Skip to main content

Κρι Κρι: Επαφές στο Άμστερνταμ για νέες συνεργασίες με σούπερ μάρκετ

Οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 36,3% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων παρουσιάζοντας αύξηση +41,7% για το έτος 2018.

Με στόχο να κάνει ακόμα πιο γνωστά τα προϊόντα της η Κρι Κρι συμμετείχε στη διεθνή έκθεση PLMA – “World of Private Label” τι διήμερο 20-21 Μαΐου στο Άμστερνταμ.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, οι επισκέπτες του περιπτέρου της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας (κυρίως αγοραστές S/M) είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα προϊόντα της εταιρείας, ενώ τα στελέχη της Κρι Κρι πραγματοποίησαν σημαντικές επαφές με στόχο την ενίσχυση των ήδη μακροχρόνιων και πετυχημένων συνεργασιών της εταιρείας με μεγάλα S/M, ανοίγοντας τον δρόμο για νέες συνεργασίες.

Σύμφωνα με την εταιρεία, σκοπός είναι να προβληθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της, που είναι η τεχνογνωσία στην παραγωγή παγωτού και γιαουρτιού, με έμπειρο και καταξιωμένο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης νέων προϊόντων και σύγχρονες παραγωγικές της μονάδες.

Όπως δείχνουν τα μέχρι τώρα στοιχεία, η εταιρεία ανταποκρίνεται στο έπακρο στις τάσεις και τις ανάγκες που προτάσσουν οι διεθνείς αγορές. Η εταιρεία παράγει ήδη προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για μεγάλες ευρωπαϊκές αλυσίδες S/M με σημαντικές συνεργασίες σε Αγγλία, Ιταλία και Βέλγιο.

Η Κρι Κρι έχει καταφέρει και κερδίζει συνεχώς περισσότερους καταναλωτές σε διεθνές επίπεδο. Οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 36,3% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων, παρουσιάζοντας αύξηση +41,7% για το έτος 2018.

Στόχος της Κρι Κρι είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της στις ευρωπαϊκές χώρες καθώς και η είσοδός της σε νέες αγορές, όπως έγινε πρόσφατα στην Κίνα.