Skip to main content

Στη δεύτερη θέση οι Τούρκοι επισκέπτες της Θεσσαλονίκης για το 2017

Oι Τούρκοι επισκέπτες το 2017 κατέκτησαν τη δεύτερη θέση στη λίστα αλλοδαπών πολιτών που επέλεξαν τη Θεσσαλονίκη για τη διαμονή τους.

Με το αίσθημα της ικανοποίησης ότι η Θεσσαλονίκη είναι η πιο γνωστή πόλη της Ελλάδας για τους Τούρκους Tour Operators επέστρεψε η αντιπροσωπεία της ΕΞΘ από την 22η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού και Ταξιδιών Ανατολικής Μεσογείου EMITT 2018.

Όπως αναφέρει, η διοργάνωση, που έλαβε χώρα για ακόμη μια χρονιά στην Κωνσταντινούπολη είναι μια από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες σε διεθνές επίπεδο και κάθε χρόνο συγκεντρώνει το παγκόσμιο ενδιαφέρον του τουρισμού με τη συμμετοχή χιλιάδων tour operators και εκατοντάδων εκθετών από όλον τον κόσμο.

Τόσο ο πρόεδρος της ΕΞΘ, Ανδρέας Μανδρίνος όσο και η υπεύθυνη Marketing κ. Χρύσα Σαραβέλου διαπίστωσαν ότι η αναγνωρισιμότητα της Θεσσαλονίκης είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Το σπίτι του Kemal Atatourk κρατά αυξημένο το ενδιαφέρον των Τούρκων πολιτών αλλά και τα υπόλοιπα αξιοθέατα της πόλης, δεν αφήνουν αδιάφορους τους επισκέπτες της γειτονικής χώρας.

Γεγονός που αποδεικνύεται από τα στοιχεία της ΕΞΘ, σύμφωνα με τα οποία, οι Τούρκοι επισκέπτες το 2017 κατέκτησαν τη δεύτερη θέση στη λίστα αλλοδαπών πολιτών που επέλεξαν τη Θεσσαλονίκη για τη διαμονή τους. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, οι διανυκτερεύσεις των Τούρκων το 2017 ανήλθαν σε 88.531 ενώ το 2016 σε 81.947. Η αύξηση των διανυκτερεύσεων ορίζεται στο 8,03 %, ενώ και τις δύο χρονιές οι Τούρκοι τουρίστες και επιχειρηματίες ανέδειξαν τη Θεσσαλονίκη σε κορυφαίο προορισμό.

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, η υπεύθυνη Marketing της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, κ. Χρύσα Σαραβέλου, έκανε B2B συναντήσεις στα πλαίσια του speednetworking που διοργάνωσε το travel work shop και στις οποίες η ΕΞΘ είχε τη δυνατότητα να συνομιλήσει με tour operators από χώρες όπως η Μεγάλη Βρετανία, η Ινδία, τα Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Αμερική, κάνοντας μια προσπάθεια προσέλκυσης επαφών και επικοινωνίας με αγορές στις οποίες μελλοντικά θέλουμε να στοχεύσουμε. «Εξάλλου η επερχόμενη απευθείας αεροπορική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με το Dubai από τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, αναμένεται να αυξήσει το ενδιαφέρον των Αράβων τουριστών για την πόλη μας», τόνισε η υπεύθυνη Marketing της ΕΞΘ, κ. Χρύσα Σαραβέλου.

Ανάλογο ενδιαφέρον συνάντησε η αντιπροσωπεία της ΕΞΘ και από τους τουριστικούς πράκτορες από Μέση Ανατολή και Αραβικά Εμιράτα. Σημαντικές επαφές έγιναν και με εκπροσώπους Βαλκανικών και Ευρωπαϊκών χωρών που συμμετείχαν στην έκθεση ενώ έντονο ήταν το ενδιαφέρον των Βρετανών συμμετεχόντων στην διοργάνωση για τη Θεσσαλονίκη.

Η ΕΞΘ συμμετείχε στην ΕΜΙΤΤ 2018 ως συν-εκθέτης στον ειδικό χώρο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Στη φετινή διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε από τις 25 ως τις 28 Ιανουαρίου στην Κωνσταντινούπολη έλαβαν μέρος περισσότεροι από 1.065 εκθέτες, 600 hosted buyers από 106 χώρες, ενώ καταγράφηκαν 54.364 επισκέπτες και έγιναν 7.000 συναντήσεις.

Τα αεροπορικά εισιτήρια της κας Σαραβέλου ήταν μια προσφορά της Aegean Airlines.