Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2021
x

ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΠΟΞ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΟΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕ ΑΓΡΟΤΙΚΟ

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων αναφέρει πως η διαχείριση κρουσμάτων είναι δυσχερής διαδικασία και ζητά να δημιουργηθεί 24ωρη γραμμή.

«Η μεταφορά ενός πελάτη που διαγιγνώσκεται θετικός στον Covid-19 σε ξενοδοχείο καραντίνας δεν είναι μια απλή υπόθεση», αναφέρει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων με αφορμή την καταγγελία γυναίκας στον τηλεοπτικό σταθμό Open, ότι ξενοδόχος στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής λειτούργησε αυτοβούλως και μετέφερε τους ενοίκους που διαγνώστηκαν θετικοί στον κορωνοϊό στο Κέντρο Υγείας Κασσανδρείας με αγροτικό όχημα.

Σύμφωνα με την ΠΟΞ, «ο αριθμός των πελατών των ξενοδοχείων που διαγιγνώσκονται θετικοί στον κορωνοϊό είναι εξαιρετικά μικρός», ωστόσο, όπως συμπληρώνει η «διαδικασία διαχείρισης των ελάχιστων περιπτώσεων είναι εξόχως δυσχερής».

Δείτε ακόμα - Χαλκιδική: Άμεση διαχείριση των κρουσμάτων κορωνοϊού ζητούν οι ξενοδόχοι

«Για τους λόγους αυτούς η ΠΟΞ έχει ζητήσει τη δημιουργία ειδικού τηλεφωνικού αριθμού που θα λειτουργεί όλο το 24ωρο και στο οποίο θα μπορούν να απευθύνονται ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα διαμερίσματα κλπ ώστε η διαχείριση κρουσμάτων κορωνοϊού να γίνεται άμεσα και αποτελεσματικά», αναφέρει η ΠΟΞ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Με αφορμή δημοσιεύματα που αναφέρονται σε «καταγγελία ότι ξενοδόχος εγκατέλειψε σε Κέντρο Υγείας ενοίκους του με κορωνοϊό», η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων μετά από ενημέρωση που είχε από τις Ξενοδοχειακές Ενώσεις – Μέλη της σε όλη τη χώρα, επισημαίνει τα εξής:

Ο αριθμός των πελατών των ξενοδοχείων που διαγιγνώσκονται θετικοί στον Covid-19 είναι εξαιρετικά μικρός και αυτό οφείλεται στην πιστή εφαρμογή των ιδιαίτερα αυστηρών υγειονομικών πρωτοκόλλων από τη συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων.

Δυστυχώς όμως η διαδικασία διαχείρισης των ελάχιστων αυτών περιπτώσεων είναι εξόχως δυσχερής και μάλιστα ανεξάρτητα αν το ξενοδοχείο διαθέτει βάσει νόμου (δυναμικότητας άνω των 50 δωματίων) γιατρό Covid ή όχι.

Σε πολλές περιπτώσεις, οι αναγκαίες για την ορθή διαχείριση του κάθε περιστατικού, οδηγίες των αρμοδίων στελεχών της ΓΓΠΠ και του ΕΟΔΥ είναι ασαφείς, ενώ ούτε η επικοινωνία είναι όσο άμεση και εύκολη θα έπρεπε – ειδικά τα Σαββατοκύριακα.

Σημειώνεται πως η μεταφορά ενός πελάτη που διαγιγνώσκεται θετικός στον Covid-19 σε ξενοδοχείο καραντίνας δεν είναι μια απλή υπόθεση. Θα πρέπει να έχει προηγηθεί η καταχώρηση του θετικού αποτελέσματος του τεστ (rapid ή PCR) στην ειδική πλατφόρμα και στη συνέχεια να δοθεί σχετική εντολή – παραπεμπτικό από την αρμόδια αρχή, διαδικασία που είναι εξαιρετικά πολύπλοκη και χρονοβόρα.

Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι, μέσα στον πανικό και την απόγνωση, να έχουμε και το περιγραφόμενο στα παραπάνω δημοσιεύματα περιστατικό, να μην εφαρμόζεται δηλαδή το σχετικό πρωτόκολλο και ο πελάτης – ασθενής να οδηγείται στο Κέντρο Υγείας της περιοχής.

Για τους λόγους αυτούς η ΠΟΞ έχει ζητήσει τη δημιουργία ειδικού τηλεφωνικού αριθμού που θα λειτουργεί όλο το 24ωρο και στο οποίο θα μπορούν να απευθύνονται ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα διαμερίσματα κλπ ώστε η διαχείριση κρουσμάτων κορωνοϊού να γίνεται άμεσα και αποτελεσματικά.

Έχει σταλεί σχετική επιστολή μας (28 Ιουλίου 2021) προς τους κ.κ. υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια και ΓΓ Πολιτικής Προστασίας Βασίλειο Παπαγεωργίου, με κοινοποίηση στον υπουργό Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη».




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ