Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021
x

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΞΑΝΑ ΣΤΟ 5Ο ΛΥΚΕΙΟ - «ΑΘΛΙΕΣ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ», ΛΕΝΕ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ

Οι μαθητές του σχολείου προχώρησαν και φέτος σε κατάληψη προκειμένου να αναδείξουν όπως οι ίδιοι λένε τις τραγικές συνθήκες του σχολείου.

Υπό κατάληψη βρίσκεται από τη Δευτέρα το 5ο Λύκειο που εδώ και χρόνια στεγάζεται σε προκάτ αίθουσες στην οδό Μαρία Κάλλας. Οι μαθητές του σχολείου προχώρησαν και φέτος σε κατάληψη προκειμένου να αναδείξουν όπως οι ίδιοι λένε τις τραγικές συνθήκες κάτω από τις οποίες διεξάγεται η εκπαιδευτική διαδικασία.

Πάνω από 150 παιδιά κάνουν μάθημα σε τμήματα των 20-25 ατόμων και σε κάποιες περιπτώσεις σε μάθημα κατεύθυνσης φτάνουν και τα 27. Το σχολείο διαθέτει μια αίθουσα πληροφορικής η οποία, ελλείψει άλλων χωρών εξυπηρετεί και άλλα μαθήματα, ενώ δεν υπάρχει βιβλιοθήκη, ούτε καν κυλικείο.

Οι τουαλέτες που υπάρχουν είναι μόνο τέσσερις, δύο αγόρια και δύο για κορίτσια και αυτές σε άσχημη κατάσταση, σε κατασκευή στην αυλή του σχολείου.



Οι αίθουσες όπου γίνονται τα μαθήματα ζεσταίνονται με ηλεκτρικά καλοριφέρ τα οποία, όπως αναφέρουν οι μαθητές, είναι σε κακή κατάσταση και όταν ανάβουν μυρίζουν με συνέπεια να πρέπει να μένουν ανοιχτά τα παράθυρα.

Πέραν τούτου, όπως επισημαίνουν, τα παράθυρα μένουν αναγκαστικά ανοικτά προκειμένου να υπάρχει αερισμός λόγω και του κορωνοϊού, ωστόσο, όπως λένε, τον χειμώνα με το κρύο και την υγρασία οι συνθήκες μάθησης δυσκολεύουν.



Τα παιδιά τονίζουν ότι έπρεπε να κινηθούν πιο γρήγορα οι διαδικασίες για τον εκσυγχρονισμό του εμβληματικου κτηρίου στην οδό Κριεζώτου και ζητούν μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες, να ενισχυθούν οι υποδομές στα προκάτ της Κάλλας.  



Ζητούν το πλάνο για το νέο σχολικό συγκρότημα να έχει ολοκληρωθεί μέσα σε τουλάχιστον δύο χρόνια, να τοποθετηθεί ακόμη ένα kibo ώστε να γίνονται πιο εύκολη το μάθημα και στις 4 κατευθύνσεις, άμεσο διορισμό ενός εκπαιδευτικού - οικονομολογου για το μάθημα Οικονομικής Θεωρίας και λιγότερα παιδιά σε κάθε αίθουσα.


Οι μαθητές θα εξετάσουν αύριο τη συνέχιση ή μη της κατάληψης.

 




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ