος Γιαννούλης.

Όπως αναφέρει σε εκτενή του δήλωση ο κ. Γιαννούλης, «απέτυχαν σε όλα και ψάχνουν δικαιολογίες για την ανικανότητά τους», ενώ χαρακτηρίζει παραληρηματική και ασαφή την ανακοίνωση του ΟΑΣΘ για το συμβάν με το αστικό από τη λειψία.

Ο ίδιος προσάπτει «ένοχη σιωπή» στον κ. Σκόδρα για μια σειρά ερωτημάτων που θέτει, όπως, μεταξύ άλλων, τη «σκανδαλώδη απευθείας ανάθεση εν μέσω πανδημίας σε διαφημιστική εταιρεία, ιδιαίτερα φιλική και προς τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνο Ζέρβα, για την παροχή δύο μηνών συμβουλευτικών και μόνο υπηρεσιών, έναντι αμοιβής 35 χιλιάδων ευρώ ανά μήνα, σύνολο 70 χιλιάδες ευρώ».

Παραθέτει, δε, στοιχεία για την κατάσταση στον ΟΑΣΘ ώστε να «δούμε ποια είναι η αλήθεια και πως φτάσαμε στα "Σαπάκια" Ζέρβα και στο κερδοφόρο, όχι για τους επιβάτες, Leasing» και το «πώς φτάσαμε στη "σαρδελοποίηση" και την αδιαφορία για τη μετατροπή των Αστικών Συγκοινωνιών σε ναρκοπέδιο της πανδημίας».

«Αιδώς Αργείοι», καταλήγει ο κ. Γιαννούλης.

Αναλυτικά η δήλωσή του:

«Πικρές αλήθειες απέναντι στα ψέματα του Προέδρου του ΟΑΣΘ. Απέτυχαν σε όλα και ψάχνουν δικαιολογίες για την ανικανότητα τους.»

Έχει απόλυτο δίκιο ο επικεφαλής (είναι ακόμη;) του ΟΑΣΘ κ. Γ Σκόρδας στην πρώτη παράγραφο του παραληρηματικού αλλά γενικόλογου και ασαφούς κειμένου που βάφτισε ανακοίνωση. Λέει συγκεκριμένα: «Μέχρι σήμερα ο ΟΑΣΘ επέλεξε να μην απαντά στα πάσης φύσεως δημοσιεύματα»

Όντως ο επικεφαλής του ΟΑΣΘ δεν έχει μιλήσει εδώ και μήνες ακολουθώντας ένοχη σιωπή για τα εξής:

⦁ Για την σκανδαλώδη πράξη του να ζητήσει κατόπιν εντολής του πολιτικού του προϊσταμένου Κώστα Καραμανλή την παύση της έρευνας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τα 125 εκατομμύρια ευρώ κοινοτικών επιδοτήσεων που προφανώς διατέθηκαν ως μερίσματα στους Μετόχους.

⦁ Για την σκανδαλώδη απευθείας ανάθεση εν μέσω Πανδημίας σε Διαφημιστική Εταιρία, ιδιαίτερα φιλική και προς τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνο Ζέρβα, για την παροχή δύο μηνών συμβουλευτικών και μόνο υπηρεσιών, έναντι αμοιβής 35 χιλιάδων ευρώ ανά μήνα, Σύνολο 70 χιλιάδες Ευρώ. Μόνο για συμβουλευτικές υπηρεσίες. Ακολούθησε ξεχωριστό πρόγραμμα τύπου Πέτσα για τα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης.

⦁ Δεν έχει απαντήσει για την πορεία των δικαστικών ερευνών που αφορούν αυτή την παγκόσμια πρωτοτυπία, ο ΟΑΣΘ να καταβάλει ενοίκιο για τις εγκαταστάσεις που πλήρωσε εδώ και πολλά χρόνια, αλλά τυχαία πως, ανήκουν σε έναν ιδιωτικό Φορέα-Δορυφορικό σχήμα, τον συνεταιρισμό ΗΡΑΚΛΗΣ των μετόχων του ΟΑΣΘ. Το δημόσιο πλήρωσε το κόστος των εγκαταστάσεων για τον ΟΑΣΘ και ξαφνικά τις ενοικιάζει από τον ΗΡΑΚΛΗ των μετόχων, με δορυφορικές Συμβάσεις. Δηλαδή οι μέτοχοι μετέφεραν χρήματα του δημοσίου στην άλλη τσέπη τους. Αυτά τα θαύματα μόνο η δικαιοσύνη μπορεί να τα φωτίσει.

Δεν έχει απαντήσει σε πολλά ακόμη ο επικεφαλής του ΟΑΣΘ γιατί δεν θέλει να θυμάται μία μεγάλη και σκληρή αλήθεια που βαραίνει ιστορικά και οικονομικά τους πολιτικούς του προϊσταμένους φίλους και συνεργάτες:


Ο ΟΑΣΘ το 2017 ΕΙΧΕ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΕ ΑΜΕΣΑ ΛΟΥΚΕΤΟ ΚΑΙ Η ΠΟΛΗ ΘΑ ΕΜΕΝΕ ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.

Γιατί;
⦁ Απλήρωτοι οι εργαζόμενοι επί μήνες.
⦁ Χρέη 30 εκατομ.ευρω στο ΙΚΑ,
⦁ Χρέη 22,5 εκατομ.ευρω στην εφορία,
⦁ Χρέη 5 εκατομ.ευρω στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ(δάνειο που αποπλήρωσε η διοίκηση Παππά)
⦁ Συνολικές υποχρεώσεις ,άμεσα πληρωτέες 105 εκατομ. ευρώ σε ταμεία και προμηθευτές.(οι περισσότεροι από τους οποίους είχαν διακόψει κάθε προμήθεια.)


Πιάνοντας το νήμα από εκεί λοιπόν, ας δούμε ποια είναι η αλήθεια και πως φτάσαμε στα «Σαπάκια» Ζέρβα και στο κερδοφόρο, όχι για τους επιβάτες, Leasing. Πως φτάσαμε στην «σαρδελοποίηση» και την αδιαφορία για την μετατροπή των Αστικών Συγκοινωνιών σε ναρκοπέδιο της Πανδημίας.

Με βάση τα επίσημα στοιχεία:

ΙΟΥΝΙΟΣ ΙΟΥΛΙΟΣ 2019
Τον Ιούλιο του 2019 επίσης με βάση το θερινό μειωμένο προγραμματισμό Κυκλοφορούσαν 272 Οχήματα (Μέσος όρος) του ΟΑΣΘ και 24 Οχήματα των ΚΤΕΛ. ΣΥΝΟΛΟ: 296 Λεωφορεία.

Τον Ιούνιο του 2019 Κυκλοφορούσαν 329 Οχήματα. 305 του ΟΑΣΘ και 24 των ΚΤΕΛ (Μέσος ‘Όρος) για τις 6 γραμμές που είχαν δοθεί και αφορούσαν απομακρυσμένους προορισμούς.
ΣΥΝΟΛΟ: 329 Λεωφορεία

ΙΟΥΛΙΟΣ 2020

Και μόνο το εξώδικο που απέστειλαν οι εργαζόμενοι στην Διοίκηση του ΟΑΣΘ αποτελεί την πιο ισχυρή απάντηση στα ψέματα της σημερινής διοίκησης. Αν έχει το σθένος ας το δημοσιοποιήσει. (το Συνδικάτο των εργαζομένων καλεί την Διοίκηση να δώσει χρήματα για ανταλλακτικά ώστε δεκάδες λεωφορεία πού είναι παρατημένα στο αμαξοστάσιο να βγούνε στην κυκλοφορία).
Μόλις και μετά βίας κυκλοφορούσαν 170 το πολύ Λεωφορεία, πριν αρχίσει το ξεχείλωμα με την παραχώρηση στα ΚΤΕΛ μεταφορικού έργου που από 24 οχήματα τον Ιούνιο του 2019 εκτινάχθηκε σε εναλλασσόμενο αριθμό (περίπου 125) και κυρίως ελεγχόμενης ασφάλειας και καταλληλόλητας.

Σήμερα Κυκλοφορούν:
⦁ 100 Οχήματα λεωφορείων των ΚΤΕΛ (τα 25 εφεδρικά σε περίπτωση βλάβης)
⦁ 2 Οχήματα που αγόρασε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης από την Λειψία (υπολείπονται 46) Από τα 4 οχήματα της Λειψίας που μπήκαν σε κυκλοφορία, το ένα τέθηκε εκτός λόγω της πρόσφατης πυρκαγιάς και το δεύτερο βγήκε εκτός λόγω σοβαρής τεχνικής βλάβης.
⦁ 44 Οχήματα εκ των 54 που προμηθεύτηκε ο ΟΑΣΘ με την μέθοδο Leasing (10 οχήματα βγήκαν εκτός σχεδόν με το που μπήκαν σε κυκλοφορία!!!!) Η κατάσταση τους προκαλεί την έκπληξη των τεχνικών του ΟΑΣΘ με σαπισμένες λαμαρίνες και δάπεδα. Συν το γεγονός ότι κατά την διάρκεια της ταξινόμησης εντοπίστηκαν ανακολουθίες στους αριθμούς πλαισίων, στους αριθμούς κινητήρων κτλ. Για αυτό και η ταξινόμηση έγινε με διάρκεια ενός μήνα για να βρεθούν τα ακριβή και αξιόπιστα συσχετισμένα στοιχεία. Αν υπάρχουν.
⦁ 180 έως 190 Οχήματα του ΟΑΣΘ.


Το σύνολο λοιπόν των οχημάτων μετά τις Θριαμβευτικές παρεμβάσεις της διοίκησης Σκόδρα δεν ξεπερνούν τα 350 στην καλύτερη περίπτωση. Εν μέσω Πανδημίας και αδήριτης ανάγκης για περισσότερα και πυκνότερα δρομολόγια στις ώρες αιχμής.

Επίσης είναι αξιοσημείωτο ότι εδώ και 12 μήνες δεν έγινε η παραμικρή προσπάθεια για την αποκατάσταση βλαβών σε ιδιόκτητα οχήματα του ΟΑΣΘ που με μικρό σχετικά κόστος ανταλλακτικών και εργασιών μπορούν να μπούνε στο πρόγραμμα του οργανισμού.

Η μεθοδική προσπάθεια των 12 μηνών που περιγράφει ο υπ’ ατμόν επικεφαλής του ΟΑΣΘ απέδωσε ίσως σημαντικά κέρδη στους εξωτερικούς συνεργάτες συντήρησης και προμήθειας ανταλλακτικών που επιλέγονται προνομιακά αντί των τεχνικών και των τεχνικών υπηρεσιών του ΟΑΣΘ.

Επίσης πάλι με λαθροχειρίες και συγκεκαλυμένα ψέματα ο επικεφαλής του ΟΑΣΘ υποστηρίζει ότι Παγκοσμίως οι κατασκευαστές αποφεύγουν τα ανοιγόμενα παράθυρα και επιλέγουν σύγχρονα συστήματα κλιματισμού. Μισές αλήθειες.

ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΙΨΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ (ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΚΟΣΤΟΣ 10.000 ευρώ) ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΛΕΙΨΙΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΗΦΟΡΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΤΕΛ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΕΡΙΣΜΟ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΘΥΡΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΔΟΥ.

Έτσι εξηγείται γιατί δεν έχει τέλος ο κατήφορος του ΟΑΣΘ, γιατί επιλέγει οχήματα μόνο για την κατηφόρα….

Αναφέρεται με βάση όσα προαναφέραμε, με απίστευτο θράσος ο επικεφαλής του ΟΑΣΘ για άδεια ταμεία. Μάλλον πρόκειται για κακής ποιότητας μαύρο χιούμορ.
Γιατί δεν αναρτά τους προϋπολογισμούς και την εκτέλεση τους της περιόδου Στέλιου Παππά; Υπήρξε εξοικονόμηση δύο ετών όπου το συγκοινωνιακό έργο κόστιζε 102 εκατομμύρια ευρώ έναντι 185 εκατομμυρίων ευρώ σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, ιδιαίτερα στα χρόνια της μεγάλης κρίσης, που οδήγησαν στην χρεωκοπία. Σε δύο χρόνια εξοικονομήθηκαν 165 εκατομμύρια ευρώ υπέρ του ελληνικού δημοσίου και των φορολογουμένων.

Αλήθεια έχει ρωτήσει τους κομματικούς του φίλους, που βρίσκονται τα 48 εκατομμύρια ευρώ που ήταν εγγεγραμμένα έως το 2016 στα βιβλία του ΟΑΣΘ για αγορά λεωφορείων αλλά στον σχετικό τραπεζικό λογαριασμό ο κ. Στεφανίδης είχε αφήσει 614 ευρώ; Υπόθεση που και αυτή βρίσκεται στην δικαιοσύνη;

Μπορεί να μας απαντήσει στο απλό ερώτημα, Πόσοι οδηγοί που λείπουν από τα συγκοινωνιακό έργο και το «τιμόνι», βρίσκονται διάσπαρτοι σε θέσει γραφείου, ή σε μονάδες του ΟΑΣΘ αλλά όχι πάνω στα λεωφορεία; Από μόνη της αυτή η κατάσταση δείχνει με τον πιο σκληρό τρόπο την αδιαφορία του κ. Σκόδρα για την λειτουργία του ΟΑΣΘ υπέρ των επιβατών, αλλά υπέρ μικροπολιτικών και συντεχνιακών συμφερόντων και εξυπηρετήσεων.

Προσπάθησαν και άλλοι να δυσφημήσουν και να αποδώσουν όλες τις ευθύνες στην προηγούμενη διοίκηση που ανέλαβε με απόφαση της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και επικεφαλής τον Στέλιο Παππά για την εκκαθάριση και τον εκσυγχρονισμό ταυτόχρονα του αμαρτωλού ΟΑΣΘ. Ένας από αυτούς, ο σημερινός Υφυπουργός Μακεδονίας Θράκης και Βουλευτής Β Θεσσαλονίκης Θόδωρος Καράογλου, ισχυριζόταν όπως και ο κ. Σκόδρας τερατώδης αναλήθειες. Η Κατάληξη ήταν να ζητήσει δημόσια συγνώμη με δικαστική εντολή για να αποφύγει τις συνέπειες του νόμου για συκοφαντική δυσφήμηση. Τονίζοντας στην δημόσια Συγνώμη του με δικαστική εντολή ότι: Σέβεται και υπολήπτεται τον πρώην πρόεδρο του ΟΑΣΘ Στέλιο Παππά και τον πρώην Διευθύνοντα Σύμβουλο Σάββα Παναγιωτίδη και «ανακαλεί τις συκοφαντίες του περί κακοδιαχείρισης και διαφθοράς κατά την περίοδο που ήσαν επικεφαλής του ΟΑΣΘ».

Είναι εύκολα τα αναθέματα στους προηγούμενους όταν κάποιος δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα και να δεχτεί την αλήθεια. Υπάρχουν όμως και άλλα γκρίζα σημεία που δεν νομιμοποιούν τον επικεφαλής του ΟΑΣΘ ως κατήγορο.

Αιδώς Αργείοι».




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ